Американската агенция J.D. Power публикува ежегодната си класация за автомобилните компании, предлагащи най-добър сервиз на клиентите си. В допитването да участвали повече от 74 000 собственици на превозни средства на възраст от 1 до 3 години.
Автомобилите се оценяват по качество на обслужването в дилърските центрове, като техните собственици трябва да посочат за колко време се осъществяват ремонта и обслужване, както и дали самият сервиз се намира на удобно за тях място.
Максималното количество точки, което дадена компания може да събере, е 1000. Така през тази година на първо място в класирането е Infiniti с 876 т., следван от Porsche с 874, Audi, Cadillac и Lexus - по 871, и др. Средният бал при луксозните марки е 862, а най-ниско е оценен сервизът на Land Rover – 821.
При масовите брандове, които са отделени в друга група, победител е Buick с 850, следван от MINI и Chevrolet с 849, и др. Средната оценка за масовите марки е 820, а на дъното е Fiat със 744.
Снимки: J.D.Power