IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes CLS за първи път получи 2,0-литров бензинов мотор

Двигателят с две турбини е част от хибридна система

Mercedes CLS за първи път получи 2,0-литров бензинов мотор

Първото поколение на купеобразния седан Mercedes CLS се предлагаше само с V6 и V8 мотори, като най-малкият им обем беше 3,0 литра. При втората генерация се появи 4-цилиндров битурбо дизел с обем 2,1 литра. Сега компанията отива още по-далеч и оборудва третото, най-ново поколение на модела с 2,0-литров бензинов двигател.

Mercedes CLS за първи път получи 2,0-литров бензинов мотор

Новата модификация Mercedes-Benz CLS 350 ще разполага с мотора M264, който миналата есен дебютира при E-Class. Агрегатът с два турбокомпресора развива 299 к.с. и 400 Нм, като работи в комбинация с хибридна система EQ-Boost. Тя представлява стартер-генератор с ремък, захранван от отделна 48-волтова мрежа. Малкият мотор предлага 14 к.с. и 150 Нм, като помага при ускорение, а също така може да гаси и стартира бензиновия двигател по време на движение.

Mercedes CLS за първи път получи 2,0-литров бензинов мотор

На пазарите в Европа Mercedes CLS 350 ще се предлага само със задно предаване, докато на други пазари ще бъде достъпна само със задвижване 4Matic с класически междуосев диференциал. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,2 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Mercedes CLS за първи път получи 2,0-литров бензинов мотор

Модификацията с 2,0-литров мотор ще се предлага само във версия Sport, която включва кожен салон, матрични фаове, камера за заден ход, подгряване на волана и на предните седалки, 19-цолови джанти и др.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz cls 2
0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 5 години )
    Ако CLS поне малко се доближи до цената на артеон ще се продава поне 5-6 пъти повече!
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ogalb ( преди 5 години )
    Навеса е козирка да пази сянка, че приборния панел е екранче.
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    за съжаление мерседес нямат дизайн линия много лутане много залитания към бмв и ауди единствено с е и ес имат хармоничен стилен дизайн и на практика неразпознаваем вид
  • #5
    6 rate up comment 8 rate down comment
    до Анонимен ( преди 5 години )
    "Ръждивият" Голф е лидер в класа си и поставя рекорди по продажби в цял свят, за разлика от бутафорната А класа!Така като гледам и CLS няма как да мине продажбите на Артеон, който е много по-красив автомобил!От Мерцедес остана само името...за жалост!Колкото до гроздето - не мисля, че ще има голяма разлика в цените на CLS и аналогичен Артеон!Новият Туарег е по-скъп от Q7, само за справка! :-)
  • #4
    8 rate up comment 5 rate down comment
    112 ( преди 5 години )
    Какъв е тоя "навес" над приборния панел ... отвратително изглежда.
  • #3
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Гроздето е кисело а? Ръждивия голф те най-влече нали?
  • #2
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Че не е ***, не е, но според мен Мерцедес избяга много от дизайна си...Ако я няма емблемата, съвсем спокойно може да мине за корейски автомобил...На мен лично Артеон ми харесва повече - прави, изчистине линии, класически дизайн...такъв трябва да е един немски автомобил!
  • #1
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    ***.