Собственик на Range Rover отмъсти по доста оригинален начин на дилърския център на марката в Бирмингам, съобщават местните медии.
Мъжът, чието име не се споменава, бил редовен клиент на салона, от който през последните години купил автомобили на стойност 600 000 паунда. Последната му придобивка била нов Range Rover, за който през 2016 г. платил близо 70 000 паунда, но след време започнали проблемите.
Няколко месеца след покупката на всъдехода, се оказало, че той има повреда на въздушните възглавници, както и проблем с маслото на двигателя. Англичанинът се обърнал към автосалона, от който купил колата, тъй като тя била все още в гаранция.
Разговорът между мъжът и дилърски център продължил близо 6 часа, но не донесъл успех, тъй като бил отказан ремонт на всъдехода по гаранция. Това вбесило британеца и той закарал автомобила в местно тунинг-ателие. Там върху колата било написано, че автосалонът не изпълнява задълженията си и се отнася зле с клиентите си.
Самият автомобил бил закаран пред дилърския център и паркиран пред него, където останал няколко дни. Това явно е дало резултат, защото от автосалона обявиха, че искат да се срещнат с клиента си, за да обсъдят какво ще правят оттук-насетне.
Снимки: Facebook