Вход   Регистрация

Volkswagen разпродаде e-Golf

Volkswagen разпродаде e-Golf
 

Търсенето на електрическите модели на марката е нараснало 3 пъти през 2017 спрямо 2016 г.

Компанията Volkswagen обяви, че почти всички автомобили от модела e-Golf са разпродадени Според Херберт Дийс, шеф на концерна, това се дължи на повишеното търсене на електрически автомобили.

Volkswagen почти разпродаде e-Golf

Дийс разкри, че продажбите на електрическите модели на марката са нараснали три пъти през 2017 спрямо 2016 г. Той посочи, че хората лесно биха избрали електрически автомобил, стига  той да е на правилната цена.

Статистика, изготвена от изданието Clean Tecnica показва, че e-Golf до момента е най-продаваният електрически автомобил в Западна Европа, като от модела се реализирани 1985 продажби само през този януари. В челната тройка попадат още Renault Zoe с 1871 бройки за същия период и BMW i3 с 1867 бройки.

Сега всички, които искат да се сдобият с електромобил от VW, ще трябва да почакат до 2022 г. когато компанията ще пусне своя първи електрически модел от гамата I.D. До 2030 г. немският концерн ще е готов с 300 електрически модела, като някои ще бъдат подобрени версии на сегашни модели.

Снимка: Volkswagen

Реклама  


Купи Vw

Виж всички обяви

Коментари ( 41 )

Напиши коментар Влез

от: пена ( преди 3 месеца )

На електричките бяха само за еко-джендъри? Нали търсенето било ниско? Нали хората не искали да си купуват трамваи защото били много пари?
Отговори
 
+12
 

Положителни: 12  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Италиаско и качество,... Стана весело!
Отговори
 
+12
 

Положителни: 17  Отрицателни: 5

от: none ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Като чете човек статията ще си помисли че са продали 1М Е-Голфове :)). А се смеете на Тесла. Цирка с германските ел. коли тепърва предстой, щото последните години от германските ел. задвижвания остана само цената. Всичко е Made in China. Стигна се дотам, че в момента е по-добре да си купиш италианско задвижване (цената е на 1/2 и качеството е х2).
Отговори
 
 -10
 

Положителни: 7  Отрицателни: 17

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Велики са!Продали три пъти повече от 2016 г. Само, че тогава продадоха 12 (дванедесет) електрически коли. Сега вече 36, ле ле, избиха рибата!
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 17

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Та през 2030 г. ще пуснат подобрени модели на сегашните,...!? Тези наистина съвсем изпаднаха.
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 13

от: Шоп ( преди 3 месеца )

От голфу по-убаво нема, както от искаро по-дълбоко нема и от витоша по-високо нема!
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 11  Отрицателни: 15

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Между другото карантията на ,водородните. немски коли беше колкото един микробус и тежеше около 2 тона. Проблемът им бяха връзките и съединенията, където минаваше водорода, за да влезе в двигателя. Разкапваха се за нула време. Тестовете се правеха на специални полигони и колите не се караха от хора, а хората стояха на стотици метри и ги управляваха дистанционно, защото имаше опасност от експлозия. Толкова за немските водороидни технологии. Леваци са отвсякъде вурстовете. Факт!
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 9  Отрицателни: 18

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
I BMV i MB правеха водородни коли, но представете си ги правеха така ,че го горяха в ДВГ водорода, а не да го ползват, като горивна клетка за електричество, което да задвижва автомобила.
Тойота за пореден път им показаха, че така не се прави.
Обаче напушените им дизелови фенчета си мислят, че пак немците били първи.
Дори Тойота им даде да ползват безплатно над 2000 патента, но немеца па не може и не може. Това не е нафтовата печка да е издялкаш с мотиката. Високите технологии не са за всеки...
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 13  Отрицателни: 20

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Тойота продаваха и IQ Electric,продаваха ел.Рав4 от 97-ма година, но тогава пазар за такива коли нямаше. За това Тойота ги спряха.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 7  Отрицателни: 15

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Аз за друг приятел питам и се научи да не спориш с мен. БМВ като правеха водородни коли що харчеха 50/100км. и се обединиха с Тойота за да се научат от японеца как се правят хибриди и водородни коли?
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 12  Отрицателни: 20

от: за 1 приятел казвам ( преди 3 месеца )

Kogato БМВ показаха водородния си двигател, тойота питаха какво е това водород!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 20  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Тойота имаха един електрически модел RAV4 в САЩ който беше тотален провал. Колко електрички са продали Тойота тази година? А миналата?
Иначе ако говорим за история Порше са продавали електрички преди повече от 100 години.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 20  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Номер 1 по продажби е Nissan Leaf. Голф е първи по продажби само в Европа и само за Януари.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 11  Отрицателни: 15

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Тойота когато произвеждаше, продаваше и доставяше електрички фолксваген продаваше дизели,които сами казаха,че са манипулирани. А за един приятел питам между другото Фолксваген колко водородни автомобили са произвели/продали/доставили? Същото питам и за Мерцедес,БМВ и Ауди или евтиното ауди Шкода.
Отговори
 
 -12
 

Положителни: 10  Отрицателни: 22

от: Кой друг, ( преди 3 месеца )

Ако не Голф ще е N1.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 16  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Между другото колко електрички са произвели/продали/доставили Тойота - за един приятел питам..
Отговори
 
+20
 

Положителни: 24  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Пропагандата я прави тесла.VW както нямаха електрички така са произвели, продали и доставили повече голфове отколкото модел 3.
Продали са повече отколкото са планирали да произведат и сега ги спират въпреки, че много клиенти искат да си купят за да развият и произвеждат други модели.
При Тесла е точно обратното.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 19  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Ако някой отдел на ауди или шкода са ги купили, като ауди етроните дето само техни служители ги карали може. Иначе тоя орезляк за повече пари от другите едва ли ще се купи дори и от тъпите немски каски
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 6  Отрицателни: 19

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Ами може манталитета да ти е голфаджийски.
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 5  Отрицателни: 19

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Пич да не ти хлопа дъската? Това "Ваги" да не ти е говорен тик. Не съм във спора ви ама и под мои коментари кълко си се обръщал с ваги, въпреки че карам Мерцедес. Като питаш човека за хапчета виж да не си забвавил да вземеш своите.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 21  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
VAGииии,
хапчетатаааа бъъъържееее!
Аре, че пак се оля!
Абе не ти ли действат бе човек? Смени ги или смени лекуващият лекар!
Отговори
 
 -16
 

Положителни: 7  Отрицателни: 23

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Хаха Дошее,

ама това си е твой проблем. А цената? Какво за нея, въпреки 35к евра се продава. Не е за ***, карай си дръгела, не те интересува цената
Отговори
 
+21
 

Положителни: 27  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
ВАГи,
у ваше село има ли ги?
Кажи кое ти е селото да отидем да ги видим тея е-гоуфове, че нещо никъде нбе се виждат. Даже у немско да отидеш не можеш ги видя къде са. Дай координати да отидем да му се порадваме на това произведение на изкуството неземно. А нещ за цената да кажеш. Ама вие у ваше село се все милионери и парите не ви бъркат. Директно от нафтови пеки скачате на ток, защото сте печени и опъвате жици и го крадете/берете директно от стълбовете по улицата. Ама вие и улица нямате...
Отговори
 
 -20
 

Положителни: 9  Отрицателни: 29

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Дошеее, излез от село и се огледай, това че у вашето ги няма, нищо не означава. То у него много неща, които съществуват ги няма...
Отговори
 
+20
 

Положителни: 28  Отрицателни: 8

от: От Норвегия ( преди 3 месеца )

Хаха, само където Е-Голф се продава предимно в Норвегия и останалите скандинавски страни... ама нищо, толкова си и знаеш
Отговори
 
+25
 

Положителни: 29  Отрицателни: 4

от: до: От Германия ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Колега,
забравил си да сметнеш, че токът струва пари. Включи го в общата сметка и ще видиш, че се получават около 350 000 км за да си избиеш разхода за е-гоуфа. В Германия цената на кВч електроенергия е около 40 евро цента. Хайде смятайте да видите де го Киро на кирия! В БГ след 350 000 км можеш да си избиеш инвестицията, а в немско след 500к.
Там само ще си ги разменят представителствата и приближените на ВАГ фирми и държавни инситуции и ще викат, че са ЕКО! Смешници!
Отговори
 
 -12
 

Положителни: 11  Отрицателни: 23

от: От Германия ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Електрически Голф - 35,000 евро
Бензинов Голф - цената почва от 18,000 евро
Със 17,000 евро знаете ли колко бензин ще си купя в Германия - 13,600 кг и ще измина към 200,000 км.
Да си го заврат електрическия в ....
Докато не стане по-евтин от бензиновия не го купувам
Отговори
 
 -12
 

Положителни: 10  Отрицателни: 22

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
ВААГи,
гоУфа не се продава сравнително добре, а много добре. Само четеш колко много са продали и ахкаш и скачаш, защото ще имаш девиденди от милионните акции, които си закупил от селската марка. на книга и на писане и на пропаганда го докарват вурстовете. Спор няма. Номер едно са в пропагандата. те са измислили всичко, ама не са го пуснали, защото не е имало пазар. Нали така? :))))
даже всички са чували за гоуф електричките, ама никой не ги е виждал.
Ти виждал ли си ги бе ВУРст? Къде и кога?
Отговори
 
 -19
 

Положителни: 11  Отрицателни: 30

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
ВАГенските електрички произвеждат електроенергия.
От НЕК го съобщиха. Ама не нашата НЕК, ами от немската. Лично от АудиБилд са им са се обадили да ги питат и те са им казали, че който си купи Гоуф ще произвежда електроенергия. Колкото повече караш - толкова повече електроенергия ще правиш. Направо, като дизелите и хибридите им. Чакаме нови картинки, чертежи, снимки, диплянки и други подобни ма'тряли за зарибяване на *** фенски маси. Давайте фенчета вие сте! Вива Фолк с Ваген хахаха!
Отговори
 
 -16
 

Положителни: 13  Отрицателни: 29

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Каске,

пишех на онзи с Тесли-те на хартия. Сам мога да си намеря продажбите, факт е че Е-Голф се продава сравнително добре
Отговори
 
+17
 

Положителни: 27  Отрицателни: 10

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising