Вход   Регистрация

Италианци създадоха пистово 308 GTi за всеки ден

Италианци създадоха пистово 308 GTi за всеки ден
 

Колата няма общо със състезателната програма на Peugeot

Въпреки усилията на Peugeot, 308 GTi не успява да постигне славата и успехите на своите френски и германски съперници. Дори участието на автомобила в световния пистов шампионат за туристически автомобили (WTCR) не помага особено на каузата.

Италианци създадоха пистов 308 GTi за всеки ден

Но италианският пистов пилот Масимо Ардуини може да промени това. Той и екипът му създадоха интересна версия на 308 GTi, която много прилича на състезателната модификация TCR и в същото време е доста различна.

Проектът на Arduini Corse залага на по-широката стъпка на колата и добавянето на агресивен аеродинамичен пакет – с други думи, пистов автомобил за всеки ден. Мощността на 1,6-литровия турбо мотор е повишена от 270 на 302 конски сили, като в списъка с промени влиза и нов интеркулър.

Италианци създадоха пистов 308 GTi за всеки ден

18-цоловите джанти на OZ Racing са директно заети от моторните спортове, а колата получава гуми Michelin Pilot Sport Cup 2. Италианците са премахнали всичко ненужно от колата и теглото й е вече 1155 кг, като така 308 GTi може да се сравнява по тегло с хотхечовете от субкомпактния клас. Естествено, окачването също е претърпяло промени – регулируеми KW амортисьори и спирачки Brembo с 340-милиметрови дискове.

Реклама  


Купи Peugeot

  • Peugeot 206

    2800 лв.

    дата на произв. - юли , 2001 г., пробег - 180000, С.к - Ръчна, цвят - Син

  • Peugeot 307 2.0 HDi

    2700 лв.

    дата на произв. - август , 2003 г., пробег - 252662, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Peugeot 806 2.0 hdi на части

    11 лв.

    дата на произв. - юни , 2000 г., пробег - 1111, С.к - Ръчна

  • Peugeot 307 1.6 hdi на части

    11 лв.

    дата на произв. - април , 2005 г., пробег - 1111, С.к - Ръчна

  • Peugeot 206 1.6 16v на части

    11 лв.

    дата на произв. - април , 2003 г., пробег - 1111, С.к - Ръчна

  • Peugeot 206 plus

    11 лв.

    дата на произв. - май , 2011 г., пробег - 1111, С.к - Ръчна

Виж всички обяви

Коментари ( 4 )

Напиши коментар Влез

от: Vilislav ( преди 4 месеца )

Затова предпочитам сара кола, но НАДЕЖДНА, да не мисля постоянно за нея, за сервизи и т. н. По-хубаво я вземи стара, хвърли още толкова в ремонти и я направи топ. И после с години я карай, с повече обем и по-малко коне за да няма натоварване.
Ей така издържат коли по 15-20 години. Тия жалки двигатели в момента 200к им е рекорд а на 300к за скрап. Много ниски литражи и големи мощности, двигаеля не трае.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Vilislav ( преди 4 месеца )

1.6 мотори от по 270-300 коня ... полудя света.
Колко смятате ,че ще издържа тая изродищина?

Навремето 2000 кубика ги правиха 115-120 коня, сега 1.4 180 1.6 270...

След 5 години е за основен познай за чия сметка...

То само за двигателите им ще работим...

Заова не искам нова кола малолитраж с много коне. Лети хвърчи и свършва в сервиза за твоя сметка.

За 270 коня литража трябва да е поне 2-2.2 че дори и 2.5

96-та коли правят милион а тия им се радваш ако чукнат 200к без основен.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Петър ( преди 4 месеца )

И като са го преработили с какво може да се похвали? Статията свърши а имам чувството че съм прочел само увода.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Що за глупост кое по точно неможе да се сравнява по успехи как го определихте това 308 вече имам нялко подиума на WTCR при положение, че тва са млади пилото и сравение с дригите звезди отита им е доста малък. И 308 гти П.С е 1200 кг. което е един от налий леките хот хечове
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising