IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

При тези мотори няма проблеми при първите 300 000 км пробег

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

Експерти съставиха класация на автомобилните марки, чиито двигатели са най-надеждни. В списъка са мотори, при които не се наблюдават проблеми при първите 300 000 км пробег, съобщава изданието The Siver Times.

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

На първо място в Топ 5 се оказва брандът Renault с неговия двигател K7M с обем 1,6 литра. Моторът се предлага в няколко варианта на мощност, като се поставя на Renault Megane и Renault Scenic (1995-1999 г.), Renault Clio II (1998-2003), Dacia Logan (2004-2010), Dacia Sandero (2008-2011) и Dacia Lodgy и Dacia Dokker (2012). Този двигател може да премине дори 400 000 км без основен ремонт.

На втората позиция са класирани три автомобилни марки - Hyundai, Kia и Mitsubishi. Експертите посочват, че като цяло всички техни силови агрегати са надеждни, като единственият им проблем е с катализаторите, но той се наблюдава в доста редки случаи.

Третото място е за моделите на Opel, а именно Astra, Zafira и Vectra, които са оборудвани с 1,8-литров бензинов двигател. Той също е надежден, като спокойно може да достигне 300 000 км, без да се налага да бъде ремонтиран.

Следва Honda, чиито двигатели като цяло са оценени като много качествени. Като предимства при тях се посочват простата конструкция и качествените детайли. Отчита се също, че изработката на моторите на Honda е много добре изпипана.

Топ 5 на тази класация затваря двигателят MR20DE на компанията Nissan, който се произвежда от 2005 г. насам. Неговото основно приемущество е, че често се обновява, а това се отразява много положително на качествата му, тъй като всички недостатъци са отстранени.

Снимка: Renault

Тагове: renault k7m
0 от 500
  • #29
    12 rate up comment 5 rate down comment
    гражданин ( преди 5 години )
    Странно защо този "железен" двигател К7М в средите на запознатите е известен като "бозаджията" !?
  • #28
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    За Опелите знаем, бензинов Опел няма грешка, тук има не на по 300 000, тук са дошли на 300 000 а вече са милионници и още се движат. Горко на съгрешилите с дизел от тази марка, особено 3.0 Сигнум.
  • #27
    3 rate up comment 18 rate down comment
    До докукулукуто ( преди 5 години )
    спокойно веМръшляк увредените с Рено стават все повече,защото никой не иска Маслоядни оризовки!
  • #26
    20 rate up comment 5 rate down comment
    ваген ( преди 5 години )
    КЪДЕ СТЕ ВАГ?
  • #25
    5 rate up comment 15 rate down comment
    До кукулака-та ( преди 5 години )
    Поредният нагледен пример колко може да се увредиш от каране/притежаване на рено!Т.е. това което е върховната "гордост" на изтърбушеното рено е 99-тата дупка на кавала за Мерцедес! Неква си баничарница с 0.1% от общите приходи на продажбите.Смех,смех!!
  • #24
    27 rate up comment 6 rate down comment
    Йокалака ( преди 5 години )
    Факт е,че Мерцедес също слага двигатели от Рено.Даже правят Мерцедес по лиценз на Рено.Не мога да проумея защо Мергел любителите си плюят в устенцата като се опитват да плюят Рено?!
  • #23
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Надеждни, ама скучни !!!
  • #22
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Fury ( преди 5 години )
    Глупости на търкълца!!! Аз не знам кола, която да не изкара 300К без основен ремонт. Даже жигулетата навремето караха 350 К. Сега всякъкви корейки и китайки като такситата изкарват 500К. Бежовите мерцедеси (немските таксита) ги продават на 480 - 550 х. км без ремонт и има още хляб в тях.
  • #21
    32 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    То в България няма 10-12 годишен Мерцедес на под 500 хиляди, вие спорите дали можели да издържат до 300. Купувате най-уморените гробници, ремонтирате ги при бай Гошо, не сменяте консумативи навреме, после марката не ставала.Вземи 10-годишен Мерцедес каран от културен човек на 300 хиляди, обслужвай го по предписаните интервали и с правилните масла в официалния сервиз, слагай премиум нафта и тогава давай мнение за марката.
  • #20
    17 rate up comment 2 rate down comment
    до:Гроздето е кисело ( преди 5 години )
    Гроздето никак не е кисело, а е доста гнило и развалено. Ама на теб какво ти пука, че е такова! То вярно, че беше милионера на форума и ги сменяш колите, като носни кърпи и висенето по сервизите ти е хоби.Чакаш в сервиза за пореден ремонт и си викаш, че си богат и заради това си губиш времето и плащаш, а другите дето са бедни не са като теб и си карат безпроблемните коли, защото нямат пари. По-добре без пари, отколкото без акъл. Пари се печелят, но акъл да ти дойде е невъзможно, като го нямаш.