IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-икономичните градски модели на пазара

Тези 6 автомобила харчат малко и се продават добре

Най-икономичните градски модели на пазара

Британското издание Herald подготви класация на най-икономичните автомибили за движение в гранския условия. Тези 6 автомобила са избрани по няколко критерия – компактни размери, нисък разход на гориво и популярност на пазара.

1. Ford Fiesta

Най-икономичните градски модели на пазара

Ford Fiesta влиза в Топ 20 на най-популярните модели в света, а през 2017 г. дори попадна в първата десетка. Производителят предлага 1,0-литров двигател EcoBoost, който харчи 4,9 л/100 км. Хечбекът също така е много надежден, а освен това има красив дизайн, който се харесва на любителите на този тип коли.

2. Volkswagen Polo

Най-икономичните градски модели на пазара

Volkswagen Polo винаги е бил много популярен на пазара, а новото му поколение предлага един доста интересен и най-вече икономичен вариант – версия с 1,2-литров бензинов мотор, чийто разход е 4,7 л/100 км. А за тези, които търсят нещо още по-малко, германците разполагат и с хебека Up!

3. Kia Rio

Най-икономичните градски модели на пазара

По принцип Rio е създаден като икономичен автомобил, предназначен за младежката аудитория. Корейските инженери успяват да постигнат забележителен дори за модели от този клас показател – разход от 3,6 л/100 км. В случая тези числа се отнасят за 1,1-литровия дизел, който е един от най-икономичните на пазара. Моделът може да се похвали и с доста свеж дизайн.

4. Toyota Aygo

Най-икономичните градски модели на пазара

При Toyota Aygo положението с дизайна е малко по-различно, тъй като този автомобил не се харесва от много хора. Но пък под капака му е поставен 1,0-литров бензинов двигател, чийто разход е 4,1 л/100 км., което прави автомобилът много подходящ за градски условия. Дори в задръстванията моделът не харчи кой знае колко повече.

5. Peugeot 208


Най-икономичните градски модели на пазара

Още един компактен и икономичен автомобил за градската джунгла. Един от най-малките модели на французите е оборудван с 1,0-литров бензинов агрегат, чийто разход е 4,5 л/100 км. Дизайнът изглежда леко поовехтял, но пък интериорът (типчично по френски) е наистана впечатляващ.

6. Renault Sandero

Най-икономичните градски модели на пазара

В случая британското издание посочва Sandero, но във версията, предлагана от Renault, а не на Dacia. Двата автомобила не се различават, но причината за избора на френският модел е, че той е най-евтиният в гамата на марката. А 1,5-литровият дизел под капака е сред най-икономичните мотори на планетата. Неговият разход е 3,9 л/100 км. Има и бензинова версия с 0,9-литров агрегат, която харчи 5,0 л/100 км.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Айгото без особени усилия пада под 4/100.Аз съм го докарвал до 3,8/100 смесено. Иначе при нормално каране 4-4,5, зимата до 5.Много добро автомобилче е и изключително здраво
  • #10
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Glasses for Ko4o ( преди 5 години )
    То вярно,че никъде не пише за Полото,че е TSI!
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Много от ектрите просто не са необходими в града за малък автомобил, който става и за съвсем нормални преходи от по 200-300 км а до 100-120 км в час. Много голяма част от хората попадат спокойно в тази статистика, и едни примерно 5х. лв надолу за градска малолитражка биха склонили мнозина да купят и чисто нова. Все пак едно е 20, друго 15 х. лв. Но не, трябва да има системи на совалка и да е макс. скъпо, затова нЯмаме нови коли.
  • #8
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Ко4о ( преди 5 години )
    Уважаеми (не)щастлив г-н Анонимнико, ако знаеш колко си жалък, би сложил край на живота си моментално. Понеже не знаеш обаче и едва ли в този живот ще го разбереш, понеже си много интелигентен, ще продължаваш да живуркаш в *** си в килим от л.***, да лочиш помия и да се бориш със собствените си комплекси! Приятна вечер - и внимавай с помията -:)
  • #7
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Никъде не пише, че на ФВ двигателя е TSI. Ейде у лево, ***!
  • #6
    19 rate up comment 3 rate down comment
    ko4o ( преди 5 години )
    Г-да некадърници от ***:1. В текста е пълно с технически и правописни грешки!2. Сменете си редактора, научете се да пишете правилно и като хората!3. Понастоящем ФВ Поло НЯМАТ двигател 1,2 ТСИ, а 1,00 ТСИ!4. Престанете да преписвате статии, които не проверявате и не актуализирате според новите модели, които са излезли на пазара.
  • #5
    10 rate up comment 9 rate down comment
    de ( преди 5 години )
    някои от тези са доста мъртви откъм вървене... не разбирам защо някой би си спестил някоя хилядарка, за да после години наред да се мъчи...
  • #4
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    И отново дизела най икономичен,както е било винаги.
  • #3
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    На чичо ти е по-евтина защото липсват доста нещица - я ABS, я EBD, я ESP - все пак в Ръша не са задължителни.
  • #2
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ами не са точно еднакви, Имам един чичо, мигрант в Русия, дойде с неговото на морето тази година. Приличен бензинов двигател 1.6 16v SCe, за европейската Дачия вече не се предлага, с по-качествена пластмаса на таблото, в слил Клио, а не Дачия Докер. А цената дори обърната в лева, излизаше по-изгодна от Дачия.