IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 308 GTi също стана жертва на вредните емисии

Французите спират производството на модела заради мотора му

Peugeot 308 GTi също стана жертва на вредните емисии

Компанията Peugeot спира производството на модела си 308 GTi, тъй като двигателят не отговаря на нивата на вреднии емисии според новия цикъл на измерване WLTP, който влиза в сила тази година.

Peugeot 308 GTi също стана жертва на вредните емисии

По-рано тази пролет от действащите стандарти пострада концернът BMW, който беше принуден временно да спре проекта M3, както и да прекрати продажбите на автомобилите си от 7-Series. По същата причина Audi преустанови производството на SQ5, подобни проблеми със свои модели има и Porsche, който спря да приема поръчки от клиенти.

Производсвото на 308 GTi ще бъде преустановено за няколко месеца – от края на юни до началото на септеври, за да може инженерите на Peugeot да внесат необходимите промени в конструкцията на двитателя с обем 1,6 литра. Очаква се моторът да запази досегашната си мощност от 270 к.с.

Новата версия на хот-хеча ще бъде представена по време на автосалона в Париж през есента. Там трябва да бъдат показани още два нови модела на Peugeot - 508 Wagon и следващото поколение на 208.

Снимка: Peugeot

Тагове: peugeot 308 gti wtlp
0 от 500
  • #4
    5 rate up comment 7 rate down comment
    подп.Фьотенщайн ( преди 5 години )
    Нашите танкове през ВСВ бяха на бензин. Руските Т-34 едно време също бяха дизеляци и пленените им танкове ги преработвахме да работят на бензин щото още преди 78 години разбрахме, че дизела е гадна технология, а тия *** още го използват.
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    програмистите работят над нормата за да направят новия софтуер за промененият тест
  • #2
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Много просто печалбата в Ламбо е 30 пъти по-висока и хората просто калкулират пикливата на този фон глоба, плащат си я на брой автомобили (броят пък е значително по-малък) и готово.При масовите марки няма как да стане, няма толкова марж. Нормата на печалба на Ламбо е 30%, на пежо 4.2%.
  • #1
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Интересно как коли като ферари ламбо порше и подобни покриват тези норми а хот хечове като този не могат