Вход   Регистрация

Daimler показа конкурент на камиона на Tesla

Daimler показа конкурент на камиона на Tesla
 

Електричекият Freightliner Cascadia трябва да се появи на пазара през 2021 г.

Германският концерн Daimler представи на специално изложение в Портланд електрическа версия на камиона си Freightliner Cascadia. Конкурентът на Tesla Semi трябва да бъде готов за серийно производство през 2021 г., но преди това ще премиена сериозна програма за тестове.

Daimler показа конкурент на камиона на Tesla

Флагманът на камионите в концерна тежи 36 тона, като е оборудван с 550-киловатови акумулатори и силов агрегат, развиващ до 730 к.с. Проrзводителят твърди, че батериите осигуряват пробег от 400 км, а до 80% от заряда им може да се запълни до час и половина.

Freightliner eCascadia ще бъде използван за регионални превози, както и за локална работа с тежки товари – за преместване на контейнери на пристанища. В Daimler вече са готови да произведат 30 бройки от модела и да ги предадат на свои партньори за локални тестове.

Daimler показа конкурент на камиона на Tesla

Концернът показа и камион със средни размери – M2, която разполага с електромотор с 480 к.с. и батерии с капацитет 325 кВт/ч. Неговият пробег е до 350 км, като зареждането на акумулаторите на 80% отнема само час. Този модел ще бъде използван за логистика на товари на местно ниво – от складовете до клиента.

Според шефа на подразделението за товарни автомобили в Daimler AG – Мартин Даум, за успех би се приело продажбата на 500-1000 електрически камиона през първата година от производството и излизането на паара. В компанията обаче смятат да продължат инвестициите в тази област, за да могат да предложат версия на ток на всеки един от съществуващите товарни модели.

Daimler показа конкурент на камиона на Tesla

Снимки: Daimler
 

Реклама  


Купи Daimler

Виж всички обяви

Коментари ( 6 )

Напиши коментар Влез

от: Факт! ( преди 5 месеца )

Лъжат за да се върнат на така омразният американски пазар.Ама никой не ги ще вече.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 0  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Конглокент ама 2 пъти по-зле от на Тесла
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 0  Отрицателни: 3

от: Факт ( преди 5 месеца )

Съвсем очевидно е,че ел.камионите НЕ СТАВАТ за далечни превози и това ще е така,докато не настъпи някакъв грандиозен пробив при батериите.
Защо обаче не наблегнат на хибридите,като масов регионален транспорт?Така в градовете на дизел въобще няма да се кара?
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Тинтири-минтири ( преди 5 месеца )

Покажи Коментара
Да с прототип, който трябва основно да се преработи, защото ергономията беше обявена от професионалните шофьори за ***.
А тук има доказал се влекач, на който само сменят задвижването...
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 3  Отрицателни: 8

от: пена ( преди 5 месеца )

"Е... били само за тестове... тесляците и толкова не са готови"

Тесляците въртят кръгчета из Калифорния от поне шест месеца.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 16  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Покажи Коментара
Е... били само за тестове... тесляците и толкова не са готови

В крайна сметка обаче независимо дали е Тесла или Фрайтлайнер си е все същия електрически глокник
Отговори
 
 -10
 

Положителни: 2  Отрицателни: 12


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising