Вход   Регистрация

Струва ли си купуването на кросоувър със 7 места?

Струва ли си купуването на кросоувър със 7 места?
 

Пет причини, които обезмислят придобиването на такъв автомобил

В последно време производители предлагат все повече версии със 7 места на свои модели кросоувъри, като се опитват да убедят клиентите, че това е огромно предимство. Дали обаче SUV с трети ред седалки е толкова добра покупка, колкото изглежда?. Ето 5 причини, които могат да ви разколебаят, ако сте се насочили към подобен автомобил.

Третият ред е само малки деца

Струва ли се купуването на кросоувър със 7 места?

Най-голямото „достойноство” на кросоувърите с три реда седалки са именно допълнителните две места. Когато отидете да тествате подобен автомобил, сложете зад волана търговеца, който ви го продава, а вие се настанете на последния ред. По възможност взете и някой с вас, като гледайте той да е с нормални размери. Само след кратко пътуване ще се убедите, че на третия ред могат да се возят единствено малки деца или много ниски възрастни.

Губите багажника

Струва ли се купуването на кросоувър със 7 места?

Не е нужно да разбирате от автомобили, за да се досетите, че зарди третия ред седалки багажникът почти изчезва. За пример вземете новият Volkswagen Atlas, предлаган на някои пазари и като Teramont. Със свален трети ред седалки обемът е 1571 литра, а с вдигнати – 583 литра, тоест три пъти по-малко. При други модели багагникът е още по-малък, така че трябва да избирате – двама допълнителни пасажери или повече багаж? Ако ще пътувате доста време и сте 5 човека в колата, изборът би трябвало да е ясен.

Размерът има значение

Струва ли се купуването на кросоувър със 7 места?

Кросоувърът със 7 места няма как да бъде компактен. И ако някои шофьори не се плашат от големите габарити на колата, то да други те могат да бъдат катастрофа. Автомобилът става по-труден за управление в градски условия и съответно за маневриране, когато трябва да се паркира.

Разходът на гориво се повишава

Струва ли се купуването на кросоувър със 7 места?

По принцип автомобилите от този клас – без значение дали са с 5 или със 7 места, харчат повече. Производителите твърдят, че разход от 7-8 л/100 км е лесно постижим, но това не е така. Колкото по-голям е кросоувърът на размери, толкова повече харчи. Съответно има разлика при разхода между версиите с 5 и със 7 седалки.

Разликата в цената също не е за подценяване

Струва ли се купуването на кросоувър със 7 места?

Последният аргумент срещу кросоувърите с трети ред седалки е цената им. Да вземем например Hyundai, който съвсем наскоро представи новия Santa Fe. Версията с 5 места стартира от 24 590 евро, докато тази със 7 места започва от 29 720 евро. Разликата е над 5000 евро, което не е никак за пренебрегване.

Снимки: Производителите
 

Реклама  


Купи кола

  • BMW 118 118d ЛИЗИНГ

    7400 лв.

    дата на произв. - февруари , 2006 г., пробег - 179558, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Renault Megane 1.5 dci 110 EDC

    17966 лв.

    дата на произв. - януари , 2015 г., пробег - 127214, С.к - Автоматична, цвят - Бял

  • Skoda Octavia 1.6 D

    11800 лв.

    дата на произв. - декември , 2010 г., пробег - 250000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Ford C-max 1.8 TDCI Ghia

    5199 лв.

    дата на произв. - януари , 2006 г., пробег - 162000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно син мет.

  • Toyota Verso 2.2 D-CAT

    12200 лв.

    дата на произв. - септември , 2010 г., пробег - 173400, С.к - Автоматична, цвят - Светло сив

  • Mercedes-Benz CL 500 4MATIC *LPG-ГАЗ* 2009

    33500 лв.

    дата на произв. - януари , 2009 г., пробег - 140000, С.к - Автоматична, цвят - Бял

Виж всички обяви

Коментари ( 15 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Може ли за мен едно ново Санта Фе със 7 места за 29 720 евро.

Плащам в брой!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: бай онзи ( преди 2 месеца )

Аз нещо не мога да го намеря това Санта Фе за 24 590 евро. Най-ниската цена в официалния сайт на Хюндай е 82 870лв.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
онзи с трите скъпи наследника какво толкова имаш да мислиш продаваш децата с жената и с парите си купуваш порше или ферари
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 4  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

88% от автомобилите в света се движат само с шофьор
Отговори
 
+14
 

Положителни: 14  Отрицателни: 0

от: До човека с 3 деца ( преди 2 месеца )

Най-много място и най-ниски разходи за поддръжка и гориво са ти мини вановете.

Galaxy / Espace / Sharan / Alhambra са доста обемни и предлагат достатъчно място на втория ред за трима пораснали тийнове. Аз лично съм се возил в Германия на третия ред на Galaxy 2008 и при моите 180 см и 125 кг нямах абсолютно никакви проблеми - всъщност мястото е повече от която и да е кола в голфовия клас.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 7  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Явно авторът на статията не се е качвал на мерцедес ГЛ...щеше да знае че 3-тия ред седалки е достатъчно удобен дори за хора 180 - 190 см..
отделно като пътувате 5 човека задните седалки се свалят за 10 секунди с копченце ;) и има място да събере багажа на жената и любовницата заедно ;)
Отговори
 
+9
 

Положителни: 9  Отрицателни: 0

от: bg ( преди 2 месеца )

Колега, наистина имаш дилема с 3-те деца. По-принцип най-удобно е ван 6+1, имал съм такива Туран и Версо, най-малкото дете е на 3-1 ред а другата седалка е сгъната и има достатъчно място... Взимал съм и Форд S-max също става, за SUV..не знам, направи пробно с целия отбор :-) Успех
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Аз имам три деца и в този момент съм пред точно такава дилема. Проблема е че не съм фен на СУВ, от друга страна жена и приятели ми казват че ми трябва точно това. Дори онзи ден в сервиза сменях масла и филтри и говорих със собственика на сервиз Мерцедес и той ми каза същото, че нямам избор, другия вариан ми е микробус, но това е още по абсурдно за мен, защото само микробуса мразя повече от СУВ. И вече горе долу взех да приемам идеята за СУВ 6+1 до месец, два трябва да избера какво да купувам
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Ако си американец и имаш 5-6 деца си струва...
Отговори
 
+3
 

Положителни: 10  Отрицателни: 7

от: Гост ( преди 2 месеца )

При определени житейски обстоятелства притежаването на 7-местен паркетен "офроудър" със сваляеми 2 седалки е безспорно смислено, защитимо и изгодно. Рядко се създават такива обстоятелства, но измъченото внушение, че май ВЪОБЩЕ не си струва, е прекалено. Проблемът е друг, вчера видяхте новата КИА Телурайд, конципирана за някаква форма на реален офроуд, но с трети ред седалки за деца. Ето при тази идея и пакет от характеристики нещо ми се къса смисълът.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: До Man от втория ( преди 2 месеца )

Прав си - два вана си вземам за лично ползване и в двата случая си връщам 1/6 от цената минус едни 2000 за собственика на фирмата на която сме я регистрирали.

Найс а?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Man ( преди 2 месеца )

5. Разликата в цената - е минимална за един и същ модел с 5/7 места, да не говорим, че доста често ползваш данъчен кредит за кола със 7 места, така че даже е доста по-евтино.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 12  Отрицателни: 1

от: Man ( преди 2 месеца )

Добре де, бивали толкова изсмукани от пръстите аргументи.
1. Третия ред бил за малки деца - Глупости, на третия ред на Кю7 си сядат възрастни до 165 без проблем. Пробвано София - Солун.
2. Губите багажника - е да, ама по-добре да си качиш хората и отгоре да сложиш кутия, отколкото да ходиш с две коли, нали?
3. Размерът имал значение - ми има, как иначе ще качиш 7 човека?!?
4. Разходът се вдигал - даде, ама със 7 човека Кю-то даде 8 литра с 3.0 тди, а да ходиш с две коли, дали ще е по евтино?
Отговори
 
+9
 

Положителни: 16  Отрицателни: 7

от: Почти ( преди 2 месеца )

Март месец пътувахме София-Русе-Буглокещ и обратно 6 / шест / човека и достатъчно багаж. Шестия беше на 12 години / 1,55 висок / и не се оплакваше. Пътували сме и 7 но на 150 км и почти без багаж.

Автомобилите - Опел Зафира Б, Ситроен С4 Гранд Пикасо

Не бих ги нарекъл нито големи за паркиране
/дължина 4,50 /, нито лакоми - дизела се задоволява с 5 л/100 км, LPG-то с 8,5 газ/100 км
Отговори
 
+13
 

Положителни: 16  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Откога 580 литра е малък багажник?
Отговори
 
+12
 

Положителни: 15  Отрицателни: 3


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising