IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen съветва всички да използват система за аварийно спиране

Технологията може да предотврати над 2500 инцидента за година

Volkswagen съветва всички да използват система за аварийно спиране

Напълно автоматичната система за аварийно стиране (AEB) може да предотврати до 2500 инцидента на пътя за година. Това обявиха от германския производител Volkswagen по време на конференция във Великобритания.

Volkswagen съветва всички да използват система за аварийно спиране

От компанията призоваха всички производители на лекотоварни превозни средства да използват технологията. Тя представлява автономен комплекс, който без намесата на човека, задейства спирачната система на автомобила. Системата се активира в случай на сработване на датчиците, предупреждаващи за опасност от сблъсък. Благодарение на нея могат да се предотвратят инциденти с ниска скорост, които често се случват в грудски условия по вина на шофьорите.

„Ние се гордеем, че сме лидер при използването на АEB, като тази технология е поставена на всички наши лекотоварни автомобили. По този начин клиентите ни азполагат с безопасни и надеждни превозни средства, а това е най-важната ни задача”, обясниха от компанията.

Volkswagen съветва всички да използват система за аварийно спиране

Според анализ на експертите от Volkswagen, поставянето на системата във всички товарни коли във Великобритания, ще спести около 2500 пътно-транспортни произшествия годишно. Така ще бъдат предотвратени 350 сериозни травми, сано някои са с летален изход.

Що се касае до леките коли, технологияа може да намали нещастните случаи с 38%, като само през следващите 10 години ще спаси живота на повече от 1000 души.

Снимки: Voilkswagen

Тагове: volkswagen aeb
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Точно за тях говорим!Ако си мислиш, че нещата се разработват в БГ се лъжеш. Всичко е на парче и различните компоненти от програмите и технологиите ги има в наличност в компанията и офисите по света и нещата се правят на парче и се сглобяват, ако ме разбираш какво ти казвам и ако имаш понятие от програмиране. У нас се ползват млади специалисти и инженери без опит и им се плащат смешни пари. Мога много да ти говоря за тях, защото съм минал от там, но няма смисъл. Доста са зле само ще кажа в БГ.
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    не е тайнаВистеон България!
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ако не е някаква световна тайна би ли казал коя е тази българска фирма?Същата, която ги проектира ми е важно да я разбера. Тази, която ги произвежда по поръчка и използва евтин труд и дава мизерни заплати на работниците я знаем. Да не говориш случайно за същата фирма? Кажи я за да не говорим за едно и съща без да искаме!
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    само да ви светна че тив системи се проектират и произвеждат в БЪЛГАРИЯ !!!както и дигиталните табла на всички немски автомобили - на всички се правят от една БЪЛГАРСКА фирма !
  • #6
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Да, а Nvidia и Intel има правят чипове и софтуер за автономно управление. Защо, изобщо, ги величаете тези немци?Единственото им предимство е дизайна.
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Фирмата Лукас е направи на Мерцедес тази ситема и те започнаха да е вкарват в моделите си срещу доста солено допълнително заплащане. На Ес класата е сложиха първо.
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Ра$$$ово Ломско ( преди 5 години )
    Има и недостатъци - при ускорение за изпреварване тя смята, че ще удариш тоя пред тебе и ти пипа спирачката, така, че трябва да й хванеш чалъма! А че е полезна - спор няма!!MERCEDES я прилагат от 20 год.вече на някои модели
  • #3
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Правилната система е спазване на дистанция! Ако не спазвате необходимата дистанция никоя система няма да ви помогне. Иначе съм съгласен да е има тази ситема за аварийно спиране, дори да е задължителна за всички коли и да не можеш да е изключваш, но най-важното е да се спазва дистанция и да не си отвличаш вниманието, а да си непрекъснато готов за някаква непредвидена ситуация.
  • #2
    6 rate up comment 1 rate down comment
    ## ( преди 5 години )
    Не съм фен на ВАГ, но съм карал с такава система и работи нелошо. Със сигурност би помогнала,примерно, ако шофьора се разсее или му стане зле на магистралата. Разбира се, че е невъзможно да помогне във всички ситуации.
  • #1
    9 rate up comment 12 rate down comment
    .. ( преди 5 години )
    Не им вярвам на тези.Те и за дизела разправяха че е екологичен... Като капак на всичко такива системи в БГ условия са сигурен генератор на проблеми.