IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru унищожава вече продадени коли

Причината е лоша заварка на каросерията при нови Ascent

Subaru унищожава вече продадени коли

Големият кросоувър Subaru Ascent беше представен през есента на миналата година, но продажбите му стартираха едва сега. За щастие, японците все още не са продали много бройки от модела, при който бе открит сериозен проблем.

Subaru унищожава вече продадени коли

При проверка в американския завод на марката се е оказало, че при кросоувъра са пропуснати няколко съществени точки за заварка на каросерията, което е фатално за пасивната безопасност на машината. Грешката е допусната още при проектирането на автомобила, но е открита едва след началото на производството.

Големият проблем е, че заварките няма как да бъдат направени допълнително при вече произведените автомобили. През периода 13-29 юли в завода в Индиана са сглобени 293 бройки от Ascent, като се налага всички те да бъдат унищожени, а агрегатите и компонентите им ще бъдат демонтирани и продадени за резервни части.

Девет кросоувъра вече са предадени на клиенти, като ще се наложи те да ги върнат и да изчакат производството на нови автомобили, при които проблемът е отстранен. Собствениците на тези кросоувъри вече са уведомени да проблема.

Снимка: Subaru
 

Тагове: subaru ascent
0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    за съжаление Субару продължават да копаят дъното .
  • #7
    11 rate up comment 5 rate down comment
    v-1 ( преди 5 години )
    Ами карай Лада и Москвич, като няма хубав кола за теб... :)
  • #6
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    още една прехвалена марка бмв мерседес порше горят японци се разпадат амариканците някакви миксери произвеждат няма какво да си купиш
  • #5
    17 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Е да, прав си. Друго си е да криеш 30+ години за неквалифицираните кадри и некачествената стомана на Кобе Стийл. Въобще не си траят до последно.
  • #4
    30 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Пак по-добре от немците, които дори и да октият някакъв проблем си траят до последно. Ако мине номера, мине.
  • #3
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    На отиване със СУБАРУ, на обратно УРА! БУС!
  • #2
    15 rate up comment 29 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Инженерите им са учили в същото училище като металурзите на Кобе стийл, качественият контрол на Тойота и техниците на Митсубиши, Субару и почти всички японски марки с потулените измервания на емисии. Абе въобще, качество, та пращи. Буквално.
  • #1
    27 rate up comment 3 rate down comment
    Wane ( преди 5 години )
    Субару без друго не са цъфнали и вързали, а с толкова сериозен проблем какви разходи ще си причинят... кофти.