IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизеловата Honda Civic харчи едва 4,1 л/100 км

Този показател е за версия с 9-степенна автоматична скоростна кутия

Дизеловата Honda Civic харчи едва 4,1 л/100 км

Японският производител Honda обяви, че стартира продажби на европейската версия на модела Civic, оборудвана с дизелов двигател и с 9-степенна автоматична скоростна кутия. Сред главните особености на новата трансмисия е, че в зависимост от скоростта тя може да „пропуска” по няколко предавки при превключване надолу.

Дизеловата Honda Civic харчи едва 4,1 л/100 км

Хечбекът Civic се предлага на Стария континент с 1,6-литров дизелов агрегат i-DTEC, който е оборудван с нова турбина с променлива геометрия. Моторът развива мощност от 120 к.с. и 300 Нм, което позволява на Civic да постигне разход от 4,1 л/100 км. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 11 секунди.

Дизеловата Honda Civic харчи едва 4,1 л/100 км

Освен с дизелов двигател, новата генерация  Honda Civic разполага и с два бензинови турбомотора VTEC Turbo с обем 1,0 и 1,5 литра. Мощността на моторите е 126 к.с и 200 Нм при по-малкия, и 182 к.с.и 240 Нм при по-големия.

Дизеловата Honda Civic харчи едва 4,1 л/100 км

Бензиновите агрегати се съчетават както с 6-степенна механична скоростна кутия, така и с вариторна трансмисия. С 1,0-литровия мотор Civic ускорява от 0 до 100 км/ч за 10,8 секунди (с механични скорости) и за 10,6 със CVT. При 1,5-литровият времето и в двата варианта е 8,2 секунди.

Снимки: Honda

Тагове: honda civic
0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Благодаря на редкцията за намесата, за да изтрие нецензурните коментари(в.т.ч. и мои също) за да се държи едно интелигентно ниво на сайта и да се водят дискусиите(ако, има такива) на едно културно ниво, без проява на комплекси и без обиди! Съжалявам , че слязох на много ниско ниво, за да отговоря подобаващо ниво на някои хора, като "Ае, ***"
  • #23
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Цар Навуходносор ( преди 5 години )
    Цената почва от 50 палки в България, а говорим за автомобил от C - сегмент. Харесвам Хонда, но това е просто сбъркано, успех с продажбите, колкото и да е икономичен моделът.
  • #22
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    За нензиновите им мотофи нямам впечатления, но дизела 2.0 на CR-V и на Акорд харчи 1 литър на 1000 км. И от сервиз Апостолов казват, че е нормално. Били проблемни двигатели.
  • #21
    3 rate up comment 5 rate down comment
    30 години ( преди 5 години )
    Им бяха необходими да доближат нивото на Голф3 от началото на 90- те.Само дето няма да може да измине 500-600 х км и да дойде в Бг за нови 300 х
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Карам само дизели откакто започнах сам да си купувам коли. Еми всеки един който съм имал при разумно шофиране и до 100км/ч също харчи под 5л на 100км. С какво по-точто се хвалят от Хонда и хвалят ли се изобщо?
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    ДО до: Бахгу ( преди 5 години )
    Ами да ти кажа - никъде не пише кой точно разход е това - среден, смесен, градски, извънградски. По кой метод е мерен също не пише.Така че докато не излезе кадърно преведена статия можем само да умуваме.А за оня с 4 на сто. 90% от новите дизели под 2 литра сложени на нормална кола от голфовия клас го правят това с нежно каране.
  • #18
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Чомси ( преди 5 години )
    Хаха, тогава Вагвнските са маслополивачи, литър на иляда, басис.
  • #17
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Двигателите на Хонда маслояди.
  • #16
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Куросан ( преди 5 години )
    Ето как се прави дизелов матор, за всички вагенлии да чуят :D
  • #15
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Статията е за Хонда, къде врете тука ВАГ, че у дачия, хаха