IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW купува батерии за 20 млрд. евро

Германците планират да пускат по 1 електромобил всеки месец

VW купува батерии за 20 млрд. евро

Volkswagen AG сключи сделка с производители и доставчици на батерии за електромобили на обща стойност 20 млрд. долара. Това обяви в Берлин главният изпълнителен  директор на компанията Матиас Мюлер. Освен това до 2022 г. VW смята да увеличи до 16 заводите за производство на електромобили.

След това, по думите на Мюлер, компанията ще започне да представя по една кола на ток всеки месец. Целта на германския концерн е да пусне 80 електромобила до 2025 г., а до 2030 г. всеки от 300-те модели на компанията трябва да има версия с електродвигател.

VW купува батерии за 20 млрд. евро

За осъществяване на прехода към електрически двигатели VW подписа договори с производители на батерии от Европа и Китай. Сред тях са Samsung SDI, LG Chem и Contemporary Amperex Technology. В близко бъдеще, по думите на Мюлер, концернът ще намери и партньор в Северна Америка. До 2030 г. компанията смята да похарчи окоол 50 млрд. за батерии.

През 2018 г. VW смята да пусне на пазара 3 нови електромобили. "Тази година ще покажем общо девет нови модели, които ще допълнят моделната гама на електрическите ни и хибридни автомобили. Три от тях ще се движат само на ток", посочи главният изпълнителен директор на компанията.

VW купува батерии за 20 млрд. евро

На клиентите, които се насочат към електромобилите, VW смята да предложи фирмени зарядни устройства, съобщи Autocar. Това бе потвърдено от председателя на борда на директорите на концерта Херберт Дис, който уточни, че устройствата ще бъдат портативни. Това ще стане с пускането през 2020 г. на модела Volkswagen I.D. "Домашната" зарядна станция за него, а и за последващите го автомобили на ток, ще струва около 300 евро.

VW купува батерии за 20 млрд. евро

Серийното производство на самия Volkswagen I.D. пък започва през 2019 г., уточни Дис. Компанията планира да продава електрическия хечбек на цени, съпоставими с тези на съвременните дизелови автомобили.

Снимки: Volkswagen

Тагове: vw
0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Русия ( преди 6 години )
    Пак от комунистите купуват.
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    56 ( преди 6 години )
    Дошко се напъва както винаги,и от напъните излзиа познатия нам звук от тоалетната.Жалкото PRче на японските лигени се преквалифицира в медийно разбиралче за елктрокари.Китайците по напред от германиците..божеее..Ехх Доше що ти требва да си пускаш Интернет..психопатиите се обостриха сериозно.
  • #23
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Ауто ( преди 6 години )
    Да не говорим, че параметрите които залагат на автомобилите си, след 5 години с това развитие на технологиите в тази сфера, няма да са конк у рентно способни! Тесла, със завършена Гигафабрика, Тойота, инвестирала отдавна в происзводството на електромобили, Нисан също, китайците пък да не ги обсъждам и тях, че са доста по-напред от германците, са си с мнооооого крачки напред, изоставане, което без нещо революционно от страна на швабите, няма как да наваксат, поне не за следващите 5-6 години!
  • #22
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Ауто ( преди 6 години )
    ""Компанията планира да продава електрическия хечбек на цени, съпоставими с тези на съвременните дизелови автомобили.""Тя компанията какво може да планира, но какво реално може да направи са две различни неща! ФВ отдавна са доказали, че на пропаганда и планиране са много добри, но като резултати само един смрадлив дизел със Дизелгейт,с това определено влизат в историята! Както споменах вече,ФВ няма как в близките 5 години, докато не наваксат озостаналостта си, да са какъвто и да било фактор!
  • #21
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Сега ви е смешно,но скоро ще се озъбите !!!Още малко и ще видите какво е всьщност Фолксваген." От 1936 няма съмнение какво е Фолксваген, нито сълзливата история за Фердинанд Порше, нито краха на Третия райх имат значение.Пропагандните принципи на вдъхновителя на марката (Порше е изпълнителя) се ползват и до ден днешен. Закривай!
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До Ауто ( преди 6 години )
    "Компанията планира да продава електрическия хечбек на цени, съпоставими с тези на съвременните дизелови автомобили."
  • #19
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Ауто ( преди 6 години )
    "Второто хубаво е че ще наводнят пазарите а от там цената ще стане като на нормален автомобил ..."Тук малко си далеч от истината, ФВ не могат да продават под себестойността на ел.колата им, а тя няма да е ниска, тъй като купуват батерии от други производители, предполагам и другите компоненети също, понеже нямат все още тяхна база за происводство, като изключим платформата им! Така че в това отношение Тесла и другите са доста по-напред, и тия ре-инвестиции, които Мъск правеше, ще се изплатят!
  • #18
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    батериите са от типа АА и ААА . Част от тях ще се произвеждат в Никопол , а мултимедията ще се произвежда от VEF
  • #17
    7 rate up comment 7 rate down comment
    ДО Бай Оня ( преди 6 години )
    "Докато Мъска изстрева роудсъри в космоса и прави циркове да задържи внимание, акулите в бранша са два хода напред."Хаха, твойте "акули" в бранша, като стане въпрос за сравнение с Тесла са по-скоро опущени скумрии, с дизелов пушек!Да не споменавам, че Гигафабриката на Мъск скоро ще заработи с пълен капацитет, докато твойте хамсии са напълно зависими от други да им произвеждат батериите! Но да не спорим, времето ще покаже най-добре!
  • #16
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Бай Оня ( преди 6 години )
    Сега ви е смешно,но скоро ще се озъбите !!!Още малко и ще видите какво е всьщност Фолксваген. Компания която може да купи бедната Тесла заедно с всичко около нея!!!! Още малко душички......