IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota спря дизеловия RAV4

В Европа ще се предлагат само бензинова и хибридна версия на модела

Toyota спря дизеловия RAV4

Компанията Toyota съвсем скоро ще прекрати продажбите на дизеловата модификация на кросоувъра RAV4 на европейския пазар, съобщава британското изданието Autocar.

Toyota спря дизеловия RAV4

В момента при дилърите на марката са останали автомобили с 2,0-литров турбодизел, но производството на тази модификация вече е прекратено. Така на Стария континент RAV4 ще бъде достъпен единствено с 2,0-литров бензинов мотор, както и с хибиден агрегат, в чиято основа е 2,5-литров бензинов двигател.

Още през март от Toyota обявиха, че до края на 2018 г. ще бъде прекратено изцяло предлагането на дизелови леки автомобили в Европа. Техният дял и без това е доста малък – едва 10%. От 2019 г. японците ще доставят за европейските пазари само дизелови модификации на големия всъдеход Land Cruiser, на пикапа Hilux, както и на товарния модел Proace.

По същия път поема и друга японска марка – Nissan, която също ще прекрати продажбите на дизелови версии на своите модели в Европа. Клиентите на автомобили с такова гориво вече са достатъчно наплашени, тъй като ще трябва да плащат по-високи данъци, а освен това в много градове в Европа влиза в сила забрана за влизане на дизелови автомобили.

Снимка: Toyota

Тагове: toyota rav4
0 от 500
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    юруш на доматитет ( преди 5 години )
    RAV никога не се е произвеждал в Европа.Само в Джапан!Отново глупости от всезнайковци.
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    RAVката се отдалечи много от това което я направи хит - малък, достъпен SUV с прилична проходимост. А предвид предстоящите забрани за дизели, това си е 100% правилен ход
  • #6
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Кауня ( преди 5 години )
    В статията обаче не се разбира главното от което следва останалото.Просто от есента спира производството на РАВ 4 в Европа.Коли ще се вкарват само от Япония.Това е част от паническото напускане на острова на автомобилните концерни заради Брекзит.Ха на бас че догодина продажбите на модела ще спаднат двойно.РАВ-4 беше силен преди появата на Тигуан и Кашкай.Хонда и Тойота въведоха на пазара кросовете но вече станаха мното маймуни на клона.Тойота по принцип в Европа не се харчи,а Хонда въобще.
  • #5
    11 rate up comment 8 rate down comment
    ... ( преди 5 години )
    а всъщност тракащия допотопен дизел, ползван досега, е на BMW. Явно екселската таблица на Toyota е неоспорима :)
  • #4
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Дизела на Тойота не у по-различен от другите. Всъщност има една разлика и тя е че е по-здрав и надежден от повечето прудлагани на пазара.
  • #3
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Много правилно описание на дизелите на Тойота, колега.
  • #2
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Лоши новини за крадците на нафта,любителите на неприятното дизелово тракане и вибрациите във волана като на МАЗ от 1982.
  • #1
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Аха ( преди 5 години )
    Метанова уредба дали ще може да се тури или пък газова?