IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Над 600 000 коли на Mercedes са под подозрение за измама

Компанията от Щутгарт е на път да се сдобие със собствен „дизелгейт”

Над 600 000 коли на Mercedes са под подозрение за измама

Германската национална служба за движение по пътищата (KBA) разследва Mercedes-Benz, като се очаква съвсем скоро срещу компанията да бъдат повдигнати официални обвинения. Причината е добре позната – използване на устройства, които манипулират дизеловите двигатели на производителя при тестове, съобщава Deutsche Welle.

Над 600 000 коли на Mercedes са под подозрение за измама

Според информацията, наличието на механизъм, който „лъже” при тестове за вредни емисии, е открито при около 600 000 автомобила на марката. Под подозрение са моделите C-Class (на снимката горе) и G-Class, като става дума именно за техните дизелови модификации.

По същите причини по-рано KBA нареди на Daimler да ремонтира и минивана Vito (на втората снимка), оборудван с 1,6-литров турбодизелов мотор, отговарящ на стандарта Евро-6. От концерна вече обявиха, че ще обжалват това решение, но отказват са коментират информациите за проблеми с C-Class и G-Class.

Над 600 000 коли на Mercedes са под подозрение за измама

Медиите в Германия разкриват, че днес председателят на Съвета на директорите на Daimler AG и шеф на подразделението Mercedes-Benz Cars - Дитер Цетше, ще се срещна с министъра на транспорта на Германия – Андреар Шрейер. Очаква се на срещата да бъде обсъждан именно този проблем.

Mercedes-Benz вече спря да продава дизелови версии на своите модели на територията на САЩ, след като местните власти обвиниха Volkswagen Group в използване на устройства, манипулиращи показателите на вредни емисии при дизеловите двигатели.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz kba
0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    тоя 1.6 дизел е от рено! Същото и за С-класата.
  • #9
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    На който не му харесва у нас (в Европа) да върви при диваците в Русия.
  • #8
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    обаче нашите ментета са най-истинските ментета. храната менте, хората,колите, държавата, политиците...обаче тиквата, която управлява е абсолютно истинска. 100% тиква и мутра! факт!а това, че немците си правет киквото искат е известно и на децата. те си правят и си гласуват правилата в европа. немскит2 производители предваритилно знаят кои закони и норми ще се променят и реагират преди всички. англичаните не случайно излезнаха от това немско блато наречено съюз.
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Брандо ( преди 5 години )
    При тази глобализация и при германците ще навлезе думата *** ! Ние обаче сме царе ! При нас и храната е фалшива !
  • #6
    6 rate up comment 5 rate down comment
    ... ( преди 5 години )
    Разгледай акциите на Митсубиши от 2000 до 2004-та година и после пак пиши на хората за Митсубиши.Случайно се зачетох в коментара ти... не си запознат явно с марката.Най-доброто в автомобил Митсубиши е - КЛИМАТИКА!
  • #5
    18 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Какво са лъгали Мицубиши бе джендъре?Били напомпили гумите повече, за да постигнат по-нисък разход и заради това фалирали. Мале колко си ***. Ами то по тая причина всички трябва да фалират. А немските мошеници,които използват измамен софт даже са още по добре нали. Как става номера? Дори и *** като тебе би трябвало дя може да се сети.
  • #4
    12 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    A Мицубиши лъгаха ли - лъгаха, Признаха ли си? Признаха. Сринаха им се акциите и Рено-Нисан ги купиха. Всички лъжат, и прибягват до всякакви технически хитрости, не само германци. Въпросът е, че ако имаш искаш да се заядеш с някого винаги може да намериш за какво.
  • #3
    25 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    И нека някой ми каже, че няма картел между немските марки. Всичките лъжат по идентичен начин, мамят и манипулират. Колите са им с контролирано качество, т.е. след определен период да се развалят и нещастните клиенти да им ходят по сервизите и от това да печелят най-много. Да вземем за пример ВАГ. Увеличили продажбите с 2%, а печалбата им скочила с 23%. Нали се сещате откъде идва. Погледнете пред сервизите им какво става! Скоро май ще въведат 3 смени за работа.
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 5 години )
    Е ли е или не е вярно, смееш ли да питаш, казва ли ти някой, може би едва ли не, да.
  • #1
    29 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Глупости.Германец и измама,не е вазможно!