Вход   Регистрация

Mazda6 получи би-турбо дизел

Mazda6 получи би-турбо дизел
 

Моторът с обем 2,2 литра развива 190 к.с.

Компанията Mazda представи обновените седан и комби Atenza за японския пазар. В други държави този модел е познат като Mazda6. След фейслифта машините са получили променена предна част, както и нов двигател – 2,2-литров би-турбо дизел.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Сега гамата двигатели на модела включва бензинови мотори с обем 2,0 литра (160 к.с.) и 2,5 литра (190 к.с.), а също така и нов турбодизел. Този агрегат с обем 2,2 литра развива 190 к.с. и 459 Нм въртящ момент. Мощността на предишния мотор със същия обем беше 175 к.с. и 420 Нм.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Новият двигател се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия или с автоматик с 6 предавки. Задвижването е към предната ос, а като опция се предлага система за задвижване на четирите колела.

Mazda6 получи би-турбо дизел

След фейслифта Mazda6 получана хромирана решетка на радиатора, която плавно преминава в главната оптика. Сред новостите за модела са модернизирано окачване с други амотрисьори, салон с кожа напа, нови варианти за цветове на интериора и мултимедия с 8-инчов дисплей.

Снимки: Mazda

Реклама  


Купи Mazda

  • Mazda 6 FACE LIFT,XENON,КОЖА

    4999 лв.

    дата на произв. - ноември , 2006 г., пробег - 177200, С.к - Ръчна, цвят - Хамелеон

  • Mazda 2 газов инжекцион

    5999 лв.

    дата на произв. - август , 2009 г., пробег - 132000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Mazda 3 1.6D/Климатроник

    4290 лв.

    дата на произв. - май , 2005 г., пробег - 0, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Mazda 6 2.0/UNIKAT

    11500 лв.

    дата на произв. - ноември , 2008 г., пробег - 147000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Mazda 3 1.6 NOVA

    6700 лв.

    дата на произв. - октомври , 2005 г., пробег - 174000, С.к - Ръчна, цвят - Графит

  • Mazda 5

    7500 лв.

    дата на произв. - юли , 2006 г., пробег - 171000, С.к - Ръчна

Виж всички обяви

Коментари ( 25 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Търсите "equa air quality index" в гугъл - тестове на емисии в реални условия. Всички Евро 6 дизели на Мазда получават оценка D или Е, което означава сериозно разминаване дори спрямо Евро 5.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: ... ( преди 3 седмици )

А Пежо имат 1.6 бензин с умопомрачителните 270 коня!!
Та какви Мазди, какви 5 лева, каква гора с крокодили?
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 1  Отрицателни: 3

от: нещата ( преди 4 седмици )

Прав си, може би.
Е, на мен ми остана емоцията...зсега.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: до "нещата" ( преди 4 седмици )

Повечето европейски дизели с подобна мощност покриват Евро 6 без AdBlue.

Да, и аз се радвам, че все още използват хидротрансформатор, но:

1. Не си го проектират сами, на Aisin е.
2. Отстъпва доста по интелект и плавност от най-добрите на пазара. Бърз и икономичен е, но цената, на която са го постигнали, поне аз не съм готов да платя.

Емоцията явно е според човека. И при мен предизвикваше емоции, но те бяха бяс, недоволство, омраза, презрение и загуба на вяра в японските инженерни способности.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Mazda - meh
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 5

от: нещата ( преди 4 седмици )

"Кои са тези много неща? Идеализираният образ, който си си изградил в собствената глава?"

Например емоция - трета мазда карам, ще си купя и следващата.
Нищо му няма на автоматика, с нищо не е по-лош от други хидротрансформатори. Самият факт, че мазда продължава да прави собствени автомати, а да не купува виещи вариатори е за похвала.
С ниската си степен на компресия дизела покрива Евро 6 без Адблу.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Кои са тези много неща? Идеализираният образ, който си си изградил в собствената глава? Поживей малко с Мазда, проектирана след раздялата с Форд, и ще видим колко много неща ще останат.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: K ( преди 4 седмици )

Mazda остана единствената истинска и на 100% Японска марка. Имат си своите недостатъци, но нещата, които харесвам в тази марка са много.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

PSA праввха 3-литров дизел, и то много хубав. Спрямо германската конКУРенция стадаше, защото въртящият му момент беше изкуствено ограничен заради анемичния японски автоматик, с който го куплираха.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Това с по-ниските азотни окиси е само на хартия, за да могат Мазда да слагат по-евтин катализатор. В реални условия си тровят като всеки европейски дизел.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 5  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

естествено турбо бензина с 260 коня само за щатите... за европейските стисни - тракалници
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Това за разхода е на хартия само.Вече има достатачно информация за реалния,който не е нищо особено.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 4

от: Fermera ( преди 4 седмици )

Компресията на дизеловия мотор при Мазда е 14/1.Затова 190к.с. ви се виждат малко.По важно е че азотните окиси са по малко при ниска компресия.Ама това европейците не го могат и ни тровят масово.А Нисан продава в Щатите бензинов мотор с променлива компресия.262к.с. и 380н.м. с разход на 4 цилиндров дизел.Ама е европа го облагат с мито за да си дишаме саждите.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 15  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Брях ква извънземна технология, Мазда 2018 настига двигателя на Фиат/Ланча Делта 3 1.9 битурбо 190к.с. от 2008-ма. Евала японци!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 12  Отрицателни: 10

от: Обективен ( преди 4 седмици )

PSA правят хубави дизели, ама до 2 литра, на горе вече са друга технология непонятна на франсета и макарони. В тая дивизия са само BMW, VAG и Daimler.

Това е истината хейтърчета ;)
Който е карал A8, Panamera, 7 series или S-Klasse знае за какво говоря.

Естествено Бай Ганя като кара 20 годишно Рено Меган, Алфа 159 или Цитрон Пикасо, няма как да разбере разликата. Ще си хвали таралясника.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 18  Отрицателни: 12

от: Георги ( преди 4 седмици )

Имах надежда, че ще смянят автомата, който е 10 години назад от съперниците им, но не стана. Писал съм ревю за този автомобил преди настоящия фейслифт, много силни страни има, но автоматът буква го закопава, да сложиш подобна кутия на съвременен автомобил е страшна глупост.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 14  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Не само механичната - автоматът също е доста изостанал. По-нискоинтелигентна скоростна кутия не съм карал, а на всичкото отгоре работи грубо като роботизирана.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 10  Отрицателни: 6

от: Щирлиц ( преди 4 седмици )

Покажи Коментара
И три турбо да получи,пак ще си остане грозна.
Отговори
 
 -23
 

Положителни: 5  Отрицателни: 28

от: Теа от мазна ... ( преди 4 седмици )

ако са понапънат още малко и току виж минали границата на 200к.с.! :D
Отговори
 
+12
 

Положителни: 20  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

5 степенна механична ? За 2018 5 са малко.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 20  Отрицателни: 9

от: Факт!-тическиа ... ( преди 4 седмици )

пак се е надрусал от прекомерна употреба на рено! Оше си мисли, че са 80-те години на миналия век! )))
Отговори
 
+10
 

Положителни: 17  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Няма значение кой е измислил дизеловия двигател, има значение кой в момента кой в момента произвежда най добрите двигатели и това със сигурност не са италианци или японци
Отговори
 
+7
 

Положителни: 19  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Покажи Коментара
Дали бих някой би избрал дизел на фиат или рено пред дизел на бмв? Смешник
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 16  Отрицателни: 23

от: факт ( преди 4 седмици )

Хахаха , германците били най-добри при дизелите , по голяма глупост не бях чел !? Азбучна истина е , че французите правят най-добрите дизели и то от мнооого години , ФИАТ също прави отлични дизели , всъщност системата комън-рейл е измислена от тях ! Германците само могат да се учат от французи и италианци .
Отговори
 
+22
 

Положителни: 33  Отрицателни: 11

от: До Дошовците ( преди 4 седмици )

Не може без дизел поне още 10- на години, момчета! И най-добрите в тази дисциплина са германците. Франсетата от PSA също правеха и още правят сносни дизели. От японците след големите дизелови двигатели на Тойота Ленд Круизер Исузу и Мазда също се научиха да са добри в този занаят.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 22  Отрицателни: 10


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising