Вход   Регистрация

Hyundai спира производство на 4 дизелови модела

Hyundai спира производство на 4 дизелови модела
 

Компанията се ориентира към хибриди с бензинови мотори

Корейският производител Hyundai явно следва световните тенденции, тъй като започва постепенно отказване от дизелови двигатели и преминава към хибриди, в чиято основа са бензинови мотори.

Hyundai спира производство на 4 дизелови модела

Според информация на изданието The Investor, компанията спира производството на дизеловите одификации на 4 свои модела -  Sonata, i30, Grandeur и Maxcruz (известен още като Grand Santa Fe - на първата снимка). Промяната влиза в сила от днес, като на първо време ще засегне единствено машините, предназначени за вътрешния пазар.

В момента дизеловите версии на седаните Grandeur и Sonata представляват едва 6% и 2% от продажбите на двата модела, което оказва влияние върху ефективността на производството. Подобна е ситуацията и с другите два модела - i30 (на втората снимка) и Maxcruz. От компанията не коментират случващото, но представител на марката все пак заяви:

Hyundai спира производство на 4 дизелови модела

„Глобалната търсене на екологично чисти автомобили се увеличава заради високите цени на нефта и новите екологини стандарти. Това принуждава компанията ни да намали производството на дизелови модели. В световен мащаб обаче нито Hyundai, нито Kia, имат намерения да се откажат напълно от автомобилите с дизелови двигатели”.

Снимки: Hyundai

Реклама  


Купи Hyundai

Виж всички обяви

Коментари ( 11 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Тъпия нафтаджия под мен се газира от клипа явно, и почна да си смуче от отзаде свободни съчинения! Кви колиби, кви колела, тва да си задръстен със сажди не си е работа!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: до Жоро ( преди 1 седмица )

Виж Жоро, най-важното е ти да си повярваш. Истината не е важна. Ако провериш пред колибата ви, може турбобензините да са станали четири. Ти си подържай колелото и касетката, защото с нвго обикаляш казаните.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Жоро ( преди 1 седмица )

Аз пък имам два турбо-бензина с ГИ! Единия е 170 коня, другия е 260. Карам и дизели, но изобщо не ме радва да ги карам! При едни и същи коне, турбо-бензина отвява турбо-дизела, та се чудя какво толкова те радва в дизела! Поздрави за дизелджиите, тоя сеат колкото пъти се пуска от летящ с мен толкова пъти го размазвах, и двете коли са по 250 коня, тди-то е правено на дино, а моето - на улицата!
Audi A3 1.8t+ vs Seat Leon Fr 1.9tdi+ Ravnec - 16.02.14
https://www.vbox7.com/play:515ac60727
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 6

от: Истина ( преди 1 седмица )

карам дизел на 200к.с от време на време карам и бензинка с подобни хареактеристики.. много повече ме радва как върви дизела! отделно въглеродния диоксит е по-вреден за земята от колкото праховите частици. Ако няма кой да те предпазва от вредните слънчеви лъчи, ще ти дреме ли какво дишаш?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: Всъщност ... ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
хюндай/киа отколе са опитното поле за немците! Нещата там се правят от немски дизайнери и инженери, като се ползват корейски пари и работна ръка.
Съответно там се експериментират най-различни варианти, като успешните ще влязат впоследствие и при сериозните автопроизводители.
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 4  Отрицателни: 10

от: FenIX ( преди 1 седмица )

Покриват WLTP но някои компании разработиха дизели само за пазара в Европа - в САЩ дизела е екзотика. Сега и в Европа рязко намаля търсенето и тенденцията е да се забранява в много градове което още ще свие търсенето. Така че няма смисъл да инвестират в двигатели, които няма да се търсят. Впрочем не знам защо все се говори че дизела в БГ се купува за да е по-евтино. Газта е по-евтина а и поддръжката на дизел е по-скъпа от тази на кола с газ така че надали това е причината.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

По-скоро как всичките не можем да сме "еколози" и "професори", като българите в жълтите геометрични фигурки.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Всички, които спират дизелите в момента, го правят защото старите не покриват изискванията при WLTP мерене. Не го правят от еко подбуди, а защото тези двигатели искат нови инвестиции, които просто не са оправдани. На друго искам да наблегна - тук толкова ударно защитаваме дизела, а по света няма проблеми - там частния потребител почти не кара на нафта ако не кара наистина много или няма данъчни облекчения за това.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 12  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Хюндай сигурно и те са от глупавите замърсители на света с техните бензинови хибриди, водородни и ел. коли.
тцтц ... как пък неможе всички да сме чисти и еко, като немците с черните тракалници....
Отговори
 
+6
 

Положителни: 11  Отрицателни: 5

от: Маn ( преди 1 седмица )

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/35219-doide-li-vreme-za-razdiala-s-benzinoviia-dvigatel/
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: Man ( преди 1 седмица )

Хюндай май не са чели онази немска статия, според която бензина е много по-вреден от дизела!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 13  Отрицателни: 11


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising