IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Group реши какво ще прави със Seat

Испанският производител става директен конкурент на Alfa Romeo

Volkswagen Group реши какво ще прави със Seat

Групата Volkswagen смята да позиционира испанския производител Seat като директен конкурент на Alfa Romeo. Идеята е за бъдеще марката да се определя като „млада, перспективна и емоционална”, обяви шефът на Volkswagen Group – Херберт Дийс, цитиран от Automotive News Europe.

Volkswagen Group реши какво ще прави със Seat

„Сред европейската младеж Seat е по-известен от Alfa Romeo. Обратно – за хората на моята възраст Alfa е фантастична марка, но тя от доста години е в упадък. Ако питате за нея хората на възраст 25-35 години, те няма да могат да ви кажат нищо”, коментира Дийс.

Според ръководството на Volkswagen, благодарение на промените в гамата си и най-вече на появата на цяло семейство кроiоувъри, Seat има огромен потенциал за увеличение на ръста на продажбите. За това трябва да помогне и суббрандът Cupra, създаден в началото на годината. Под него ще се продават спортните модели на испанския производител.

Първият модел на Seat, който ще се конкурира с автомобил на Alfa Romeo, е именно Ateca Cupra (на първата снимка), показан по-рано тази година. Кросоувърът разчита на 2,0-литров турбомотор с 300 к.с., система за задвижване на четирите колела с контрол на векторната тята, адаптивни амортисьорr и система за изменение на режимите на управляващаjd електроника.

Volkswagen Group реши какво ще прави със Seat

Тази Cupra ще трябва да се пребори за клиенти с Alfa Romeo Stelvio (на втората снимка), който обаче е достъпен и във версия Quadrofoglio с 2,9-литров с битурбо V6 мотор, развиващ 510 к.с. Кросоувърът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди и развива 285 км/ч.

Не е тайна, че през годините Volkswagen на няколко пъти се опитва да купи Alfa Romeo от Fiat. За последно бившият шеф на германския концерн Мартин Винтеркорн преговаря с италианците, но отново получи категоричен отказ.

Снимки:Seat, Alfa Romeo

0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Уау, Сеат и Алфа. Ако изсипват милиарди за реклама, ще стане.
  • #24
    6 rate up comment 5 rate down comment
    shopo ( преди 5 години )
    То снимките показват кво и що. На това сеатче дизайнера направо да си къса дипломите и да ходи на Атон. Току що излезе и вече е банално
  • #23
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Купувай тогава тази шир потреба ваг ,мамалигар такъв .Остави на нас красивото и стилното,за теб яхай дървото и се радвай като малко дете на панаира
  • #22
    15 rate up comment 4 rate down comment
    m200 ( преди 5 години )
    до ж-идноедно е да имаш реален опит с даден авотомобил и то нов, и друго, да "знаеш" за конструкцията.Карам Стелвио от година и 2-3 месеца и 38,000 км, слизайки от немска кола в същия клас. Разликата е определно в полза на Стелвиото.Относно надеждността - опита ми показва, че в периода на гаранцията рядко, възникват проблеми и то дребни - бутон или датчик тук или там и то веднъж, два пъти за тези 120-150 хил, които ще навъртите за около 4-5 години. това важи за 90% от марките на пазара.
  • #21
    6 rate up comment 13 rate down comment
    ж-1 ( преди 5 години )
    Не ве хамстер, знам дизайна/конструкцията на някои части какъв им е :) и като го сравня с подобни на ФВ - разликата е голяма и е в полза на ФВ. Италианците - могат да правят добър външен дизайн, и добри двигатели, но като конструктори са много назад от немците.А ти какви наблюдения имаш върху Алфите? :)))
  • #20
    13 rate up comment 3 rate down comment
    biturbo ( преди 5 години )
    Тази идея въобще не е нова. Опитват се да я реализират от години. Резулатът е виден. Алфа Ромео вече е във Ф1 и най-вероятно ще има и собствен отбор след като Ферари се изтеглят
  • #19
    21 rate up comment 4 rate down comment
    :))) ( преди 5 години )
    Е, сори, но Сеат (колкото и да бяха симпатични по времето на Валтер де Силва) могат да са единствено конглокенти на Шкода и самите VW. Алфа е нещо кардинално различно!
  • #18
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Мале мале тука има яко изпушили ВагонеткиАлфа от години държи много по-висока остатъчна стойност от VW, та дори и от някой "премиуми" - за пример вижте Мито и Поло или Джулиета и Гоуф. Едно Мито в нормално състояние от 2008-*** почва от 10к лева. Новите джулия и стелвио почти не губят стойност. Вие говорите за коли, които не сте виждали, камоли карали. Алфа след 2008ма е в пъти по-надеждна и добра от всеки VW на пазара, та дори и от някой БМв-та, мерцедеси и т.н.Кухи *** на вагонетки.
  • #17
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Какво качество на салона ба ползват френски седалки на Faurecia-дъщерна на Пежо-Ситроен тия от Ауди то няма немско в колите им.Оня вика трагедия смешни сте не разбирате и грам от коли ей ама нищо не отбирате ходете да коментирате модни ревюта.
  • #16
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    И аз бих се зачудил ако бях шеф на Фау ве какво да правя с тия непродаваеми ке.ефи!