Вход   Регистрация

Автомобилни механици: Тези коли са кошмар!

Автомобилни механици: Тези коли са кошмар!
 

Пет модела, които хората в сервизите откровено мразят

Купуването на автомобил , независимо нов или стар, е сериозна стъпка. Можете да попаднете на кола, която буквално да ви скъса нервите, а и да ви бръкне серизно в джоба след това. При толкова много модели на пазара задължително трябва да се направи проучване на цените, както и на самите дилъри.

Хубаво е обаче да получите и второ мнение за автомобила, към който сте се насочили. А такова могат да дадат механици от сервизи, които ежедневно се сблъсват с повреди. В социалната мреже Reddit има група „Mechanics of Reddit”, които бяха запитани „Кои автомобили не бихте си купили, ако съдите по това, което сте виждали при тях на работното си място?”.

Професионалните мантьори определят 5 автомобила, които според тях са пълна загуба на пари и време. Това може да помогне на някой бъдещ купувач да се предпази от евентуална грешка. Трябва да уточним, че в случая става дума за модели, предлагани на пазара в САЩ.

1. Ford Focus


Големият проблем на Ford Focus е автоматичната скоростна кутия. Едит от механиците е запитан „Кой автомобил мрази най-много да ремонтира?”, на което той отговаря:

Автомобилни механици: Тези коли са кошмар!

„Определено Ford Focus с автоматична скоростна кутия. Механичните скорости са много добри, но автоматиците са пълен боклук. Имаме клиенти, които идват в сервиза след пробег от 5000 мили (около 8000 км), при които кутията е напълно повредена”.

Друг участник в групата също препоръчва да не се купуват Fiesta и Focus, произведени през периода 2012-216 г., с автоматик. Неслучайно група клиенти съдят Ford в момента именно заради проблеми с трансмисията PowerShift, поставяна на тези два модела.

2. Porsche Cayenne


Друг от механиците в Reddit е категоричен, че най-лошият автомобил за ремонт е първото поколение на Porsche Cayenne. Според него, пробелмът е, че моделът от тази генерация вече е доста евтин и много повече хора могат да си го позволят, но те не си дават сметка за ремонтите, които им предстоят.

Автомобилни механици: Тези коли са кошмар!

„Ако имате генерален проблем с модел на Toyota от началото на 2000-та година, смяната на двигателя ще ви излезе няколко хиляди долара. При Porsche сумата е 15 000 долара, а подобен ремонт често се налага при тези автомобили”, обяснява механикът.

3. Volkswagen New Beetle


Най-големият кошмар за монтьорите определено е Volkswagen Beetle. Дори смяната на радиатор при този модел е неимоверно трудна, защото трябва да се разглоби цялата предна част на колата.

Автомобилни механици: Тези коли са кошмар!

„Постояннно се занимавам с неработещи спирачки. Освен това електрическите механизми на прозорците са ужасни. Често ми се случва те да се отварят или затварят сами по време на движение. Фаровете също са доста проблемни. Обичам тази кола, но всяка седмица съм в магазина за резервни части”, споделя един от механиците, който притежава Volkswagen New Beetle.

4. Chrysler Sebring


Един от монтьорите в „Mechanics of Reddit” на свой ред посочва, че за него Chrysler Sebring е най-лошият автомобил, с който се е сблъсквал някога. Става дума за версиите с V6 двигател. Негов колега пък е още по-категоричен: „Имам такава кола и искам този, от който я купих, да си я вземе обратно”.

Автомобилни механици: Тези коли са кошмар!

В дискусията се включва и внукът на бивш водещ инженер в компанията Chrysler. „Моят дядо работеше за Chrysler през 60-те години на миналия век. Той винаги е имал възможност да си купи каквато поиска кола на марката, при това на доста по-изгодна цена. Въпреки това, дядо ми винаги е карал само Ford”.

5. Mercedes-Benz G-Wagen


Механиците явно не обичат особоено и Mercedes-Benz G-Wagen. Един е тях е категоричен: „Тези коли изглеждат добре, но са неудобни за управление. Освен това са изключително скъпи и много често се развалят. А ремонтът им е адски труден”.

Автомобилни механици: Тези коли са кошмар!

Друг потребител допълва: „Виждам доста нови коли от този модел и си мисля, че трябва да бъдете доста луд или просто „богат луд”, за да си купите за толкова много пари един 40-годишен трактор с хубави кожени седалки”.

Снимки: Производителите

Реклама  


Купи Chrysler

  • Chrysler Voyager 2.8/CDI

    5500 лв.

    дата на произв. - февруари , 2006 г., пробег - 177000, С.к - Автоматична, цвят - Светло сив

  • Chrysler Voyager 2,5 disel

    999 лв.

    дата на произв. - януари , 1999 г., пробег - 300000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Chrysler Sebring 2.0 CRD

    8900 лв.

    дата на произв. - март , 2008 г., пробег - 145660, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Chrysler 300c FACE+NAV+DVD+AVT+КОЖА

    15400 лв.

    дата на произв. - декември , 2010 г., пробег - 124319, С.к - Автоматична, цвят - Тъмно сив

  • Chrysler Voyager УНИКАТ-автоматик

    22999 лв.

    дата на произв. - септември , 2013 г., пробег - 168543, С.к - Автоматична, цвят - Металик

  • Chrysler Pt cruiser 1.6i 16v

    3600 лв.

    дата на произв. - декември , 2002 г., пробег - 134098, С.к - Ръчна, цвят - Сребърен

Виж всички обяви

Коментари ( 26 )

Напиши коментар Влез

от: ... ( преди 5 дни )

ако не мога да я остава колата в официалния сервиз и за 1 ден да ми я ремонетират с всички кусири които те са ми казали и аз съм добавил, което да не пречи на месечния ми бюджет... може би това не е моята кола.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: azlk ( преди 1 седмица )

карам мерцедес е290 на 20 години и нямам никакви проблеми преди карах ситроен на 5 години и не излизах от сервизите
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 2  Отрицателни: 6

от: Div ( преди 1 седмица )

Failed On Road !
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Div ( преди 1 седмица )

Абсолютно вярно-точно това бяха думите на един познат с доста оборотен сервиз!И добави гледайки новичката ми Мазда:”Как може да си купуваш такава кола,загубих още един клиент!”
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: магазина у вас ( преди 1 седмица )

не знаех, че форд фокус се е произвеждал чак през 216г.!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Значи европееца хем билнационалист и шовинист и хем купувал немските бракми, защото не бил глупав и бил практичен?!?!?!
Аве ей лольо, сменяй го тоя дилър ве момче, че виж какви неща ти пробутва и ти после какви простотии пишеш!
Те немските каручки, ако бяха толкова хубави в цял свят щяха добре да се продават, а не само в гАйропата и Китай.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 4  Отрицателни: 4

от: редакторчето ( преди 1 седмица )

надолу в новините има за новия двигател на А-клас - от дачия ;)
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: Кифка ( преди 1 седмица )

Немско любците са бая простички.
Само да не забравяме ,че БМВ се сгодиха с Пежо а Мерцедес лапат двигатели и купета от Пи..ата.
Гадни и по-точно гнусни писателчета.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 11  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Не е толкова проблема в немските коли колкото в това че Българина иска да кара БМВ/Мерцедес/Ауди които купува на цена за Опел и Форд и ги поддържа с пари като за Дачия. Купуват се изстрадали нафти които не мога да си преброят километрите или удряни или със сериозни замаскирани проблеми.
Ако бяха толкова калпави, колкото се твърди тук, нямаше да се търгуват толкова в Европа. Европееца може да е националист и шовинист но не е глупав и е практичен
Отговори
 
+3
 

Положителни: 11  Отрицателни: 8

от: до ... ( преди 1 седмица )

Ами да ти кажа колега на немските бракми трудно се насмогва. Все нещо има за оправяне и за ремонт. Постоядно и непрекъснато наливаш пари в тях. Повечето хора ги поддържат с части ментета или от моргата, защото иначе е скъпо. И така до следващият ремонт...
Отговори
 
+17
 

Положителни: 19  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Борче, Пи*ка и Елхичка не оправяме!
Това е автентичен надпис на табелата на един сервиз.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 10  Отрицателни: 14

от: ... ( преди 1 седмица )

Истината е че хората трябва да си купуват коли втора ръка,Не такава която могът да я закупят, а такава която могът да поддържат след това иначе на трупчета пред вкъщи и толкова...
Отговори
 
+9
 

Положителни: 9  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Доказано е, че механиците обичат най-много немските автомобили. Без тях щяха да умрат гладни. Познавам много хора, които си построиха къщи и си изучиха децата в чужбина, само от оправянето на немски талиги. Дори имам чувството, че и тук има механици, които хвалят немското и мразят японското и непрекъснато го плюят. И аз да съм на тяхно място и аз така щях да правя. Без немското повечето щяха да си затворят сервизите и да си търсят друга работа. Факт!
Отговори
 
+22
 

Положителни: 26  Отрицателни: 4

от: А къде са ... ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
борчето, чачката и пи*ето?
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 11

от: Просто шега ( преди 1 седмица )

F - Fix
O - Or
R - Repair
D - Daily
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 10  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Само дето Опел е далеч по-здрава и надеждна кола. Свери си часовника с тия лафчета на по 30 години.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 28  Отрицателни: 12

от: Аспарух ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Форда е създаден, за да има по-скапана кола от опел!

Това го знае всяко хлапе.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 27  Отрицателни: 32

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

И механичните скорости на Форд са пълна шитня. Цялата марка е доста посредствена.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 29  Отрицателни: 17

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Ами то VW Beatle по същество е Golf. Всичко е взето от него.
Отговори
 
+26
 

Положителни: 29  Отрицателни: 3

от: Тинтири-минтири ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Има едно неписано правило - поддръжката на колата зависи от цената и като нова! На кола която преди 10 години е струвала 200 бона поддръжката е финансова катастрофа нищо че сега я взимаш за под 10 хилки!

Обаче да ме извиняват за G-класата! Лоша дума за G-то не искам да чувам, че ставам лош!!!
Отговори
 
 -16
 

Положителни: 11  Отрицателни: 27

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

@dew И на 7-мата или 8-мата година и 250-300к (не рядко и повече) км идват тук и ние си ги бием в главата
Отговори
 
+23
 

Положителни: 24  Отрицателни: 1

от: dew ( преди 1 седмица )

нова кола, обикновено, не се чупи първите 5-6 може би до към 8 години. След това - да - търсете по-лесни за ремонт и по не-чупливи.
От познат собственик на сервиз знам едно - няма кола която да не се чупи...
Отговори
 
+37
 

Положителни: 44  Отрицателни: 7

от: Вагин груп ( преди 1 седмица )

ам чи то хАудиту като сменяш ремък/верига, сваляш половината предница, или мотора за по-лесно...

Пък и на големите VW също...
Отговори
 
+31
 

Положителни: 40  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Всъщност всички немски талиги са кошмор , но Ганьовците са тъпи парчета и истински мазохисти и това им доставя удоволствие!
Отговори
 
+11
 

Положителни: 40  Отрицателни: 29

от: G spot ( преди 1 седмица )

Попитайте инжинери в Даймлер (Мерцедес) дали има разчети, колко струва разработката на последната версия на Gel
Отговори
 
+4
 

Положителни: 9  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

"...моделът от тази генерация вече е доста евтин и много повече хора могат да си го позволят, но те не си дават сметка за ремонтите, които им предстоят...." Това е СТРАШНО масова грешка. Бог знае на колко човека съм се опитвал да обясня, че една кола не е само покупна цена и всички са: да да, това е скъп автомобил те не се чупят само се карат. А няма такова нещо като евтин лукс автомобил. Трябва да направиш сметка за подробно обслужване, гуми и да заделиш някой лев за често срещани проблеми.
Отговори
 
+42
 

Положителни: 46  Отрицателни: 4


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising