Вход   Регистрация

Най-икономичните автомобили

Най-икономичните автомобили
 

Британската класация е според резултатите от тестове в реални условия на пътя

Притиснати от по-строги изисквания автомобилните компании произвеждат все по-икономични модели. Британски експерти направиха класация на 5-те най-икономични автомобила, която се базира на проверка в реални условия на пътя, а не според данните, обявени от производителите.

Най-икономичните автомобили

Първа позиция заема френският Peugeot 208, оборудван с 1.6-литров дизелов двигател BlueHDI. Автомобилът успява да запише рекорд по време на тестовете и с пълен резервоар (43 литра) изминава 2150 км. Това прави средно към 2 литра на 100 км.

Най-икономичните автомобили

На второ място в класацията британските експерти класират Vouxhall Corsa с 1,3-литров дизелов двигател CDTI EcoFlex. Бюджетният вариант "гълта" едва 2,6 литра на 100 км.

Най-икономичните автомобили

Трета позиция се заема от KIA Rio. Версията с 3-цилиндров двигател с обем от 1,1 л харчи 2,7 литра на 100 км в смесен цикъл.

Най-икономичните автомобили

На четвърто място се оказва чешката Skoda Fabia с 1,2-литров турбодизел. Въпреки че той има малка мощност, феновете оценяват автомобила за ниския расход на гориво - 3,4 литра на 100 км.

Най-икономичните автомобили

Топ 5 в класацията затваря друг френски автомобил - Peugeot 308 със същия двигател като на Peugeot 208, но който има по-големи габарити и тегло. Той харчи 3,5 литра дизелово гориво на 100 км.

Снимки: Производителите

Реклама  


Купи кола

  • VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI N-1 4Motion

    26500 лв.

    дата на произв. - юли , 2013 г., пробег - 196520, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • BMW 530 XD

    15799 лв.

    дата на произв. - октомври , 2006 г., пробег - 175000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Ford Mondeo Auto

    20700 лв.

    дата на произв. - май , 2014 г., пробег - 110000, С.к - Автоматична, цвят - Светло сив

  • BMW 316 d 2.0

    24999 лв.

    дата на произв. - януари , 2014 г., пробег - 175000, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Renault Grand espace

    4500 лв.

    дата на произв. - март , 2004 г., пробег - 1111111, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Ford Focus

    2500 лв.

    дата на произв. - декември , 2003 г., пробег - 156000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

Виж всички обяви

Коментари ( 26 )

Напиши коментар Влез

от: Lord ( преди 4 месеца )

Яриса пада под 3/100 ако го спускаш на скорост, без газ. Търсиш само пътища със спускане и ето ти обещания разход.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Ярис Хибрид харчи 5/100 само в рекламите. Ежедневния разход е над 6/100. Приуса минава 7/100, твърдо. Особено със 140 км/ч. на магистрала, над 10/100. Няма икономичен бензинов двигател, ясно ли е, бе невежи? Бил хибрид. Голям прас! На дълъг път е обикновена *** бензинова кола, с главозамайващ разход. Това е простичката истина.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: До: Голата истина ( преди 4 месеца )

Стига дрънка глупости ве ей смешен!
Ярис хибрид харчел 5/100. Ти в ред ли си? Толкова и по-малко харчи Приус. Яриса е твърдо под 4, а ако караш икономично слизаш под 3/100. Лично, аз съм го докарвал 2,7/100 смесено с преобладаващо градско. Приус при внимателно каране 3,5/100 а без да гледаш икономията около 4,5-5/100. А в статията тези разходи, дето са ги дали са пълна лъжа. Това е статия в подкрепа на дизелите и се манипулира с нея.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: Lord ( преди 4 месеца )

От десетки години се знае, че дизелите харчат по-малко. Тоава обаче не ги прави нито по-евтини като цяло, нито по-чисти, нито по-комфортни.
Банзиновите, хибридните и електрическите са за високата средна класа и за аристокрацията. Там хората разбират от екология и икономическа изгодност в дългосрочен план.
За останалите - дизел.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Баш чорбаджиите карат Ролс Ройс,Бентли,Ферари,Ламборджини, нито един не кара такова дизелово. Представяш ли си при изпреварване да изпуши Ролс-Ройса като парен локомотив или да трака на светофара все едно си взел не луксозна кола,а редосеялка от село.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 9  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Тези коли са карани само извънградско,и то за максимална икономия,което не е реално каране. Почти всеки автомобили се кара над 60% градско движение,защото всеки живее в град, там хибридите са без конглокенция. Ярис хибрид действително харчи 3,5/100км. бензин и градско, и извън града.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: Смех ( преди 4 месеца )

Toва някаква скрита реклама на Неска.. дизел ли е?
2 л на сто друг път.
А пък за онзи фен с лимузините - в най-високото ниво на оборудване ще видиш да преобладават дизелЯкис ама друг път.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2

от: Голата истина ( преди 4 месеца )

От класацията обаче липсват и бензини и хибриди.Защо ли?Произвеждания във Франция Ярис хибрид по книжка харчи 3.3/100.Ама реално над 5.Всички бензинови мотори,особенно в града,се дънят яко с разхода.Пише 8 а реално отива 12.
Който каквото ще да ви разправя за умиращия дизел,по ефективна и надежна технология няма и скора няма да има.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 8  Отрицателни: 8

от: 1.9tdi ( преди 4 месеца )

Този мотор смесено каране ми даваше 5.6 за първите 150000км. Най-нисък разход 3.7 със 70км/ч. Силно скептичен съм за 2 на сто.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

"Колега, личи си че не си имал какъвто и да е допир съвременен дизелов автомобил ... "

Знаеш ли колега, това звучи като да кажеш, Колега, личи си че не си имал какъвто и да е допир със съвременен парен локомотив на въглища …

Ако обичаш, не живеем в 1978-ма година.
Нито може да има съвременна въглищна централа,освен модерните филтри,нито може да има съвременен дизел,принципът на работа,чукането на този двигател са заложени в конструкцията му,така и вредните емисии,есъвременни са филтрите.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 5

от: D[V01D] ( преди 4 месеца )

Бичете ми минуси, истината боли. И да така е, гъзарите с БМВ7, Ауди А8 или Мерц S на дизел са от тоя тип дето са толкова ларж, че регистрират X5-ци, Q7-ци, ML, GL, G-класи, Кайени и т.н., като баничарки, щото по-еФтино. Такива да не ми се пишат true motorheads.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 20  Отрицателни: 6

от: Волвар ( преди 4 месеца )

Сега поверете кой тип двигатели преобладават като продажби при Ауди осмица, БМВ седмица и Мерцедес Ес класа.
После вижте дали чорбаджиите са бензинджии.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 8  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Да бяха питали бг форумите на собствениците на 1.9тди.Там се въртят такива цифри,някои сигурно даже и връщат нафтата.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 18  Отрицателни: 4

от: D[V01D] ( преди 4 месеца )

Дизела е за камиони и багери. Истинските car guys караме на бенз. Мизерниците да продължават да си мислят, че са много на далавера с нафтовите печки.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 18  Отрицателни: 16

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Покажи Коментара
Реален разход на магистрала Пловдив- София, със 140 км/ч, Голф 1.6 TDI 105 коня - 6.2/100, Голф 1.4 TSI 125 коня - 9.6/100. Две коли сме, пътуваме пет дни в седмицата. За мен бензиновите двигатели са безумица, ако и на Запад да тече жестока кампания срещу дизела.
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 13  Отрицателни: 20

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Нали уж никой не искал дизели! Бензиновите (уж)напълно ги измествали. Защо тогава всичките модели в топ 5 са дизели...!?
Отговори
 
+4
 

Положителни: 13  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

С 2/100 разход се обезмислят електромобилите.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 19  Отрицателни: 7

от: до DE ( преди 4 месеца )

Колега, личи си че не си имал какъвто и да е допир съвременен дизелов автомобил ...
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 9

от: mancho ( преди 4 месеца )

Покажи Коментара
Имам приятел с 10 год. Фабия с 1.9 турбо двигателя. С жена , деца и пълна къща багаж, му харчи извънградско под 4, без да е Фитипалди, но и без да се прави на хипермайлър... Така че защо не да е под или около 3 разхода.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 16

от: Учуден ( преди 4 месеца )

Аз съм фен на дизела, но не вярвам в тези цифри. Имам си голфче 1.6 TDI, което уж минава за доста икономично, но под 4/100 не мога да го сваля каквото и да правя, а ако карам нормално т.е. без да мисля за разхода си гълта по 6-6.5/100 особено когато се пътува и по магистрала.
Отговори
 
+20
 

Положителни: 21  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Пишеш NEDC в гугъл и четеш процедурата. Доста е лека и за това са такива на хартия, а в действителност доста по-високи.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: До долния ( преди 4 месеца )

Я някой специалист да каже как се постига разход от 2 на 100? Някакси аз не мога да го постигна колкото и да се старая. Тея да не би да въртят само на една кръгла писта, равна, с една постоянно скорост?
Отговори
 
+11
 

Положителни: 16  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Карам Корса 1.4 с фабрично LPG, мотора е с верига. Среден разход 5-6л. 100км. Няма DPF, няма турбо и прочие потенциално скъпи за ремонт чаркаля.а при тези цени на горивата все едно дизелова да ми харчи 3/100.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 22  Отрицателни: 7

от: Pffff ( преди 4 месеца )

Ти да видиш. Най - икономичните коли в реални условия - "гадните" дизели!!!! Дали иконичността няма по- добър Еко ефект от бензиновите модели които харчат минимум 2л отгоре? Заприлича на кокошката и яйцето.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 20  Отрицателни: 15

от: Кико ( преди 4 месеца )

Според мен този разход може да се постигне само при икономичен стил на шофиране и пак ми се струва нереално нисък. Някъде по линията има грешка!

Оттук и основната теза на статията е в противоречие с реалността. Ако бяха започнали с разход от 3.5 литра нагоре можеше и да повярвам, но тези 2 литра за първенеца ми се струват илюзорни.
Отговори
 
+23
 

Положителни: 33  Отрицателни: 10

от: de ( преди 4 месеца )

Икономични, ама дизели... дизели, ама икономични.

Шегата на страна - тези сигурно нямат много душа да изпредварват.. за мен тази икономия не си заслужава.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 19  Отрицателни: 16


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising