Вход   Регистрация

Най-евтините модели за годишно обслужване

Най-евтините модели за годишно обслужване
 

Класацията на RepairPal.com е за автомобилите на американския пазар

Популярното издание RepairPal.com състави класация за най-евтините за поддръжка автомобили, предлагани на пазара в САЩ. Идеята е да се покаже на собствениците приблизително колко ще им струва годишното обслужване на дадени модели. В него влизат смяна на масло и филтри, както и ремонтите, причинени от износването на накладки, ремъци и акумулатор.

Най-евтините модели за годишно обслужване

Според създаденият от RepairPal.com. индекс, най-изгодно като ремонти и обслужване, излиза Toyota Corolla. При нея средната сума, която собственикът отделя годишно, е 341 щатски долара. На обратния полюс е спортното купе Porsche Cayman, при което средната годишна сума е 2370 долара.

Изхождайки от тази информация, изданието направи списък по класове на най-евтините модели като обслужване и поддръжка, предлагани на американския пазар. В него включени показателят на индекса за ремонти, както и прогнозируемата парична оценка.

Показаните цифри са основани на заявената стойност на резервните части и човешкия труд за самата дейност. За изследването е използвана голяма мрежа от сертифицирани сервизи и автосалони на официалви дилърства.

10. Heavy Duty Pickup Trucks: Nissan Titan XD

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 27. Средна стойност - $463/год.

9. Full-Size Pickup Trucks: Ford F-150

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 29. Средна стойност - $482/год.

8. Compact/Midsize Pickup Trucks: Toyota Tacoma

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 23. Средна стойност - $398/год.

7. Minivan: Honda Odyssey

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 24. Средна стойност - $403/год.

6. Large SUV: Nissan Pathfinder

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 24. Средна стойност - $406/год.

5. Compact/Midsize SUV: Honda CR-V

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 22. Средна стойност - $385/год.

4. Sport Cars: Ford Mustang

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 27. Средна стойност - $454/год.

3. Large Cars: Toyota Avalon

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 23. Средна стойност - $388/год.

2. Sedan: Honda Accord

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 21. Средна стойност - $351/год.

1. Small Cars: Toyota Corolla

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 21. Средна стойност - $341/год.

Снимки: Производителите

Реклама  


Купи кола

  • Audi A4 1.9 TDI Automatic

    7400 лв.

    дата на произв. - декември , 2004 г., пробег - 180000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • VW Bora 1.9TDi-131кс.

    5000 лв.

    дата на произв. - декември , 2003 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Opel Meriva 1.7CDTI

    4700 лв.

    дата на произв. - януари , 2009 г., пробег - 120000, С.к - Ръчна

  • Audi A4 2000 QUATRO ЛИЗИНГ

    9900 лв.

    дата на произв. - април , 2007 г., пробег - 121000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Audi A3 AVTOMAT NAVI

    16400 лв.

    дата на произв. - октомври , 2009 г., пробег - 192000, С.к - Автоматична, цвят - Светло сив

  • Seat Altea 1.9 TDI 105 ps

    7700 лв.

    дата на произв. - октомври , 2005 г., пробег - 184000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

Виж всички обяви

Коментари ( 16 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Веднага ти казвам началото на 2007 в Европа още се произвеждаше само Корола Хеджбек. И тогава японците решиха глобалната Корола седан да я пуснат и в Европа, понеже нямаше производства в Европа започнаха да ги внасят точно от Япония. После пуснаха производство на дизелите в Турция и бензиновите в ЮАР, все за Европа. И какво като Денсо е японска фирма и Валео е френска, но прозвеждат частите си в Испания нали?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

до братчеда с королата

Я кажи братчед ти от де я взе тая японската Корола?
Кажи да знаем и ние да си вземем по една, че няма от къде. Ни в Европа, ни в хАмерика продават японски Короли. А за електрообзавеждането как го измисли, че се правило в Тайван и китай не ми е ясно. Явно с лъжите си много на ТИ...
Парктроника и бензиновата помпа са на фирмата Денсо и си ги правят в Япония. Много лъжеш наистина. Много!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Mazda нямат завод в Европа.Моделите 2,3,6, се произвеждат в Хирощима .
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Карам турски Меган, не е лош. Да не би ако беше сгловен от алжирци на френска територия щеше да е по-добре, едни и същи роботи, едно и също качество на работната ръка. Братовчед ми си взе Корола японско производство, оказа се че слагат електрообзавеждане от Тайван и Китай. Парктроника и бензиновата помпа се предадоха още в гаранция точно по тази причина. Иначе същия модел Корола се произвеждаше и в Турция, но нафтовата версия, просто защото в Япония не се занимават с такива простотии.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 2  Отрицателни: 6

от: do: none ( преди 2 месеца )

Не гледай цените на маслата и филтрите на дребно. Те нямат нищо общо с цената на която ги вземат производителите. Едните вземат на едро и имат дългогодишни договори директно с производителите, а другите са просто търговци и цените са с разлики в пъти, а не в проценти.
ТМ ауто не е единствен представител за Тойота в БГ. Виж Венци Габрово какви са му цените. Качил ги е човека на сайта и няма лъжа и няма измама. Хората са много коректни и работят с наистина ниски цени.ТМ ауто е скъпо и са некадърни
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

А между другото Toyota Motor Manufacturing Turkey е най-модерният и с най-високо качество на продукцията завод на Тойота извън Япония.
Така, че не сравнявайте филтрите Бош гаражно производство с модерните заводи на Тойота.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Качи го на снимка.бг!
none,
маслото е Тойота 5w30 пълна синтетика.
Произвежда се от Мобил, но е с допълнителни добавки на Тойота и се продава с тази марка, защотото Мобил и Тойота с в договорни отношения. Така го правят всички производители на автомобили. Те масла не правят, но продават масла с техните марки.
Онзи пък, който твърди, че Тойотата ми има нещо общо с Турция да се гръмне! В Toyota Motor Manufacturing Turkey се произвеждат точно 3 модела на марката. VIN-номера на моята започва с J!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 4

от: none ( преди 2 месеца )

Хмм, последният път когато ходих в ТМ Ауто София, работата на час беше 55 лв. без ДДС. Признавам че беше отдавна (2012-2013) но оттогава едва ли е поевтиняло много. Та се чудя какво масло ви наливат и какви филтри слагат за да стигнем до цена от 124 лв?
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Всъщност никога не карам с Бош филтри, просто дадох цени. Масло си купувам директно от Германия или Англия, идва малко по скъпо.

Дай меил да ти пратя снимки на приемно предавателен протокол в Порше ;)

Тойотката правена в Турция какво й е, та Бош правени на същото място са лоши?
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Достатъчно пъти съм бил в официалния за обслужвания. Вече писах пълно около 290-310 лв. Без горивния около 220-240

А това кой цепи стинката за поддръжка показва за какво става въпрос. Затова клиентите на Тойота са 60+ или латиноси без особени претенции, освен да им е евтино обслужването...

Все пак хубаво че си си взел нова кола, било и с евтина поддръжка, пред някоя с такава, че да купуваш гуми 3та ръка
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 4  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Е то форумната VAGонетка от къде да знае какви са цените на VAG в официалният сервиз, като кара само нов внос и си ги поддържа при кварталният майстор в гаража му!
А тези филтри на BOSCH турски. Директен внос от Турция. Поне да беше питал някой, който разбира да те светне какви филтри да си вземаш, а не да се излагаш с този турски BOSCH.
CASTROL-а (ако случиш на оригинален) пък го правят в братска Румъния и няма нищо общо с CASTROL-а от Германия. А на тази цена 50 лв. забрави да е оригинален!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 8  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

До този под мен с цените на VAG

Хайде сега се разходи до представителството на VAG и попитай за цените какви са!
Аз пиша за официални цени в Тойота!!!
Във фирменият сервиз, а не за НЕофициални!
Дори НЕофициалните на ВАГ са по-високи от тези на Тойота.
В Ауто Билд имаше също статия за цената на обслужването в Германия и колко излиза изминат км. на всеки един автомобил. В Германия също Тойота са с най-евтиното обслужване и цената им на изминат км. е най-ниска. Така, че не е само в САЩ така.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 13  Отрицателни: 3

от: до: none ( преди 2 месеца )

Малко и голямо обслужване взети от сайта на Тойота:
TO/A - през 15 000 км.
Включва смяна на предписаните от производителя компоненти (масло, маслен филтър и др.) и проверка на общото техническо състояние на автомобила (ходова част, спирачна система, светлини).

TO/B - през 30 000 км.
Включва смяна на предписаните от производителя компоненти (масло, филтри, свещи и др.) и проверка на общото техническо състояние на автомобила (ходова част, спирачна система, светлини).
Отговори
 
  0
 

Положителни: 5  Отрицателни: 5

от: до: none ( преди 2 месеца )

На мен поддръжката на японският ми автомобил е следната:
Веднъж на 12 м или 15 000 км., което настъпи първо малко обслужване, което включва смяна на масло и филтри.
След малкото обслужване следва голямо обслужване (редуват се) пак на същия период 12 м или 15 000 км смяна на масло и филтри + филтър на купето и евентуална смяна на антифриз и спирачна течност.
Малкото обслужване ми е 124 лв, а голямото 248 лв. Кажи ми по-евтино обслужване на кола в БГ с ДВГ! НЯМА!
Проверено!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 10  Отрицателни: 8

от: none ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Мисля че това отговаря на въпроса защо в САЩ прагматичните хора карат предимно японски коли, а патриотите - такива местно производство. Би било добре да се направи една класация и за Европа. Тук нещата изглеждат много по-различно. Японските и корейските коли не са никак евтини за поддръжка, но понеже и германските автопроизводители държат сериозни цени, а и имат повече проблеми от тях, никой не обръща чак такова внимание. Общата цена на притежание е най-важният критерий при масовите коли.
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 7  Отрицателни: 14

от: стига! ( преди 2 месеца )

стига крадяли статии от американски сайтове. Какво ни вълнуват те?????????
Отговори
 
+21
 

Положителни: 31  Отрицателни: 10


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising