Вход   Регистрация

Най-продаваните коли в Европа за 2018 г.

Най-продаваните коли в Европа за 2018 г.
 

Лидер е Volkswagen Golf, пред Renault Clio и VW Polo

Първите три месеца на 2018 г. бяха доста успешни за автомобилните производители - продажбите отбелязаха голям ръст спрямо същия период на миналата година на всички пазари с малки изключения, като Норвегия и Великобритания. При най-продаваните модели промени в първата тройка няма - Volkswagen Golf, Renault Clio и VW Polo, посочва сайтът focus2move.

Най-продаваните коли в Европа за 2018 г.

До март от Volkswagen Golf са продадени 149 428 бройки, което прави увеличение с 11,3% спрямо първото тримесечие на 2017 г. Renault Clio отчита 94 070 бройки (-1,9%), а Volkswagen Polo - 89 490 (-7,8%). Топ 5 се допълва от Ford Fiesta (88 563, -7,1%) и Nissan Qashqai (84 570, - 0,4%).

В челната десетка са също така Skoda Octavia (78 259 продадени бройки, ръст от 14,9% спрямо същия период на 2017 г.), Volkswagen Tiguan (74 514, -3,7%),  Peugeot 208 (69 669, + 5,7),  Ford Focus (68 907, -4,4%) и Citroen C3 (64 993, + 0,2%).

Най-продаваните коли в Европа за 2018 г.

Сред първите 20 модела най-голям скок в продажбите отчита Peugeot 3008 - 37,5% спрямо първото тримесечие на 2017 г., с реализирани 53 757 бройки, като моделът заема 15-о място. Opel Corsa, която заема 12-о място с 60 028 бройки пък отбелязва най-голям спад в продажбите - минус 21,6%.

Снимки: Производителите

Реклама  


Купи кола

  • Pontiac G6 GT6 CABRIO

    7000 EUR

    дата на произв. - декември , 2008 г., пробег - 22000, С.к - Автоматична, цвят - Светло син

  • Jaguar Xj 3.5

    18000 лв.

    дата на произв. - ноември , 2005 г., пробег - 152000, С.к - Автоматична, цвят - Тъмно сив

  • BMW 325 М-пакет аут Кожа двд

    9000 лв.

    дата на произв. - ноември , 2000 г., пробег - 180000, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Mazda 5 2.0 TDI

    6300 лв.

    дата на произв. - септември , 2007 г., пробег - 158371, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • BMW 320 КЛИМАТРОНИК

    4400 лв.

    дата на произв. - септември , 2000 г., пробег - 177000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Audi A3 1,9 TDI 5вр.

    5300 лв.

    дата на произв. - януари , 2003 г., пробег - 194700, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

Виж всички обяви

Коментари ( 24 )

Напиши коментар Влез

от: Учуден ( преди 1 месец )

За 25 000 лв. може да се вземе чисто нов Фокус. Вярно няма да има кой знае какви екстри, но основните - хидравлика и климатик си има.
Е с него не може да се гъзарее по кафетата и да се хвалиш колко екстри има, но спокойно може да минаваш по 3000 - 5000 км на месец дори да не ти се налага 4-5 години да вдигнеш предния капак.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 1  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Е46 освен скандално ниското качество, е и ламя за гориво и масло. Пълна шитня!
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 0  Отрицателни: 2

от: ДО Антон 1 ( преди 1 месец )

приятел той човека няма изобщо кола ама е чувал рекламите по ТВ , не му се връзвай . Иначе под 50 х. няма читав автомобил то и на тази цена си с хиляди компромиси и уговорки
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Оризарите много слабо присъствие имат
Радвам се че в цивилизования свят знаят какво да купуват
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: Антон 1 ( преди 1 месец )

До коментар 2 : Каква нова кола за 25000 лв .?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Защо спорите? В поста се пита, защо няма консервени кутийки на Тойота.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Не съм много съгласен с теб харчат много но само с големите двигатели като всички други но все пак Ауди ползват общи двигатели с Фолксваген и примерно Е46 след фейса харчи колкото моделите от компактния клас от тези години а Е-класата не се различава много по разход от Вектра и Мондео
Отговори
 
+7
 

Положителни: 8  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Ако ще е дърт премиум:

1. От официален дилър в Германия
2. До 100 хил.км реално
3. Хубаво е да изкарваш едни доста добри пари - кеф ти данък на 250-350 коня, кеф ти гориво - 10 дизел, 15 бензин, кеф ти масло 0W50 по 40 лева литъра, кеф ти 19-ки run flat по 500 лева бройката.
4. На 200 000 го засилваш на някой комплексар да му се "радва".
Отговори
 
+3
 

Положителни: 8  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 месец )

"Баровщината" не е само с дърти S-класи и Кайени, а и с дърти тройки, А4-ки и Е-класи. Може колата да е в окаяно техническо състояние и ходовата част да скърца, обаче задължително се затъмняват стъкла, слагат се големи биташки джанти с гуми 4-та употреба които въобще не са за геометрията на окачването, удебелява се кюнеца.

Цървулска история е това, сред интелигентни хора буди само смях.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 9  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Аз не мисля че се взимат дърти премиуми да се правиш на баровец а по-скоро защото предлагат повече за цената си от дъртите масови марки е с дъртите А8ци,S-класи,7ци и джипове е друго
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Дъртия премиум е като на гол тумбак чифте пищови - а бе много съм баровец ама не мога да си позводля нова (под 3 год) баровска кола. Сега правим изключение за стари истински спортни/класически коли и тн. ама колко са такива по улиците
Отговори
 
+4
 

Положителни: 8  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 1 месец )

малко до децата под мен
Имах нова Тойота Аурис 38000лв. карах я 7 години с радост се оттървах от нея , взех си Ауди А8 за 25000лв. от Германия на 200000км. просто няма място за сравнение между двете , малките коли са да отидеш до работа или до магазина но дългите пътувания са тягостни и изморителни
Отговори
 
  0
 

Положителни: 15  Отрицателни: 15

от: Учуден ( преди 1 месец )

Всъщност 10+ годишен премиум става както каза човекът преди мен, ако ще е повече за имидж и не се кара много километри.
Но, ако човек иска да пътува спокойно, само да сипва гориво и да не се притеснява какво може да се счупи или къде ще го остави колата, то няма нищо по-хубаво от нов автомобил без значение от марката, модела и размера.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 12  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 месец )

По-добре от нова кола е 10-12 годишен премиум ако колата е запазена, не караш много километри и не си някой цървулко, а имаш голям паричен буфер за неочаквани ремонти и поддръжка. Много са малко тези случаи в БГ. Ганьо купува най-уморения дарак в долната ценова граница, ремонтира при бай Гошо с турски части и настъпва до долу, бълвайки кълба черен дим.
Отговори
 
+18
 

Положителни: 19  Отрицателни: 1

от: Учуден ( преди 1 месец )

Аз този филм с "много хубавите" 10+ годишни премиум автомобили го играх много години, но и тогава не бях карал/имал нова кола, за да знам какво е. Сега вече само като чуя БМВ ми се гади (защото не мога да си го купя ново). Вече съм на мнение, че дори и Дачия да е, но да е нова е в пъти по-добре от всяка 10+ годишна кола.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 17  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Също да добавя тръгнало турбо, много скоро егр и дюзи, въобще все евтини неща. И да се радват собствениците че не трябва да обърнат внимание на катализатор и фтч.
За едни 2-3 години се събраха 5к за рутинни не особено неочаквани ремонти. И след толкова наляти пари пак караш 10 годишна кола в не перфектно състояние
Отговори
 
+11
 

Положителни: 14  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Няма такова понятие като евтино БМВ/Мерцедес и тн. А тук си мислим че има. Но да вземем един 10 годишен премиум - колко се купуват бензинови нали 3.0 харчи 15+/100. А 10 годишна нафта е на поне 350к км. За тези километри дори необслужваеми елементи като верига са за смяна. Масла диф/скорости/двг, пистови ремъци и ролки, По хубавите БГ пътища много скоро цялостна ревизия на окачване (честит мулти линк отзад). Със сигурност 1 по-вероятно 2 комплекта гуми. И всички дреболии завещани от италианеца
Отговори
 
+9
 

Положителни: 13  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 1 месец )

За да е по-добър 10 годишния премиум трябва да е гледан. Ако е гледан не е евтин. А колкото и да е гледан електрониката старее и на 10 години прави мизерии със сигурност. И да ти кажа не излиза евтино като в кварталния (евтин) сервиз си свършат половинчато работата ако въобще я свършат, пък си те товарят, а китайската част я свърши работа я не. И като сложиш че наливаш по едни 1000лв на година в ремонти без да броим нервите какво излезе.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 17  Отрицателни: 6

от: Учуден ( преди 1 месец )

"10 годишен премиум е подчертано по-добър от нова малолитражка" - хайде първо си купи нова малолитражка, покарай пък да видим дали пак ще изтърсиш същата глупост.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 18  Отрицателни: 11

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Българите карат големи луксозни автомобили на старо, защото в България това не е толкова скъпо. Ниски данъци, застраховки, евтина работна ръка и неоригинални резервни части. В Европа законите са направени така, че излиза много скъпо. Иначе и европейците щяха да го правят. 10 годишен премиум е подчертано по-добър от нова малолитражка.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 15  Отрицателни: 16

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Няма изненади !
хората знаят, кое е добро и си го купуват от 30 години !
Отговори
 
+7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 3

от: Гост ( преди 1 месец )

Приказки има всякакви. Анализи и оценки също. От специалисти по автомобили и от специалисти по маркетинг, които внушават, че един задник най-добре се вози от двутонен сув и ако може с пълноценно 4х4, пък и хибрид. Статистиката отколе показва горе-долу едно и също - примерно около 60 % от продажбите са на коли от сегменти А, В и С, което прави следния европеец и масовия случай нещо друго от внушенията. Хората са практични, с лимитирани възможности, но обичат скомните си автомобили.
Отговори
 
+17
 

Положителни: 18  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Глупавия богат европеец европеец купува разни сапунерки. Я да дойде тук да му обясним как това не са коли и нищо под БМВ 3ка не е кола.
Умния българин разбира повече и вместо 25к за нова кола предпочита да даде 15к за 10 годишна луксозна и още 10к за ремонти
Отговори
 
+32
 

Положителни: 38  Отрицателни: 6

от: Пецата ( преди 1 месец )

Това е от както свят светува , не мисля че има изненадани.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 16  Отрицателни: 1


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising