IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво знаем за възраждането на Alfa Romeo GTV?

Спортният модел ще е позициониран точно под 8С

Какво знаем за възраждането на Alfa Romeo GTV?

Новата Alfa Romeo GTV ще се появи през 2021 година, като компанията вече потвърди това, а вече са известни и повече данни за купето с две врати, което ще възроди едно от най-известните означения в историята на марката.

Какво знаем за възраждането на Alfa Romeo GTV?

Новата GTV ще бъде изградена върху платформата Giorgio, която вече се използва при седана Giulia и кросоувъра Stelvio, но все още не се знае какъв точно ще е дизайнът на колата. От Alfa обещават само, че ще е „вълнуващ” и с оглед на историята на GTV, това е сигурно.

Възродената GTV ще бъде позиционирана точно под Alfa Romeo 8C, която се очаква да е с каросерия, изцяло от фиброкарбон. Но 8С ще се произвежда в ограничена серия и ще е суперспортният модел на марката, а GTV ще е доста по-достъпният спортист.

Става въпрос за автомобил с разположен отпред двигател, с 4 места и с достатъчно място на задните седалки, за да избягат италианците от формулата 2+2 места. Така че, става въпрос за италиански съперник на 4-ата серия на BMW и Audi A5.

Логично е да очакваме, че GTV ще получи двигатели, които вече съществуват във вселената на FCA. Любимецът на широката публика – 2,9-литровият V6 мотор, който предизвика фурор при Giulia Quadrifoglio ще е част от задвижването на GTV, но е почти сигурно, че ще работи като част от хибридна система.

Предполага се, че мощността му ще е над 460 конски сили, а общата мощност на хибридната система ще е над 530 конски сили, като ще има режим и за кратко повишаване до над 600 конски сили. На ток GTV ще може да изминава до 50 километра.

0 от 500
  • #7
    19 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    А-класа, б-класа та дори и ц-класа, а4, а2, а3, 2ката и 1цата та дори и базова 3ка нямат нищо премиум в тях. Един ситроен дс4-5 са в пъти по премиум, а какво остава за алфа, която базово предлага почти всичко.Защо си мислите, че японците заедно с италианците измислят алкантарата? Защо имат най-големите клубове на италиански, а не немски марки? Ами защото италианците винаги са били по-добри в правенето на автомобили. Хиляди още факти има, които всеки бегло запознат със света на авт. човек знае.
  • #6
    14 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Новите Алфи се купуват от доктори и архитекти , а тези марки на които шефовете не излизат ареста от нарко дилъри и чалгаджии.
  • #5
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Д ( преди 5 години )
    Джулията като усещане за цената си е скандално евтина. Хората пазаруват основно на база бранд и качество на интериора. Това е проблемът. Италианците са вкарали скъпото в шасито и двигателите, докато интериорът е средно ниво.
  • #4
    29 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Само дето немците са се учили от италианците,как да правят спортни автомобили.
  • #3
    13 rate up comment 23 rate down comment
    G ( преди 5 години )
    Карането е едно,чисто бизнес позиционирането и цените съвсем друго.Коя е таргет групата на тия Алфи. 8С беше малък кашон на невероятна цена..замина си директно.С пари съизмерими на М3..хайде мерси.
  • #2
    25 rate up comment 21 rate down comment
    ttt ( преди 5 години )
    Брат когато покараш Алфа Ромео, тогава се изказвай за марката
  • #1
    33 rate up comment 18 rate down comment
    zd ( преди 5 години )
    ФИАТ не избраха правилната стратегия за развитието на АЛФА, хвърляйки ги директно в ценовия клас на Бенц, Ауди и БМВ. Не може да си разлушил репутацията на въпросната марка, през последните 30-35г. и да искаш потребителите да я възприемат пак за "онази" АЛФА от 70-те години. Трябва ценово да са 20-30% под немската тройка и постепенно да вдигнеш цените.