IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Lexus ES замени два модела

Седмото поколение на седана бе представено на автосалона в Пекин

Новият Lexus ES замени два модела

Японският производител Lexus официално представи на автосалона в Пекин новото поколение на седана Lexus ES. Той излиза на пазара като заместник не само на предшественика си, но и на модела със задно предеване GS, който вече няма да се произвежда.

Новият Lexus ES замени два модела

Както и досега, Lexus ES използва платформата GA-K (Global Architecture – K), която е в основата и на новата генерация на Toyota Camry. След смяната на генерациите ES е пораснал със 66 мм на дължина, а разстоянието между двете оси е с 5 мм по-голямо.

Променено е и мястото на шофьорската седалка, която вече е по-ниско. Увеличена е твърдостта на каросерията, като в конструкцията е използвана повече високоякостна стомана. Ново е задното окачване, а електрическият усилвател на волана вече са поставя на рейката.

Както и досега, топ-версията на модела Lexus ES 350 ще получи V6 мотор с обем 3,5 литра, чиято мощност е увеличена с 34 к.с. и вече достига 302 к.с. Той ще работи в комбинация с нова 8-степенна автоматична скоростна кутия Direct-Shift.

На някои пазари за модела е предвидена версия ES 250, която ще получи напълно нова 4-цилиндров бензинов мотор с обем 2,5 литра. От компанията обаче не съобщиха никакви подробности за тази модификация.

Ще има и хириден вариант– ES 300h. Той използва същия 4-цилиндров двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, както и електромеханичен вариатор HSD от ново, четвърто поколение. Мощността на силовия агрегат е 215 к.с. Компактната батерия е поставена под пода на автомобила.

За първия път едва при седмото поколение на модела ще се появи и версия F Sport, която ще се отличава с агресивен външен вид, 19-цолови джанти от купето LC, адаптивно окачване AVS и салон с дървени елементи.

Снимки: Lexus
Още снимки на модела – в галерията горе.
 

Тагове: lexus es
0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    GP ( преди 5 години )
    А и не мислите ли, че не е случайност използването на този двигател от LOTUS
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    GP ( преди 5 години )
    Този двигател наистина се подвизава от много време в арсенала на Тойота/Лексус и има десетки версии. Топ версиите развиват 318к.с. и се монтират надлъжно при модели като IS/GS/RC. Има версии с директно или многоточково, както и с комбинирано впръскване. При хибридите има версии, които работят по цикъла на Аткинсън при ниско и по цикъла на Отто при високи натоварвания. Вече имат и негова битурбо версия. Несериозно е да плюете двигател, който е най-разпространения за концерна Тойота/Лексус!
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    На европейците от години им набиват че тракащите канцерогенни дизели били "премиум". Нормално е продажбите на Лексус да са слаби - те предлагат основно тихи и чисти хибриди.
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    жик-так ( преди 5 години )
    Lexus е нова премиум марка, само на 29г. И успява да се наложи в премиум сегмента. Автомобили, които имат над 100г история взимат пример от Lexus.Lexus - стил, качество и престиж!
  • #7
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Лексус за 2017 имат 45 хил. продажби в Европа, а Ауди - над 800 хил.Впрочем Ауди продават доста повече дори от ширпотребата Тойота, които имат под 700 хил.А Тойота от години вървят надолу от пика през '07, когато имаха близо милион...и когато правеха скучни, но поне читави коли.
  • #6
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Владо ( преди 5 години )
    Не знам дали всеики може да направи здрав автомобил...Нещо не се пробват много-много.
  • #5
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    .. че тука сте много компететни и сте професори и всичките карате 2017 година, М 5ци, Е63 АМГ минимум. За това, за САЩ само.. че ония са жални, не разбират от автомобили и карат само 20 годишни вагени и не са виждали нови и хубави коли.. Горките американци.
  • #4
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Всеки може да направи здрав автомобил с допотопни технологии. V6 3,5 литра с 302 к.с. - няма турбо, няма 48 V система, няма нищо. Вие на високи обороти и хамериканеца се радва, че кара премиум.Защо не дойдат да го продават в Европа този двигател?
  • #3
    12 rate up comment 9 rate down comment
    жик-так ( преди 5 години )
    Lexus - стил, качество и престиж!
  • #2
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Супер ( преди 5 години )
    Лексус са може би най качествено направените коли които човек може да си купи, без значение от цената. Дизайна и красотата са относителни, но определено Лексусите (новите) изглеждат много по добре на живо от колкото на снимка.Особенно новия LC500 на живо е като космически кораб. Иизглежда страхотно и не прилича на нито една друга кола на улицата.