IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Само половината модели на VW покриват новите емисии

Бестселърът Golf трябва да се справи с тестовете WLTP до края на септември

Само половината модели на VW покриват новите емисии

Volkswagen Group призна, че едва половината от основните модели на марката VW, предлагани в Германия, отговарят на изискванията на новата система за измерване на вредните емисии WLTP.

Само половината модели на VW отговарят на новите изисквания за вредни емисии

От септември автомобилите в ЕС трябва да отговарят на по-строгите изисквания на WLTP, което в последните месеци доведе до спирането или най-малкото забавяне на производството на част от моделите, предлагани на Стария континент, особено що се отнася до по-мощни или спортни версии и модели.

„Новите тестове са много по-подробни и провеждането им отнема до два-три месеца повече. Дори моделите, които се предлагат в ограничени серии трябва да бъдат тествани отделно – обясни Томас Зан, който е шеф на продажбите и маркетинга на Volkswagen. – Следващите месеци ще са сериозно предизвикателство за нас.”

Той потвърди, че бестселърът на VW – Golf, е сред моделите, които все още чакат потвърждение от властите, че са покрили изискванията на WLTP. Зан направи прогноза, че Golf ще се справи с изискванията на тестовете до края на септември.

Това може да доведе до по-слаби продажби през септември и октомври, но Зан е оптимист, че пазарът в Европа ще навакса тези забавяния през ноември и декември.

Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen wltp
0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Дошо ( преди 5 години )
    Драмата както винаги навестява полудържавните перачници: СОЦваген в Германия и Рено във Франция! Факт!
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Що се отнася до иновациите - 10 години преди колите, те са в камионите, така че няма седмици осмици ескласи и т.н. Първо са камионите.
  • #13
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Половината? Това е огромен успех за ФВ. И все пак... може би е добра идея да им проверят електрониката...
  • #12
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Иновации ( преди 5 години )
    Интересно:Пежо минаха тестовете а иноваторите не.
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Както неквалифицирани кадри са проверявали качеството, така пак неквалифицирани кадри ще тестват за емисиите на Тойота.
  • #10
    10 rate up comment 4 rate down comment
    none ( преди 5 години )
    За съжаление драмата не е само при ФВ. Останалите германски автопроизводители имат същите проблеми. Проблема е в липсата на иновации в германското автомобилостроене (а и не само там) в последните 15 години (добавянето на повече к.с. в комбинация с измамен софтуер не е иновация). Това е следствие от факта че от 2000 година досега заплатите в Германия не са се променяли (споразумение между правителството и синдикатите) и топ специалистите заобикалят Германия отдалеч. Та нещата ще се влошават ...
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    *** никой няма те пита праскат ти забрана да влизаш в големите градове ни си чао.Е ке си одиш до Кюстендил Костинброд и тн ама на никой не му пука и без тва караш горублянска кола така че едва ли на автомобилните производители им пука за теб.
  • #8
    5 rate up comment 9 rate down comment
    хаМилион ( преди 5 години )
    А при другите как е? Да позная - 30% от беемветата, мерцедесите и алудитата, 50% от тойотите и 70% от рената покриват? Ами карайте си рена тогава, аз не ги искам.
  • #7
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    И накрая:хитрата сврака с двата крака...Тея мошеници не разбраха ли, че нищо не става от тях. Само с лъжи, купени медии, измислени тестове, манипулации и подкупи не става тази работа.Само си спомнете всички правеха комън рейл, а те тракаха с помпа дюза и накрая ги накараха насила да преминат към комън рейл. Всики им казваха, че дизелите са обречена технология те пак не та не. Добре, че имат стабилен гръб и немците са пр0сти шовинисти, че да си купуват собствената б0клучава продукция.
  • #6
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Икономичесн режим с 30 коня по-малко.Щото аз отга обяснявам че количеството вредни емисии е правопропорционално на мощността.И че ако покриват критериите немците трябва да зачеркнат всичките си голямообемни многоцилиндрови мощни матори.А за тия пари ако пуснат малолитражки никой няма си купи немско.