Вход   Регистрация

Старите дизели от Германия вече поеха към Източна Европа

Старите дизели от Германия вече поеха към Източна Европа
 

Износът на тези автомобили за някои от държавите е скочил двойно

През последните два месеца се забелязва рязко спадане на автомобили с дизелови двигатели в Германия и техните собственици започват стремително да се избавят от тях. Това пише в свой анализ „Дойче Веле”, като твърди, че голяма част от тези машини вече са поели към страните от Източна Европа.

Старите дизели от Германия вече поеха към Източна Европа

В Германия са регистрирани 15 млн. коли с дизелови двигатели, като 11 млн. от тях не отговарят на стандарта Евро-6. След решението на административния съд в Лайпциг, което позволява на немските градове да забраняват движението на автомобили с този тип двигатели, дизеловият автопарк започва да намалява, се казва още в анализа.

Изданието посочва, че засега забраната ще засегне само колите, отговарящи на стандарт до Евро-4. От септември 2019 г. обаче ще бъдат забранени и превозни средства с Евро-5. И тъй като те влияят негативно на екологията в Германия, вече започват да поемат към Източно Европа.

Според „Дойче Веле”, износът на дизели от Германия е скочил от 187 000 бройки през 2016 г., на 233 000 през 2017 г. Почти всички коли се изпращат към страните от Източна Европа. В някои от тях вносът на дизели от немския пазар през миналата година е скочил двойно само за една година.

Очакванията са през 2018 г. тази бройка да се увеличи още, тъй като и други страни от Западна Европа предвиждат въвеждане на по-строги норми и ограничения на автомобилите със стари дизелови двигатели. Тези държави също ще трябва да се отърват от своите автомобили, а пътят за тях е именно към Източна Еропа.

В същото време обаче министърът на околната среда на Германия – Свеня Шулце, заяви, че забраната и ограниченията на дизелови автомобили няма да решат проблемите с вредните емисии в страната

„Подобни мерки ше ударят не този, който трябва. От промяната ще пострадат обикновените граждани, а не производителите, които са отговорни за това. Затова държавата трябва да увеличи стимулите си за тези, които си купуват по-екологични автомобили. Не искаме да забраняваме нищо. Не искаме да караме хората да ходят пеша или с велосипеди. Целта ни е да създадем разумна алтернатива”, коментира Шулце.

Снимка: Motor
 

Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 38 )

Напиши коментар Влез

от: Zoom-zoom ( преди 6 месеца )

Моля всички фенки на дизела да яхнат колело и да покарат 1 час в локалното на Цариградско или по Околовръсното във Варна!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Пожелавам ти да смениш една дюза и турбина с нови и след това да дойдеш пак да пишеш как не била по-скъпа поддръжката.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Демек трактористи.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Дизела е ОК за трактори,кораби и други тежки машини.За кола,айде няма нужда.
А забравих,и за хора които не могат да си позволят бензин.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Карам около 13-15к на година, нафта от колонка. Дизела е достатъчно по икономичен, 2-3 л/100 до 3-4 л/100 зимно време градско, извън разликата е по малка, но моето е над 60% градско. Тва са некакви тъпи мантри от времето на Бай Гошо майстора. Подобен мит е и по скъпата поддръжка, което е има няма цели 5%
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Бензиновите двигатели имат по-хубав звук. През 90-те имаше повече бензинки като че ли и помня как мъркаха, докато дизелите имат едно монотонно тракане, което дразни. Като мине дизеляк край мен винаги се усеща.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Ако няма от къде да взимаш крадена нафта и караш по малко от 15 000км. на година, няма смисъл от дизел. Отделно ако караш предимно градско на къси разстояния, дизела не е никак иконимичен. Това е факт, като даже в някой държави има готова бланка да попълниш малко инфо и ти казва кое е по-добре да караш. Всякакви други решения са резлтат на някакво лично творчество.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 16  Отрицателни: 2

от: Man ( преди 6 месеца )

А най-тъпото, е че уврежданията от прекомерно каране на печки са трайни, доста често за цял живот! Не ви е лесно!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

А умните хора вече поемат към селата в провинцията!

Който иска нека да си стои в градовете и да диша 24/7 канцерогенните отрови на немските кочини.
Отговори
 
+18
 

Положителни: 20  Отрицателни: 2

от: Men ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
Ало,смрадливия бензин.Никой не спори че дизела е по-сложен.Ти недей да ни каваш кво да караме.Карай си газьовката.Като не знаеш какво е ДПФ и ЕГР и как работят не се обаждай..като не знаеш какви са разликите със и без,пак си трай.Бегай в брщксел да говориш какво не ти харесва за колите.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 10

от: Eго тоя, ( преди 6 месеца )

Ние се чудим какви лекарства да ти намери Доко..ти се репчиш..младежо в грешна посока си се запътил.. имам познати в затвора..ште уредим с източна килия немаш проблем..има и др екстри, ти само пожелай.Бегай да акашш под други тематики...аман от кретенииии
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Перифериите по дизела са по-чупливи (дюзи, филтри, разни клапани, турбо), но самият дизелов двигател е много по-здрав защото е проектиран да работи при 10 пъти по-голямо налягане. Тези неща може да не са евтини, но се сменят лесно и бързо (особено ако диагностиката на колата си казва какво е сдало багажа), а при бензин на 400к трябва да правиш основен ремонт.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 7

от: Man ( преди 6 месеца )

Ало, напушените дизеляги: 1. Атмосферния бензин е по дефиниция по надежден от турбо-дизелите. 2. На газ е по-евтино 3. По-чисто е 4. Никой не си прави сметка, че дизелите излизат на сметка при големи пробези. 5. Има повече от достатъчно възможности да караш новичък автомобил на газ, че даже и заводски се предлагат; 6. Дизела не пречеше допреди 3-4 години, ама станахте много и сте скъсаняци без катализатори, дпф-и, ЕГР-и и други "излишни" машинарии...демек, колите са ви вредни, андрешковци!
Отговори
 
+9
 

Положителни: 17  Отрицателни: 8

от: Факт! ( преди 6 месеца )

Чакай си колко искаш няма те лежа в затвора утрепка.Поздрави на изсралата те майка!
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 7

от: 2007 а3 2.0fsi150hp ( преди 6 месеца )

Дизел за камиони и автобуси е добре:)до 6400 оборота атмосферката може се пържи колкото си иска:)
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Жорка, брат.
Аз тая мишка, откога я каня вкъщи във Варна, да дойде с майка си и жената да вземе му казвам, обаче човека, само мъж пред компютъра.
Не хаби нерви, момче.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

И как тично си пържиш дизела като на 4500 оборота стрелката вече е в червената зона умнико?
Отговори
 
+14
 

Положителни: 16  Отрицателни: 2

от: Might ( преди 6 месеца )

Smotani dizel selqci. Samo nqma da de obijdate, kato vikat na BG kenefa na evropa.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 7  Отрицателни: 10

от: 2007 a3 2.0fsi150hp ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
При бензинът ще трябва да сваляш скорост и да го пържиш във високите обороти. Също дългосрочно дизела може да издържи повече километри защото главата и блока са по-тежки. Не е само до икономията. Пълни глупости,карай си дизелчето,пържиш си дизелката не бензина!Много разбирачи тука:)
Отговори
 
 -12
 

Положителни: 2  Отрицателни: 14

от: Жоро Дизела ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
Да ти дам ли адреес да дойдеш да пробваш. Остави си номера веднага ще ти се обадя да се разберем. Айде чакам.
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 6  Отрицателни: 13

от: Факт! ( преди 6 месеца )

Жоро Дизела ти си средностатистическия български оли.оф.ен прост си на *** беден и нещастен.С други думи си се пръкнал отнякъде някоя те е изс.ала въпроса е как да те кастрираме за да не се пръкват и други като теб!
Отговори
 
+15
 

Положителни: 21  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Дизела издържа повече от бензина е вярно.

Комън рейл турбодизела между 200 и 400 сменя турбина и барем 2 дюзи. Грубо 3000 за части. Ако щеш!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 9  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

До преди 2 години никой не ви пречеше да дишате, сега изведнъж взехте да не дишате ....
ей такива дет се правят на някви много ме дразнят, чуек,
напрао ми иди ....
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 11  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

При една и съща кола и кубатура, дизелът е по-подходящ за "нормално" каране защото има въртящ момент от ниските обороти, което позволява изпреварване без резки ускорения. При бензинът ще трябва да сваляш скорост и да го пържиш във високите обороти. Също дългосрочно дизела може да издържи повече километри защото главата и блока са по-тежки. Не е само до икономията.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 9  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Е щом КАТ са ми регистрирали колата и имам годишен технически преглед близко до ума е че покривам стандартите.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 9  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Кати искаш свобода или карай дизел покриващ стандартите или бензин. Твоят свобода да караш кола не трябва да пречи на чуждата свобода да диша. Колелата да не са за всеки климат. Но градския е.
Отговори
 
+21
 

Положителни: 28  Отрицателни: 7

от: Жоро Дизела ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
Стига с тези екоталибански глупости. Колата ти дава свобода, пълниш резрвоара и газ накъдето искаш! Айде не ми излизайте с адският транспорт и колела зиме на -10 и лете на +35 градуса!
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 12  Отрицателни: 20

от: Жоро Дизела ( преди 6 месеца )

Децата по-добре да спрат да пушат, защото почват вече от 11-12 годишни, това ще помогне много повече на дробовете им отколкото спрането на "лошия дизел".
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 14  Отрицателни: 15

от: Факт! ( преди 6 месеца )

И на тоя Ефро 5 кат му махнеш фап филтъра за да вари колата повеча.Става Евро 0 сиреч ФВ голф 1 Дизел!
Отговори
 
+21
 

Положителни: 28  Отрицателни: 7

от: Жоро Дизела ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
Браво, за любителите на дизела в България ще има коли на изгодни цени! Това може само да радва нас шофьорите!
Отговори
 
 -15
 

Положителни: 5  Отрицателни: 20

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising