Вход   Регистрация

Mazda6 получи би-турбо дизел

Mazda6 получи би-турбо дизел
 

Моторът с обем 2,2 литра развива 190 к.с.

Компанията Mazda представи обновените седан и комби Atenza за японския пазар. В други държави този модел е познат като Mazda6. След фейслифта машините са получили променена предна част, както и нов двигател – 2,2-литров би-турбо дизел.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Сега гамата двигатели на модела включва бензинови мотори с обем 2,0 литра (160 к.с.) и 2,5 литра (190 к.с.), а също така и нов турбодизел. Този агрегат с обем 2,2 литра развива 190 к.с. и 459 Нм въртящ момент. Мощността на предишния мотор със същия обем беше 175 к.с. и 420 Нм.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Новият двигател се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия или с автоматик с 6 предавки. Задвижването е към предната ос, а като опция се предлага система за задвижване на четирите колела.

Mazda6 получи би-турбо дизел

След фейслифта Mazda6 получана хромирана решетка на радиатора, която плавно преминава в главната оптика. Сред новостите за модела са модернизирано окачване с други амотрисьори, салон с кожа напа, нови варианти за цветове на интериора и мултимедия с 8-инчов дисплей.

Снимки: Mazda

Реклама  


Купи Mazda

  • Mazda 6 2.0 dizel 136

    11 лв.

    дата на произв. - ноември , 2004 г., пробег - 202780, С.к - Ръчна, цвят - Син

  • Mazda 6 2.0 d 136k.s.

    11 лв.

    дата на произв. - юли , 2004 г., пробег - 187679, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Mazda 6 GT 2.5

    44000 лв.

    дата на произв. - януари , 2018 г., пробег - 1300, С.к - Автоматична, цвят - Графит

  • Mazda 6 2.3I

    3600 лв.

    дата на произв. - юни , 2002 г., пробег - 224000, С.к - Ръчна

  • Mazda 6

    11 лв.

    дата на произв. - юни , 2003 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Mazda 6 2.0

    2500 лв.

    дата на произв. - септември , 2004 г., пробег - 260000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно син мет.

Виж всички обяви

Коментари ( 25 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Търсите "equa air quality index" в гугъл - тестове на емисии в реални условия. Всички Евро 6 дизели на Мазда получават оценка D или Е, което означава сериозно разминаване дори спрямо Евро 5.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: ... ( преди 5 месеца )

А Пежо имат 1.6 бензин с умопомрачителните 270 коня!!
Та какви Мазди, какви 5 лева, каква гора с крокодили?
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 1  Отрицателни: 3

от: нещата ( преди 5 месеца )

Прав си, може би.
Е, на мен ми остана емоцията...зсега.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: до "нещата" ( преди 5 месеца )

Повечето европейски дизели с подобна мощност покриват Евро 6 без AdBlue.

Да, и аз се радвам, че все още използват хидротрансформатор, но:

1. Не си го проектират сами, на Aisin е.
2. Отстъпва доста по интелект и плавност от най-добрите на пазара. Бърз и икономичен е, но цената, на която са го постигнали, поне аз не съм готов да платя.

Емоцията явно е според човека. И при мен предизвикваше емоции, но те бяха бяс, недоволство, омраза, презрение и загуба на вяра в японските инженерни способности.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Mazda - meh
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 5

от: нещата ( преди 5 месеца )

"Кои са тези много неща? Идеализираният образ, който си си изградил в собствената глава?"

Например емоция - трета мазда карам, ще си купя и следващата.
Нищо му няма на автоматика, с нищо не е по-лош от други хидротрансформатори. Самият факт, че мазда продължава да прави собствени автомати, а да не купува виещи вариатори е за похвала.
С ниската си степен на компресия дизела покрива Евро 6 без Адблу.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Кои са тези много неща? Идеализираният образ, който си си изградил в собствената глава? Поживей малко с Мазда, проектирана след раздялата с Форд, и ще видим колко много неща ще останат.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: K ( преди 5 месеца )

Mazda остана единствената истинска и на 100% Японска марка. Имат си своите недостатъци, но нещата, които харесвам в тази марка са много.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

PSA праввха 3-литров дизел, и то много хубав. Спрямо германската конКУРенция стадаше, защото въртящият му момент беше изкуствено ограничен заради анемичния японски автоматик, с който го куплираха.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Това с по-ниските азотни окиси е само на хартия, за да могат Мазда да слагат по-евтин катализатор. В реални условия си тровят като всеки европейски дизел.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 5  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

естествено турбо бензина с 260 коня само за щатите... за европейските стисни - тракалници
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Това за разхода е на хартия само.Вече има достатачно информация за реалния,който не е нищо особено.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 4

от: Fermera ( преди 5 месеца )

Компресията на дизеловия мотор при Мазда е 14/1.Затова 190к.с. ви се виждат малко.По важно е че азотните окиси са по малко при ниска компресия.Ама това европейците не го могат и ни тровят масово.А Нисан продава в Щатите бензинов мотор с променлива компресия.262к.с. и 380н.м. с разход на 4 цилиндров дизел.Ама е европа го облагат с мито за да си дишаме саждите.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 15  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Брях ква извънземна технология, Мазда 2018 настига двигателя на Фиат/Ланча Делта 3 1.9 битурбо 190к.с. от 2008-ма. Евала японци!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 12  Отрицателни: 10

от: Обективен ( преди 5 месеца )

PSA правят хубави дизели, ама до 2 литра, на горе вече са друга технология непонятна на франсета и макарони. В тая дивизия са само BMW, VAG и Daimler.

Това е истината хейтърчета ;)
Който е карал A8, Panamera, 7 series или S-Klasse знае за какво говоря.

Естествено Бай Ганя като кара 20 годишно Рено Меган, Алфа 159 или Цитрон Пикасо, няма как да разбере разликата. Ще си хвали таралясника.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 18  Отрицателни: 12

от: Георги ( преди 5 месеца )

Имах надежда, че ще смянят автомата, който е 10 години назад от съперниците им, но не стана. Писал съм ревю за този автомобил преди настоящия фейслифт, много силни страни има, но автоматът буква го закопава, да сложиш подобна кутия на съвременен автомобил е страшна глупост.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 14  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Не само механичната - автоматът също е доста изостанал. По-нискоинтелигентна скоростна кутия не съм карал, а на всичкото отгоре работи грубо като роботизирана.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 10  Отрицателни: 6

от: Щирлиц ( преди 5 месеца )

Покажи Коментара
И три турбо да получи,пак ще си остане грозна.
Отговори
 
 -23
 

Положителни: 5  Отрицателни: 28

от: Теа от мазна ... ( преди 5 месеца )

ако са понапънат още малко и току виж минали границата на 200к.с.! :D
Отговори
 
+12
 

Положителни: 20  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

5 степенна механична ? За 2018 5 са малко.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 20  Отрицателни: 9

от: Факт!-тическиа ... ( преди 5 месеца )

пак се е надрусал от прекомерна употреба на рено! Оше си мисли, че са 80-те години на миналия век! )))
Отговори
 
+10
 

Положителни: 17  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Няма значение кой е измислил дизеловия двигател, има значение кой в момента кой в момента произвежда най добрите двигатели и това със сигурност не са италианци или японци
Отговори
 
+7
 

Положителни: 19  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Покажи Коментара
Дали бих някой би избрал дизел на фиат или рено пред дизел на бмв? Смешник
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 16  Отрицателни: 23

от: факт ( преди 5 месеца )

Хахаха , германците били най-добри при дизелите , по голяма глупост не бях чел !? Азбучна истина е , че французите правят най-добрите дизели и то от мнооого години , ФИАТ също прави отлични дизели , всъщност системата комън-рейл е измислена от тях ! Германците само могат да се учат от французи и италианци .
Отговори
 
+22
 

Положителни: 33  Отрицателни: 11

от: До Дошовците ( преди 5 месеца )

Не може без дизел поне още 10- на години, момчета! И най-добрите в тази дисциплина са германците. Франсетата от PSA също правеха и още правят сносни дизели. От японците след големите дизелови двигатели на Тойота Ленд Круизер Исузу и Мазда също се научиха да са добри в този занаят.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 22  Отрицателни: 10


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising