IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia Duster получи нови дизели

Моторите са с увеличена мощност и специална система за пречистване

Dacia Duster получи нови дизели

Компанията Dacia стартира продажбите на второто поколение на бестселъра си Duster, който е оборудван с нови дизели двигатели от семейството Blue dCi. Те се отличават с модерната си система за пречистване на отработените газове и редица други доработки.

Dacia Duster получи нови дизели

За модела се предлагат два дизела - 1,5-литрови, разиващи 95 и 115 к.с. Те са оборудвани със система за пречистване SCR (Selective Catalytic Reduction) с впръскване на течност в катализатора. Това позволява намаляване на вредните емисии на азотния окис.

Освен това новите мотори са с повишено до 2000 бара налягане на впръскването и с нов водно-въздушен интеркулер. Мощността на двигателите се е  повишила с 5 к.с. сравнение с досегашните агрегати със същия обем, като при по-малкия е нараснал и въртящия момент - с 30 Нм. Заради новите мотори са пренастроени и предавателните числа на скоростната кутия.

Цената на базовата версия на Dacia Duster Blue dCi 95 с предно предаване стартира от 14 350 евро.

Снимка: Dacia

 
Тагове: dacia duster
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Отвори една брошурка на Инфинити примерно и ще видиш, че даже се хвалят, че 2.2 дизела е от Мерцедес. Рено се ограничиха до 2.0 dCi и казаха че по-голям не им е нужен. Иначе да в Мастера слагат един голям Нисански дизел, но той е 2.3, а не 2.2.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Оня дето дрънкя глупости за двигатулиту не е съвсем на ясно с тях. 1.5 дци си е на Рено, но паралелно на него Нисан разработва 1,6 дци който си е японска разработка. 2,2 дци е наследник на нисанския 2,2 ди който е 114 к.с. и е много здрав двигате. Франсетата го преработват, вдигат му мощността на 136, а после и на повече коне, но пък надеждността много му пада и става голяма набутвация да го имаш.От къде ти дойде на акъла,че е на мерцедес само не зная.Немците ползват мотори и платформи а не рено
  • #7
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Спират всички коли,който не отговарят на новите норми.В момента всички заводи не работят.Продават се само складови наличности.С преработените двигатели се цените ще се повишат. Което значи,че тия пластмасови варели производни на премиум пластмасовия варел Рено ще поскъпнат.В дилър на Рено и дачия ми казаха,че новите коли ще са по-скъпи с около 2000 лв.Което значи,че този пвц офроудър ще струва към 37000 лв.А това вече е смешно !
  • #6
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Нали уж спираха дизелите Рено,..!? Странно.
  • #5
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Пластмасова кофа за 35000 лв.Не,благодаря.Ще се въздържа.
  • #4
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ами 1.6 не е японски, само 3.0 V6 dCi e американски от Нисан. Иначе 0.9 и 1.2 бензиновите и 1.5, 1.6 2.0 от дизеловите са на Рено. При Нисан бензиновите започват от 1.6 TCe на горе. 2.2 dCi пък е пребрандиран от 2.2 CDI Daimler. Но да Дачия продължава да получава само малки двигатели и само Рено дизайн, явно са по евтини за производство.
  • #3
    13 rate up comment 8 rate down comment
    GTE ( преди 5 години )
    Най-добрия dci на групата е 1.6 130 коня, който се слага на Кашкай и на Рено Меган, но явно Дъстър още няма да го огрее. Мисля че дци 130 е японска разработка, което е плюс.
  • #2
    24 rate up comment 5 rate down comment
    :) ( преди 5 години )
    Кончетата струват пари. Искаш кончета - плащаш :) Прашния е бомба за цената си!
  • #1
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Густо майна! ( преди 5 години )
    Пак ше пада яко задръстване с 115 кончета!!