IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Флагманът на Toyota се завръща в Европа след 14-годишна пауза

Хибридната версия на Camry ще измести от гамата на японците седана Avensis

Флагманът на Toyota се завръща в Европа след 14-годишна пауза

След продължила 14-годишно отсъствие най-продаваният седан от сегмент D/E в света – Toyota Camry, се завръща на пазарите в Западна Европа, съобщиха от японския производител.

Флагманът на Toyota се завръща в Европа след 14-годишна пауза

Новото Camry ще се предлага на континента като хибрид със зареждане от електропреносната мрежа. От компанията засега не съобщават техническите характеристики на автомобила, но е известно, че основна роля в задвижващия агрегат играе 2,5-литров бензинов мотор с 4 цилиндъра.

Предполага се, че агрегатът е подобен на този, който се предлага за новия Prius. Самият седан Camry е изграден на новата модулна платформа на Toyota – TNGA, като това е осмата генерация на модела, който беше пуснат в продажба за първи път през 1992 г.

В момента Camry се предлага в повече от 100 държави по цял свят, като продажбите му надхвърлят 19 млн. единици. Според експерти, стъпването му на пазара в Западна Европа означава, че Toyota се отказва от друг своя модел – Avensis – нещо, за което се говори усилено през последната година.

Продажбите на хибридното Camry на Стария континент стартират през първото тримесечие на 2019 г.

Снимка: Toyota

Тагове: avensis toyota camry
0 от 500
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Киро ( преди 5 години )
    Винаги съм карал само нови тойоти и то с най добри впечатления, даже съм нещо като фен на марката, но този път Тойота греши. Това е бюджетен седан за американския пазар и въобще не е флагмана на компанията - отгоре е Авалон-а и т.н. Авенсиса си беше добър европейски седан особенно последния фейслифт от 2017.Ако трябва нещо да се препроектира това е Рав-ката. Но понеже се купуват много паркетници ще остане.Дано да се усетят докато не е много късно.
  • #23
    4 rate up comment 1 rate down comment
    С Приуса ( преди 5 години )
    Аре на бас, че ако караш, както се кара нормално и грамотно автомобил, разхода няма да е двуцифрен. Единственият начин за който се сещам е да си с натисната ръчна спирачка. Дори да караш на газ-спирачка-газ пак не става. Изпробвано!При натискане на спирачка ДВГ изключва и се зарежда батерията. После като подадеш газ заредената енергия се използва и подпомага ускорението и така не можеш да натовариш много ДВГ, за да ти даде голям разход.И вземи се качи най-накрая на Приус и не говори глупости!
  • #22
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Абе ( преди 5 години )
    Тоя леген е много грозен!Нямат шанс в Европа!
  • #21
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    VAGoнетке,пий ги тея хапове бе момче!От злоба и завист ще умреш да знаеш!Появи се тук да кажеш за някакви измислени двуцифрени разходи, но нещо даде назаден, като ти направиха пр2дложение и запя друга песен. На м2н не ми е ясно какво правиш тук и защо тролиш под всяка подобна статия?Изпий хаповете и като ти олекне отговори!
  • #20
    11 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 5 години )
    Следващата ми кола!
  • #19
    8 rate up comment 11 rate down comment
    до анонимния с приус ( преди 5 години )
    айде на бас на приуса че ще ти докарам двуцифрен разход?
  • #18
    6 rate up comment 14 rate down comment
    абе болен ( преди 5 години )
    къде се мериш с тоя електрифициран лиген..ще лда се състезава, мухаххаха и кво ше докажеш чушки.. че некво грозновато недоразумение е по кола от Х.Голеееемо важно.Голяма покупка си направил няма що.Като си ти харесва карай си го, нашите си ни харесват и не харесваме лигени,..айде чао.
  • #17
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    VAGoнетке,ти кога кара Приус, че и за разхода да ни говориш?Искаш ли да те кача на моя? качваме се двамата и настъпвам до ламарината и карам колкото може. Навръщане ти караш и караш както можеш и колкото можеш. На бас за каквото искаш, че разхода няма да е двуцифрен. Навитак ли си? Ако искаш ще заснемем видео клип, за да не си помисли някой, че нещо лъжем или сме се договорили. Наливаме до горе на ОМВ-то на цариградско и газ до Пловдив да кажем или до Ст.Загора. После се връщаме и пак наливаме
  • #16
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Владо ( преди 5 години )
    Първо, Avensis не беше провал.Просто Brexit катализира някои процеси в европейската Toyota.Второ,от няколко години Camry се произвежда в Санкт Петербург, така че европейски завод си има.Трето, ценово не е ясно как ще се позиционира, със сигурност ще е малко по-скъп от Avensis.Четвърто, категорично бензиновият хибрид превъзхожда дизеловият хибрид, при това безапелационно.Затова и производителите масово правят бензионови, а не дизелови такива.Ако на някой не му е ясно защо - нека попита/прочете
  • #15
    16 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    до: тия мошеници не фалираха ли ?Объркал си статията колега. Статията за ВАГ е друга, а не тази. Там са мошениците и всеки, като чуе тази дума и първата му асоциация е ВАГ. По-големи измамници от тях НЯМА.А колкото до Камри, както по-долу другите колеги намекват най-после. Ами най-после де. До кога чакахме това решение да се вземе и най-накрая ще се случи. Интересно ми е откъде ще ги внасят. Дано да е от Япония директно. Няма по-добра кола от японската произведена в Япония!