IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia Sandero влезе в Топ 10 по продажби в Европа

Вижте резултатите на пазара на нови коли през май

Dacia Sandero влезе в Топ 10 по продажби в Европа

Румънският хечбек Dacia Sandero успя да влезе в Топ 10 по продажби в Европа за месец май. Това сочат данни за копанията JATO Dynamics, която се занимава с изследване на автомобилните пазари по цял свят.

Dacia Sandero влезе в Топ 10 по продажи в Европа

Основната заслуга а отличното представяне на хечбека играят неговите всъдеходни версии, както и новата модификация - Dacia Sandero Urban Stepway, която бе пусната на пазара тази година и която е най-достъпната като цена в гамата на модела.

Лидерът в Европа продължава да е един и същ – Volkswagen Golf, от който през май са продадени 40 787 бройки. Това е с 4% по-малко от същия период на 2017 г. На втора позиция е Renault Clio – 31 800 продажби (+2%), а на трето – Volkswagen Polo с резултат 28 180 бройки (-10%).

В първата петица влизат още Ford Fiesta – 22 572 (+18%) и Volkswagen Tiguan – 22 064 (+11).  След тях се подреждат Dacia Sandero – 21 520 (+4%), Ford Focus  - 21 331 (+27%), Renault Captur – 20 839 (+26%), Peugeot 208 – 20 024 (-10%), Skoda Octavia – 19 843 (-8%), и др.

Снимка: Dacia

0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Съгласен съм с теб.90% от новите коли са за фирми.И съответно се търси максимално изпилена цена.Не случайно масово колите са бели,защото за този цвят не се доплаща.Другите 10% са от заблудени хорица,който никога повече не повтарят грешката да купят нова кола.
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 5 години )
    Пазарът на автомобили е изкривен. Тук коментираме лични предпочитания, но пазарът на автомобили е фирмени предпочитания. Дори в една Франция се продават повече баничарки, отколкото истински автомобили. Аз лично съм отвратен от фирмените предпочитания в България. И то не заради модел и марка, а заради много ниското ниво на оборудване, най-често почти базово!
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Отговор от К ( преди 5 години )
    Цитирам> А по втория ти въпрос защо продават си отговори защо само в Европа продават много!Не си нясно с продажбите в Световен мащаб. Форд са 3-ти след Тойота и VW. В случая алианса Рено-Нисан е разгледан като отделни марки и затова Нисан за 5-ти, а Рено 11-ти. Не продават много само в Европа. Коментара ти е доста безмислен.
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ти бъзикаш ли се с Г-Класа за 20к. От Германия сам да си я внесеш за тези пари имаш коли на 25 години. Погледни мобиле.де. Г-Класата по това време не е много по-комфортна от Нива. Да Дъстъра няма да доживее 25 години. Но колко още ще изкара Г-Класата. Това е кола само за хора с хоби офроуд което не е евтино хоби и пак не е за човек който не може да си позволи доста по-скъпа кола
  • #18
    1 rate up comment 12 rate down comment
    Не мерси. ( преди 5 години )
    Тази кола става само за пенсионери. Или за служебна, за работен кон.Никой млад човек няма да си купи дачия при положение че за същите пари има супер предложения втора ръка.Кеф ти немски премиум, кеф ти японска бегачка....Или пък истински офроудъри. А не това недуразумение Дъстър.За 20К примерно може да се вземе перфектна G класа която освен че е желязна и ще надживее всяка дачия ще ви даде и възможност да ходите на истински сериозен офроуд.
  • #17
    3 rate up comment 5 rate down comment
    до: К ( преди 5 години )
    Нямам на идея какво означава да ти цъкат минус, когато питаш. може би въпросът ти е глупав и заради това някой е решил да ти цъкне минусче. Не бях аз, но сега и аз ти цъкнах един, за да не задаваш глупави въпроси повече и да се усетиш малко.А по втория ти въпрос защо продават си отговори защо само в Европа продават много!То в Европа и дюнерите са най-разпространената храна между другото. Почна ли да стопляш?
  • #16
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    За европейските може доставчиците на електроника да са толкова, но за японските не е така. Правят си е в Япония хората и е с върховно качество., докато европейската електроника се прави в Китай предимно и резултатите са повече от очевадни. Така, че тази мантра за еднаквото качество е забрави!Японците и корейците все още произвеждат качествени и надежни автомобили.Факт!
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    К ( преди 5 години )
    Добре де, според теб това са най-скапаните марки...е тогава защо са най-купуваните? Нали това се чудя ?
  • #14
    6 rate up comment 2 rate down comment
    К ( преди 5 години )
    Когато питаш нещо и ти цъкат минус, какво трябва да означава ?
  • #13
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тук много си обичаме фолклора - форда като запали зимата и му викат фокус, борче пи*ка и елхичка не правим, опел са измислили ръждата и тн. Истината е че особено през последните 10-тина години технологичните разлики между производителите се затвориха жестоко а да не говорим след като започнаха съвместни разработки и директна отстъпване на технологии. Почти цялата електроника за автоиндустрията идва от 5-8 доставчика и нещата всъщност зависят от тях.