Вход   Регистрация

Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross

Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross
 

Последният самостоятелен кросоувър на японската марка трябва да покаже, че тя още е жива

Основана точно преди сто години, Mitsubishi Мотърс едва ли ще иска да си спомня за последните десет от тях.

ФИНАНСОВО ПРИТИСНАТА, с ограничена гама, свита развойна дейност и накрая изобличена във фалшифициране на данните за разхода, японската компания изглеждаше обречена, преди да бъде погълната от Nissan.  Сега надеждите са за ново начало, а първият му символ е пред вас: Mitsubishi Eclipse Cross.



ИМЕТО ECLIPSE не бива да ви подвежда: това няма нищо общо с някогашното спортно купе. Вместо това имаме един малко по-разчупен на вид кросоувър, под чиято външност се крият всъщност компоненти от ASX и Outlander. Всъщност трите модела са толкова близки, че имат еднакво междуосие. А също и еднакво окачване - „Макферсон” отпред и многораменно отзад.

Все пак амортисьорите тук са нови, а просветът достига 183 милиметра - съвсем достатъчно да се справите с високите български бордюри.

Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross

ECLIPSE CROSS ИМА И СИСТЕМА за задвижване на четирите колела, която работи с помощта на електромагнитна муфа на задните колела. Японците се хвалят и с векторно разпределение на въртящия момент за повече стабилност в завоите. Но всъщност тук това се постига с активиране на една от спирачките, а не чрез активния диференциал, както е във върховите версии на Outlander.

ТОВА, КОЕТО ОТЛИЧАВА
Eclipse Cross, е дизайнът. Той е дело на Цунехиро Канимото, който повече от двайсет години работеше за Nissan. Моделът изглежда различен, като в същото време запазва характерните черти на марката.

Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross

Новости са хедъп дисплеят на предното стъкло, екранът на мултимедията и този тъч пад, който контролира развлекателната система. Всички те се управляват лесно и носят само зелени точки на автомобила.

Заради голямото междуосие мястото и отзад е достатъчно. Задните седалки се плъзгат, така че багажникът варира от скромните 340 литра до напълно достатъчните 440.

ТЕСТВАХМЕ ВЕРСИЯ
с 1.5-литров бензинов мотор със 163 коня, в който турбото ви дава съвсем приличния въртящ момент от 250 нютонметра. Не сме обаче запленени от вариаторната кутия. Тя върши добра работа в града, като ви освобождава дясната ръка, но на дълъг път може направо да ви скъса нервите. Минус е и по-скоро твърдото окачване.

Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross

Иначе Eclipse има бърз и директен волан. Пъргавината в завоите се подсилва и от системата за задвижване на четирите колела, която е с три режима – автоматичен, за чакъл и за сняг.

СРЕД ПЛЮСОВЕТЕ на модела е и шумоизолацията, която е на доста добро ниво. Добре се справя и системата за свързаност, която се управлява с допълнителен контролер до скоростния лост.

Като цяло идеята на Mitsubishi е да привлече младите хора, които водят по-динамичен начин на живот. Eclipse Cross се управлява лесно, комфортен е, изглежда интересно и предлага някои най-модерни технологии. Въпросът е дали ще е по джоба на въпросните млади хора. Цените стартират от почти 45 000 лева, а за върховите версии достигат 64 000 - немалко за автомобил от този клас.

Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross

Изобщо едва ли това ще е бестселърът, който директно да върне Mitsubishi на върха. Но изглежда като добра първа стъпка по този път.

Снимки и видео: Automedia
 

Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 17 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Кисело е гроздето...
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Митсубиши вече не произвеждат истински коли.
Предлагат само някакви джендъри за много пари.
Ако ще е Митсубиши ще е старо и истинско.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Поредният мошеник.
60000 лв за този *** !
Имаш ли идея каква кола ще си вкарам от Германия за тия пари ?
Добре че се излъгах да влезна в скапаният ви шоурум,да ви видя НОВИТЕ коли.
Не благодаря!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Някой ( преди 2 месеца )

Що не отидеш в шоурума и не му кажеш на търговица лице в лице какво мислиш за него?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Работя само с нови Рена и мога да ти кажа,че по-голям бокл/ук от Каджар и Талисман НЯМА.Само те са в сервиза,мечтата на монтьора.Всеки ден ги гледам тези разкоши и виждам и знам какво представляват.Давай каквото искаш,дреме ми.Само не ми обяснявай колко добра кола е,добра кола е Рено 5. Каджар е кочи/на,ама МЕГА сериозна кочи/на.Купуват си го само педера/си и домакини,и в двата случая хора без идея от коли.Отиди до някой официален оказион и виж колко от тези лай/на се продават на по 20-30000 км
Отговори
 
+10
 

Положителни: 12  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Ти явно имаш Каджар и много ги разбираш. Да ти дам координати на един приятел. Търкаля баш такъв и гони 50 000 км. Тъкмо да ти обясни как той си кара неговия че не е влизал в сервиз освен за смяна на масло.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: 1234 ( преди 2 месеца )

Гавра с името Еклипс. Това беше култов модел ,а в случая имаме поредния сув. Да го бяха кръстили паджеро сити спорт пинин или нещо подобно. Тотално са изтрещели. Иначе нямам впечатление и не мога да давам оценки за самата кола.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Стига сте писали колко добра кола бил Рено Каджар.
Направен е от ужасна пластмаса,една правилна фуга няма по него,качеството на изработката е като на Дачия,електрониката му е тотал щета,влиза в сервиз още на първи месец,чупи се постоянно - неповторимо отвратителен автомобил.
Трябва да си мало/ умен да дадеш 50000 за този ке /неф !
Отговори
 
+15
 

Положителни: 16  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Каджар е много приятна кола, като изключим шумоизолацията, която е крайно недостатъчна. Жалко.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Колата може да е приятна за каране и всичко, но с този външен вид ще разплаче не един или двама художника. Пропорциите са тотално объркани, има смесени стилове, а някои елементи са буквално гротескни.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 1  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Карал съм въпросният автомобил и смело твърдя,че е пластмасов бок/лук ,изключително грозен,безумно скъп и за капак търговеца в шоурума беше много гнусен и мазен.
Накратко всичко ми направи отвратително впечатление,но най-вече колата.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 9  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

С тази ценова листа ще им е трудно. 45 за база. За тези пари се взема каджар трето ниво оборудване / камера за пътни знаци, навигация и т.н. и дизел с предно предаване.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Намекваш, че тази кола не е грозна ли?
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: ... ( преди 2 месеца )

На тия да им се не надяваш...
10 години правят грозни боклуци и изведнъж Phev, Eclipse Cross. Какво се е променило през последните 2 години, че съм пропуснал? Като гледам интериора, до момента няма японски автомобил, който да ме впечатли както този!! Пък никак не съм им фен! Но да кажа на черното бяло е глупаво.
Да видим с какво ще ни изненадат през 2019!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Митсубиши били "изобличени", НЕ те си признаха, никой не ги е изобличил драги. Втора тъпотия, която повтаряте: "няма да имате проблеми с българските тротоари" - разберете, че тротоара не е паркинг и на него не се спира съгласно ЗДвП. Не поощрявайте собствениците на SUV да се катерят по тях и да ги рушат. Високия просвет не е затова! Иначе за колат - цената е висока за кола с вариатор и тази големина.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 18  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Не си далече от истината , едно приятелче заби едно аутлендърче в една пряспа и като слезе да го бута предня калник му остана в ръцете.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 8

от: .. ( преди 2 месеца )

В началото на клипчето един стар камион минава през едни кални локви на един завой. Що не прекарахте от там това возило? А да, страх ви е да не заседне :)
Няма какво да се лъжем, хубаво си е возилото, а ма мястото му е на асфалта. На пресечен терен най-много да го почупите.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 8  Отрицателни: 5


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising