Вход   Регистрация

Българите купуват все повече нови коли

Българите купуват все повече нови коли
 

Скотът е с 15%, продажбите в Европа също се увеличават

Продажбите на нови коли в ЕС са се увеличили с 9,6% през април спрямо резултатите от същия месец на миналата година, възстановявайки се от спада през предходния месец. Това сочат обявените днес данни на Асоциацията на европейските автомобилостроители (ACEA), предаде ДПА.

Българите купуват все повече нови коли

В България увеличенето е с 15% - от 2479 автомобила до 2852. Близо 1,3 милиона нови коли са продадени през април в страните от ЕС, като отбелязан растеж на петте големи пазара на континента, допълват експертите на асоциацията в месечния бюлетин.
На годишна основа продажбите са нараснали с 12,3% в Испания, с 10,4% във Великобритания, с 9% във Франция, с 8% в Германия и с 6,5% в Италия.

Пазарен лидер продължава да бъде германският концерн Volkswagen Group с 25,7% от продажбите на нови автомобили в ЕС през април, следван от френската PSA Group - 16,3%, Renault-Nissan - 10,8%, Fiat-Crysler - 6,8%, Ford - 6,6% и др.

Продажбите на нови коли се определят като важен показател на икономическото здраве. В ЕС те рязко се понижиха заради финансовата криза от 2008 г, но стабилно се повишават от 2013 г- само с някои изключения. През март пазарът се сви с 5,3%, припомня ДПА.

Четете още по темата в Dnes.bg

Реклама  


Купи кола

  • BMW 525

    9000 лв.

    дата на произв. - декември , 2004 г., пробег - 320900, С.к - Автоматична, цвят - Tъмно син

  • Citroen C2 63хилКЛИМАТРОНИК

    2950 лв.

    дата на произв. - октомври , 2006 г., пробег - 63000, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • VW Passat УНИКАТ 4X4

    4999 лв.

    дата на произв. - октомври , 2003 г., пробег - 178000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Peugeot 307 1.6i кожа

    6500 лв.

    дата на произв. - февруари , 2006 г., пробег - 162692, С.к - Ръчна, цвят - Бордо

  • BMW 528 i-2011г

    26500 лв.

    дата на произв. - март , 2011 г., пробег - 168000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Audi A8 4.0 TDI

    10900 лв.

    дата на произв. - септември , 2004 г., пробег - 280000, С.к - Автоматична, цвят - Металик

Виж всички обяви

Коментари ( 22 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 5 дни )

човек който е стиснат купува дизелови автомобили който е по отворен но пък няма кинти за бензин купува бензинов и му слага газова уредба в багажника а който имa кинти си взема v6 v8 v10 v12 бензин атмосферен или турбиран и се радва на живота
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 5 дни )

Минал съм квартални през големи и през официални сервизи Нивото на майсторите е аналогично НО тези в официалните спазват стандарти - в официалния никога не са ме товарили, а във всеки друг са се опитвали. Имаш си приемен протокол, предавателен и ти звънят щом намерят нещо а не след като са го разглобили и така и така плащаш за труда поне да го сменят. Дават ти цена за оригинална и за външна част. Какво значи социяален статус нафта? Освен човек който кара достатъчно за да има смисъл да до даде $
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Учуден ( преди 5 дни )

Не знам кой работи там, но е факт, че колата влиза в сервиз само за смяна на консумативи.
А какъв е социалният ми статус щом карам дизел? Може ли да споделиш моля?
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 5 дни )

самия факт че караш дизел говори за социалния ти статус а за официални сервизи не говори там работи утайката на сервизните башмайстори с годишен доход от 10 000 лв които подържат чужда собственост равняваш се на на техния 10 годишен доход изводите си направи сам колко им е професионалното ниво
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 5 дни )

Аз пък мислех,че се сменя на литри изпити бира от водача.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Учуден ( преди 5 дни )

Точно заради всичките тези хиляди смени на всякакъв вуд течности, ремъци, филтри и не знам си още какво след покупката на употребяван автомобил съм много щастлив, че си взех нова кола и вече не го мисля. С моето темпо на каране се налага да ходя веднъж в годината за смяна на масло и там си сменят каквото друго преценят. През останалото време само си сипвам нафта и не мисля за нищо.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 5 дни )

за да те осветля по темата за маслото и за да бъда конкретен масло се сменя на база литри гориво което си налял в резервоара за изминатите километри не ми се смята но ако автомобила ти средно разход 10/100 и когато заредиш между 500-750 литра гориво това е индикатор за смяна на масло и филтри
ангренажен ремък е на 5 000-7 500 литра гориво масло на скоростна кутия на 2-3 години антифриз същия период масло на хидравлика на волана също спирачна течност висок клас 2-3 години и така майсторче
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 5 дни )

БРАВО!!! ЕВАЛА !!! ти ми оправи настроението. Само един въпрос с М10Д масло ли караш, с олио ли или двутактово. 6 месеца на двигателя и на 12 месеца на скорости и диференциал и смяна на ангренаж сигурно. Майстора ти сигурно много те обича
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 5 дни )

браво браво вярвайте на производителя като грохне двигателя гаранция няма
масло се сменя на 6 месеца или 5-7 000 км
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 0  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 5 дни )

Това да не ти е 15 годишен тералясник на половин милион км че да се проблем да ходиш на 2 години веднъж. И на мен ми беше доста странно като на моята ми казаха че е толкова сервизния интервал, но щом производителя си е преценил риска, на мен ми излиза по-евтини и по-удобни. А и едвали ще я търкалям много повече от гаранционния период
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Учуден ( преди 5 дни )

Аз сменях масло на 25 000 км въпреки, че трябваше на 28 000 км да го сменя според борд компютъра на колата. Вече съм на 43 000 км и колата мърка. Така или иначе с моето темпо докато е при мен колата едва ли ще мина повече от 100 000 км. Мисля, че до тогава няма да имам проблеми.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 5 дни )

ама какак веве технически преглед на 2години или 20 000 км нали масло 0в20 и после двигателя на сраб
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Учуден ( преди 5 дни )

Да бе голям филм ми прожектират. Преди две години влезнах в автосалона, взех си колата и от тогава на майстор не съм ходил. Преди с втората ръка през няколко месеца бях по майстори. Сега вече съм на мнение, че може и да е Дачия, но да е от магазина.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 5 дни )

Какво да не кажеш сега че новвнос и гаражен сервиз пък е по-добре
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 5 дни )

Покажи Коментара
какъв смотльо трябва да си да вземеш автомобил от автосалон на дилър не знам най големите мошеници са вносителите такъв филм ще ти прожектират следващите пет години че ще съжалиш че си влязъл в автосалон
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 3  Отрицателни: 8

от: Койчо ( преди 6 дни )

Айдеее откак председателстваме Ес софиянци забогатяха. Нямаме стигане. И масата как се вълнува сякаш са си купили кеш апартамент в жк Иван Вазов
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 дни )

Новата кола си е нова кола - голям кеф. Но си излиза соленко. Най-изгодния вариант е нещо около 3-4 години в никакъв случай новвнос. Най-добре от официалния дилър (върната от лизинг обикновено) Но тогава не можеш много да придиряш за какво оборудване искаш, а кактоп казахме повечето са служебни и са леко постни. Трябва дебнене докато изпадне нещо интересно
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: bg ( преди 6 дни )

ами служебни ще са. Аз имам малък бизнес и си взех нова кола..., но тя е и средство да си изкарвам хляба, но е нова по-удобна и по-сигурна...
Виж за лична ако караш по 10-15 хил на година наистина няма смисъл нова, но примерно нещо на 3 до 7 години
Отговори
 
+5
 

Положителни: 8  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 6 дни )

Абсолютно се забелязва,че по улиците се движат все повече нови коли.Говоря за София!
Отговори
 
+11
 

Положителни: 12  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 дни )

Огромня част от новите коли са служебни. Не малко са за реекспорт. И трябва да сравним ръста при остатъка с промянта на продажбите при старите коли.
В интерес на истината в големите градове наблюдавам леко увеличение на броя нови коли (до 5 год) но не с много
Отговори
 
+9
 

Положителни: 11  Отрицателни: 2

от: Статистико ( преди 6 дни )

..а не бе няма коли нови хич.Ти или не излзиаш от панелката или незнам..
Отговори
 
+7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 3

от: .. ( преди 6 дни )

Къде ги видяхте тези нови коли? По улиците новите коли се броят на пръстите на едната ръка (дори и пръстите да са като на Алф, само 3).
Или правим реекспорт или са продадени само 3 бройки повече, което е 15% от всичките нови коли.
Замислете се, колко хора с нови коли познавате...
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 10  Отрицателни: 13


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising