Вход   Регистрация

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели
 

При тези мотори няма проблеми при първите 300 000 км пробег

Експерти съставиха класация на автомобилните марки, чиито двигатели са най-надеждни. В списъка са мотори, при които не се наблюдават проблеми при първите 300 000 км пробег, съобщава изданието The Siver Times.

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

На първо място в Топ 5 се оказва брандът Renault с неговия двигател K7M с обем 1,6 литра. Моторът се предлага в няколко варианта на мощност, като се поставя на Renault Megane и Renault Scenic (1995-1999 г.), Renault Clio II (1998-2003), Dacia Logan (2004-2010), Dacia Sandero (2008-2011) и Dacia Lodgy и Dacia Dokker (2012). Този двигател може да премине дори 400 000 км без основен ремонт.

На втората позиция са класирани три автомобилни марки - Hyundai, Kia и Mitsubishi. Експертите посочват, че като цяло всички техни силови агрегати са надеждни, като единственият им проблем е с катализаторите, но той се наблюдава в доста редки случаи.

Третото място е за моделите на Opel, а именно Astra, Zafira и Vectra, които са оборудвани с 1,8-литров бензинов двигател. Той също е надежден, като спокойно може да достигне 300 000 км, без да се налага да бъде ремонтиран.

Следва Honda, чиито двигатели като цяло са оценени като много качествени. Като предимства при тях се посочват простата конструкция и качествените детайли. Отчита се също, че изработката на моторите на Honda е много добре изпипана.

Топ 5 на тази класация затваря двигателят MR20DE на компанията Nissan, който се произвежда от 2005 г. насам. Неговото основно приемущество е, че често се обновява, а това се отразява много положително на качествата му, тъй като всички недостатъци са отстранени.

Снимка: Renault

Реклама  


Купи кола

  • BMW 320 163к.с.

    4200 лв.

    дата на произв. - ноември , 2005 г., пробег - 220000, С.к - Ръчна

  • Toyota Avensis 2.0 D4D

    6900 лв.

    дата на произв. - януари , 2007 г., пробег - 250000, С.к - Ръчна

  • VW Golf Plus 1.9 TDI-105k.s.

    14290 лв.

    дата на произв. - март , 2014 г., пробег - 85000, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Mercedes-Benz A 140

    1950 лв.

    дата на произв. - септември , 1999 г., пробег - 178000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Mercedes-Benz C 320 AMG GERMANI Full

    17999 лв.

    дата на произв. - юли , 2007 г., пробег - 190000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Mazda 3

    5900 лв.

    дата на произв. - ноември , 2005 г., пробег - 145000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

Виж всички обяви

Коментари ( 45 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Карал съм Москвич, Пежо, Форд и Мерцедес. По-голяма бракма от Пежо-то няма. А Мерцедеса е просто най-добрият. Личен опит. Не ангажирам никого.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 13  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Двигателите на рендетата не са лоши, но една кола не е само двигател. Другите неща им куцат за съжаление...
Отговори
 
+32
 

Положителни: 34  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Немците едно време правеха здрави коли и двигатели. В момента всичко при тях е пълна скръб.
Правят ги така, че да издържат 200-250 000 км. максимум и се започват големите ремонти. На запад двигатели не ремонтират. Хвърлят го и купуват нов или нова кола. Трябва да върви оборота и да се купува. Никой няма сметка да караш една кола повече от 5 г.
Единствено корейците и японците запазиха качеството до известна степен.
Отговори
 
+31
 

Положителни: 38  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Мерседес Бенц С220 на един приятел на 270000 реколта 2004 пълен гроб. То не бяха турбо пътища, гартинура, клапани. Точно пък двигателите им от ерата Крайслер бяха пълна скръб. Добре че като ги шитнаха на Фиат напълно затвориха тази глава в историята си и се обърнаха за помощ към Рено.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 23  Отрицателни: 7

от: Брандо ( преди 4 месеца )

Аз пък не съм чувал за ПОДДЪРЖАН ДВГ на Мерцедес да изкара по-малко от 400 хил.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 19  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Имам Меган със следващото поколение К4М също железен двигател, на 300000 е и няма ядове. Факта, че е представен 98-ма и още се произвежда и монтира дори в Меган 4 доказва колко е добър. За жалост не съм такъв оптимист за новите им турбо-алуминиеви двигатели. Не трябваше да се подлъгват по модата на Пежо и ВАГ, сега ще станат боклуци като тях.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 14  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Немците са нищо друго освен въздух под налягане, нелоялна реклама и лъжи. С нищо не превъзхождат, нито ФИАТ, нито РЕНО, нито някой друг производител с погрешно създадена илюзия за "чупливост". Толкова много хора около мен са имали VW и няма нито един, който да не е сменял какво ли не по колата си. Докато другите с френски, италиански си сменят консумативи и почти нищо друго. Каква е тая комплексарщина с тия немски варели незнам. АМа по-големи комплексари от техните фенове няма.
Отговори
 
+35
 

Положителни: 53  Отрицателни: 18

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Покажи Коментара
Бля бля бля, трябваше да започнете с 1.9TDI какви дачии какви астри ви гонят...
Отговори
 
 -20
 

Положителни: 4  Отрицателни: 24

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Само не ми е ясно защо на пазара 2ра ръка бмв и мерц си запазват стоиността по добре от дачия, щом е вечна тая кола?
Отговори
 
+7
 

Положителни: 21  Отрицателни: 14

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Еми караш дачия като ти е по важно да не ти се счупи двигателя първите 300 000км.

Премиума е за хора които могат да си позволят да си ремонтират двигателят и им е по важно да карат мощен двигател отколкото вечен двигател.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 18  Отрицателни: 21

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Ми то и от псевдо-премиумите няма никой.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 22  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Покажи Коментара
Мда, по-слабо се обезценяват. Така ти се иска.
Голф 7, 2015-та, 1.6 TDI, 110 коня, 170 000 км - 10 000 евро.
и30, 2015-та, 1.6 CRDI, 110 коня, 20 000 км - 10 евро.

Това са първите, които кликнах и просто преписах данните.

Разликата в километрите не знам дали я забеляза.
Та какво каза обезценяването?
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 14  Отрицателни: 19

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Ми то и от Премиум тройката няма никой. Яко!
Отговори
 
+11
 

Положителни: 19  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Къде сте рено хейтъри.. :)
Отговори
 
+5
 

Положителни: 20  Отрицателни: 15

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Waw! Къде са великите TDI на VW? Ето защо i30 се обезценява по-слабо от Golf. Няма случайни неща.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 30  Отрицателни: 15

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising