IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Президентът на Toyota иска още една спортна кола в гамата

Моделът ще бъде от начално ниво и ще повтаря коцепцията S-FR

Президентът на Toyota иска още една спортна кола в гамата

Японският производител Toyota продължава с рекламната кампания на новата Supra, но се оказва, че в плановете му влиза разширяване на гамата спортни автомобили.

Президентът на Toyota иска още една спортна кола в гамата

По думите на президента на компанията Тецуи Тада, цитиран от Carscoops, той самият винаги е искал гамата спортни коли на Toyota да се състои поне от 3 модела. В нея Supra ще заеме най-висока позиция, а купето GT86 ще бъде по средата. Така остава място за автомобил от начално ниво.

Още през 2015 г. Toyota намекна за направата на трета спортна кола, след като на автосалона в Токио показа концепуталнен модел (на снимката). Той обединява лека конструкция, класически дизайн и задно предаване с предно разположение на двигателя.

Моделът S-FR обаче си остава концепция, като от Toyota не разкриха неговите технически детайли. През тази година се появи нова версия S-FR Racing, която изглежда като отличен конкурент на Mazda MX-5 Cup. Най-вероятно именно серийният вариант на този автомобил и ще бъде третият „спортист” в гамата на марката.

Снимка: Toyota
 

Тагове: toyota gt86 supra sf-r
0 от 500
  • #3
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Масовите им модели на Тойота са доста безлични и да далеч от думата спорт.И ако те искат да направят спортен модел,говорим за конкретно нова кола,но това ще им излезе много солено.Те затова и се съюзиха с БМВ,за да намалят разходите за такъв автомобил.Защото поточните им линии за масовите модели не са пригодени за спортни коли,докато при немците я има тази възможност при масовите им модели.
  • #2
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Това на снимката е ужасно.Съгласен съм с мнението долу.Не знам защо скъсаха така нишката със спортните си модели и ги занемариха толкова,преди имаха икони.Сега виждаме какво правят немците примерно и защо им дръпнаха в това отношение.Защото примерно една 3-та серия излиза с 20 двигателя,като с един М пакет,една настройка и един мощен двигател те дават на хората това което искат,но не им е толкова солена цифрата да я направят.Докато ако на една корола забиеш голям мотор,няма кой на я вземе..
  • #1
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    90-те години японците обсебиха всички моторни спортове.Мотоциклетизъм, WRC, Formula 1, японската хегемония беше пълна.Мицубиши, Нисан, Хонда, Субару, Тойота имаха модели, които бяха издигнати в култ и бяха технически шедьоври в технологично отношение много, много напред пред пред всички.Сега се ИЗЛАГАТ!Едната Годзила им остана, която е вече на 10 години и новия NSX, който трябваше да удиви света а в действителност, никой не говори за него.