IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственик на Range Rover си отмъсти за отказ на ремонт

Действията на британски клиент в крайна сметка дадоха резултат

Собственик на Range Rover си отмъсти за отказ на ремонт

Собственик на Range Rover отмъсти по доста оригинален начин на дилърския център на марката в Бирмингам, съобщават местните медии.

Собственик на Range Rover си отмъсти за отказ на ремонт

Мъжът, чието име не се споменава, бил редовен клиент на салона, от който през последните години купил автомобили на стойност 600 000 паунда. Последната му придобивка била нов Range Rover, за който през 2016 г. платил близо 70 000 паунда, но след време започнали проблемите.

Няколко месеца след покупката на всъдехода, се оказало, че той има повреда на въздушните възглавници, както и проблем с маслото на двигателя. Англичанинът се обърнал към автосалона, от който купил колата, тъй като тя била все още в гаранция.

Разговорът между мъжът и дилърски център продължил близо 6 часа, но не донесъл успех, тъй като бил отказан ремонт на всъдехода по гаранция. Това вбесило британеца и той закарал автомобила в местно тунинг-ателие. Там върху колата било написано, че автосалонът не изпълнява задълженията си и се отнася зле с клиентите си.

Собственик на Range Rover си отмъсти за отказ на ремонт

Самият автомобил бил закаран пред дилърския център и паркиран пред него, където останал няколко дни. Това явно е дало резултат, защото от автосалона обявиха, че искат да се срещнат с клиента си, за да обсъдят какво ще правят оттук-насетне.

Снимки: Facebook
 

Тагове: range rover
0 от 500
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    за да си купиш кола от мото пфое трябва да си доста зле с пространството между ушите
  • #3
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Ако пак ... ( преди 5 години )
    се беше паркирал до Мото-твое-мое, щеше да си изгние на поляната, барабар с надписите!
  • #2
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тези явно са прихванали от немските производители, които също отказват ремонти на гаранционни коли или ако приемат става с хиляди уговорки и кандърми, като най-честото, което правят е да се споразумеят клиента да си плати частите, а цената на труда да бъде за сметка на производителя. Та те с доказани дефекти и хиляди оплаквания не правят сервизни акции, а какво остава да оправят колата на клиент. Абсолютни некадърници и мошеници са.
  • #1
    25 rate up comment 3 rate down comment
    .. ( преди 5 години )
    Нали знаете защо собствениците на тези коли не си казват "добър ден"?Защото вече са си казали "добро утро" в сервиза :)Тези коли са пословични с проблемите си.