IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota е лидер по продажби за 2018 г.

Японската марка изпреварва Volkswagen и Ford

Toyota е лидер по продажби за 2018 г.

Японската компания Toyota е убедителен лидер по продажбите на световните пазари при отделните марки през първите 2 месеца на 2018 г., сочи статистиката на организацията за анализи на автомобилните пазари focus2move.

Toyota е лидер по продажби за 2018 г.

За януари и февруари Toyota е продала  1 358 225 автомобила, което е с 2,9% повече от същия период за 2017 г. Интересното е, че само през февруари японците записват спад с цели 4,9%, като резултатът за този месец е 640 554 продажби.

Втората позиция е за германската марка Volkswagen, която също е успяла да преодолее границата от милион продажби за първите два месеца на годината. При немците се отчита увеличение с 4,1%, като само за февруари то е 0,5%.

В първата тройка попада и американският бранд Ford с 841 207 продажби (415 175 бройка само за февруари). Марката обаче записва спад и през двата месеца от годината в сравнение със същия период за 2017 г.

Топ 10 по продажби при марките за 2018


Toyota е лидер по продажби за 2018 г.

Заб. В първата колона е мястото на марката, във втората - нейното име, а в третата - продажбите за първите два месеца от 2018 г. В четвъртата е посочен само резултатът за февруари, а в последната - разликата спрямо първите два месеца на 2017 г.

Снимка: Toyota
 

Тагове: toyota
0 от 500
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    факт ( преди 5 години )
    Впрочем и Хюндай с КИА , които всъщност са едно цяло пък правят повече продажби от ВАГ!
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Никола ( преди 5 години )
    Нещо ни мамят , за да излезе Фолксваген на 2-ро място то трябва да се сметнали цялата ВАГ , а защо тогава са разделили Рено и Нисан , които като алианс правят 1.2 млн. продажби и така са твърдо на 2-ро място ?!
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    До тоя под менЯ кажи някоя свястна кола за да видим дали можем да си вземем.Док у прав за изброените, че не са от свестните. Дай други или ако имаш нещо напротив кажи що са свестни пък аз и другите колеги ще ти обяснят защо не са. И само високата цена не прави колата добра. Немските предложения го доказват.
  • #8
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Doc това което разбрах от коментара ти е че нямаш пари да си купиш свястна кола
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Брао
  • #6
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Светата троица от Германия може да са скъпи, но са си жива ширпотреба. Така, че нищо учудващо, че Мерцедес е тук.Какво луксозно може да има в А-клас, Б-клас, Смарт и т.н.?Какво луксозно може да има в платформите на Рено и двигателите им, които ги слагат и на Дачия?То само с имитации на кожа, дърво, лъскави лайсни и надута цена не става да си премиум. Разчитат на стара слава, но до кога? Отдавна са станали ширпотреба с китайско качество.
  • #5
    24 rate up comment 6 rate down comment
    doc ( преди 5 години )
    В БГ просто да те е срам да имаш МБ,БМВ или Ауди,тъй като се карат от ретнитопковци,мутреси ,чалгари и тъмновиолетови "братя".Срааам!Интелигентните хора винаги предпочитат Тойота,Хонда,Нисан,Мазда!
  • #4
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    В тази класация няма изненади , масовите коли са евтените и се купуват от нисшата до средна класа.Колкото по луксозни и скъпи са колите толкова по малко хора могат да си ги позволят С две думи се учудвам Мерцедес как е попаднал тук
  • #3
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Фолк с Ваген или ВАГ?Кое от двете, защото са различни неща!Фолк с Ваген, като марка е извън петицата по продажби. ВАГ може и да са по-напред с всиките марки, които са под шапката на селската марка. Освен това 60%+ от продажбите им са в Китай. Там ВАГ няма производство и собственост на мощностите и заводите над 50%. По закон китайска фирма трябва да е минимум 51% собственик. Така, че ако се смята реално производството и продажбите от Китай, трябва да бъдат редуцирани!
  • #2
    9 rate up comment 8 rate down comment
    m200 ( преди 5 години )
    айде на легените-е-е-е!!! Не останаха !