Вход   Регистрация

Фетел измъкна победата на Хамилтън в Мелбърн

Фетел измъкна победата на Хамилтън в Мелбърн
 

Виртуалната кола на сигурността помогна на Ferrari

Себастиан Фетел с Ferrari спечели битката с Люис Хамилтън с Mercedes за победата в Гран при на Австралия, след като въвеждането на „Виртуална кола за сигурност” (VSC) му даде шанс тотално да промени стратегията си. Фетел поведе колоната в Мелбърн, след като Хамилтън и Кими Райконен с другата кола на Ferrari спряха в бокса от първа и втора позиция.

Фетел измъкна победата на Хамилтън в Мелбърн

Но директорът на състезанието обяви използването на VSC, след като и вторият болид на Haas, каран от Ромен Грожан спря заради проблем с едното колело, но на опасно място – между завои 2 и 3. При VSC пилотите трябва да спазват определена скорост и получават т.нар. „делта времена”, под които не могат да слизат в отделните сектори на трасето.

В този момент от Ferrari извикаха Фетел в бокса за нови гуми, и заради VSC Хамилтън нямаше как да го догони на трасето. Оказа се, че при бокс при кола на сигурността, този, който спре, печели 10 секунди, за сметка на тези, които са на пистата. Ако нямаше VSC рискът на Фетел щеше да се провали, защото след спирането си в бокса Хамилтън го догонваше и му стопи 1,5 секунди за една обиколка, но този път Себ и италианците имаха късмет.

Фетел измъкна победата на Хамилтън в Мелбърн

След финала Фетел призна, че без VSC е нямало как да спечели, тъй като не е бил достатъчно бърз, за да догони и атакува Хамилтън. През втората половина на състезанието Люис на няколко пъти атакува Фетел, но така и не успя да си върне лидерството.

Трети завърши Кими Райконен с Ferrari, следван от местната звезда Дениъл Рикардо с Red Bull, Фернандо Алонсо с McLaren, който беше избран за пилот на деня и Макс Верстапен, който загуби 4-ото място още на старта, а след това се завъртя и повреди колата си в опитите си да мине по-напред.

Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 6 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Фен съм на ферари, но мисля, че в момента мерцедес имат леко предимство. И то предимството им е горе долу в квалификациите и след това при чиста писта, при коли пред тях, както видяхме 2рата кола на мерцедес едва докрета до точките, като се бори сумати време с форсе индия-та на перез.
Ще видим на другите писти как са нещата, но тази година май ще имаме повечко "драма".
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: carpe_diem ( преди 4 седмици )

В Австралия винаги е имало малко изпреварвания - просто пистата не е подходяща за това, а и аеродинамиката на колите е прекалено добра в момента, поради което се губи много повече притискаща сила, ако се кара близко зад друга кола, отколкото беше преди. Даже и трета DRS зона не помогна, но все пак имаше доста повече изпреварвания от миналата година (когато май бяха общо 2).

В следващите състезания със сигурност ще има повече изпреварвания :)
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

3 години бяха
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Макларън взе точки още в първото състезание.И то след като смени куците оризари от Хонда с Рено.И що чакаха 4 години?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Да ( преди 4 седмици )

То въобще нямаше изпреварвания!Ако някой не си промени стратегията в бокса, някак как да изпревари!Много скука!
Отговори
 
+9
 

Положителни: 9  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 месец )

какви са тези глупости, къде отиде чистия спорт и адреналин?
Отговори
 
+13
 

Положителни: 13  Отрицателни: 0


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising