Вход   Регистрация

Nissan готви по-мощен Leaf

Nissan готви по-мощен Leaf
 

E-Pulse ще е с 200 конски сили и поне 300 км пробег

Второто поколение на най-популярния електромобил в света Nissan Leaf беше посрещнато ентусиазирано от феновете на екологичните возила, основно заради промяната в дизайна на автомобила. Като пробег обаче Leaf изостава от Chevrolet Bolt и Tesla Model 3, които постигат над 320 километра пробег с едно зареждане.

Nissan готви по-мощен Leaf

Още с лансирането на новия Leaf се появи информация, че ще има и версия с по-дълъг пробег, която ще се казва E-Plus. Сега директорът маркетинг и продажби на електромобили в Nissan Брайън Марано най-после потвърди това.

„Батерия с по-голям капацитет за Leaf ни води към две неща, като едното е очевидно – по-голям пробег – обясни Марано пред AutoGuide. – Другото може и да не се набива на очи, но също така е много важно – повече мощност и въртящ момент.”

Според Марано по-мощният Leaf ще има 200 конски сили, което е крачка напред спрямо стандартната версия на електромобила с 142 конски сили. А феновете на Nissan се надяват, че E-Plus е последната крачка преди дълго чакания Leaf Nismo.

Все още обаче реалният пробег на новата версия остава мистерия, като се предполага, че става въпрос за поне 300 километра с едно зареждане, като това се приема за психологическата граница за купувачите. Най-вероятно Leaf E-Pulse ще излезе на пазара до края на следващата година.

Реклама  


Купи Nissan

Виж всички обяви

Коментари ( 3 )

Напиши коментар Влез

от: фермера ( преди 2 месеца )

Проблема при Лийф е че няма охлаждане на батерията и при страни с по топъл климат.С по голямата мощност ше има по голяма регенерация и дори и 50kW батерия ще бъде достатъчна.Това може да го превърне в реален конглокент на Тесла3 макар че е по нисък клас.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

За сега електромобилите са скъпи играчки за богати хора. Електромобила е градска кола, тоест ти трябва втора кола за извън града или удобен и рентакар под ръка. А не е за всеки да даде 65+ хил лв за градска кола (да кажем след субсидии и икономии от гориво, обслужване и данъци 45+) И после да извади още толкова за втора кола. Отделно трябва да имаш гараж с ток. При положение че за 50к ще си вземеш една кола. А вредните емисии за ток градско + двг извън общо ще повече от само двг
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: младен ( преди 2 месеца )

"...е става въпрос за поне 300 километра с едно зареждане, като това се приема за психологическата граница за купувачите."

Абе моята лично е 500км. и e грешна за БГ, като всички знаеме колко и колко на често има зарядни станции.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising