Вход   Регистрация

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз
 

Lvchi Venere излиза на пазара през 2019 г. и ще се прави в Италия

Младата компания от Шанхай – Lvchi (Лючи), представи на автосалона в Жевева голям седан под името Venere. Той е изцяло разработка на италианската инженерингова и дизайнерска фирма I.DE.A. Institute, която е създадена през 1978 г. в Торино. Именно в този град ще се произвежда и моделът от 2019 г.

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

Седанът е гласен за конкурент на Tesla Model S. Дължината му е 5150 мм, широчината – 2120 мм, височината – 1418 мм, а разстоянието между двете оси – 3040 мм. Коефициентът на въздушно съпротивление е 0,28.

Основните параметри на автомобила бяха обявени още през миналата година, но сега бяха внесени и някои корекции в тях. Venere се задвижва от 4 електромотора – два отпред и два отзад, като общата мощност е 1006 к.с. и максимален въртящ момент от 1540 Нм. Тягата е поделена поравно между двете оси, като всяка двойка мотори я предава с помощта на двустепенна трансмисия и диференциал.

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

При представянето на модела се оказа, че той ще е по-бърз и по-мощен от предварително обявеното. Максималната скорост на седана ще е не 250 км/ч, а 285 км/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 2,5 секунди.

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

Интериорът на Venere изобилства от екрани, кожа, алуминеиви и карбонови елементи. Вероятно обаче при серийния модел салонът ще бъде по-опростен. Все пак китайците твърдят, че всички основни системи на електромобила ще се управляват от сензорни екрани. Те са общо 7 на брой, като само един е в задната час. Освен цифров приборен панел, седанът има екрани вместо странични огледала и още два сензорни дислея на волана.

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

Батерията на електрически автомобил е с капацитет 100 кВт/ч, като енергията е достатъчна за пробег от 652 км по цикъла NEDC. От специална зарядна станции акумулаторите могат да бъдат напълнени зо 80% за 50 минути.

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

Теглото на Venere е 2100 кг., което е със 100 кг. по-малко от Tesla Model S. Топ-версията на американския седан отстъпва с 0,2 секунди при ускорение до 100 кч/ч от място, с 35 км/ч при максималната скорост и 39 км при пробега. Цената Model S е 124 000 евро за Европа (без данъците и таксите), очакваме да разберем колко ще струва и нейният китайският конкурент, който ще се прави в Италия.

Снимки: Lvchi

Реклама  


Купи кола

  • Opel Astra 1.7CDTi 110к.с.

    11 лв.

    дата на произв. - декември , 2012 г., пробег - 51000, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • Mercedes-Benz E 320 NaviАвтоматКожа-EVO

    13999 лв.

    дата на произв. - декември , 2007 г., пробег - 165000, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Peugeot 308 1.6 HDI

    7999 лв.

    дата на произв. - октомври , 2010 г., пробег - 171450, С.к - Ръчна, цвят - Графит

  • Honda Fr-v 2,2ictdi;GERMANIA

    7699 лв.

    дата на произв. - февруари , 2006 г., пробег - 197890, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Honda Accord 2,4ivtec;AVT;GERMA

    17900 лв.

    дата на произв. - юни , 2010 г., пробег - 199000, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Honda Accord 2,2ictdi;GERMANIA

    7777 лв.

    дата на произв. - февруари , 2005 г., пробег - 191000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно син мет.

Виж всички обяви

Коментари ( 5 )

Напиши коментар Влез

от: Дали ( преди 3 месеца )

Аз китайците хич не ги мисля.Една друга фирма прави още по-голяма "спортна пропаганда.Ще ще така или иначе ще поуснат на пазара.Ама защо е този рев всеки с някого да се сравнява и видите ли ако няма *** електромер в листата и вече е назадничава фирма.Ти що не караш Теслъ?Аз па да те питам.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Ауто ( преди 3 месеца )

"Дали правиш разлика между изкарали сглобен прототип и работеща версия с реална поточна линия която почва да пуска бройки на пазара."

Амиго, китайците не ги мисли въобще като става въпрос за електромобили, защото са номер едно по производство и продажби на такива, и не само, автобуси с ел. задвижване също, и то от години! Без да правят пропаганда от рода на "Ще, ще.." без покритие, просто правят и пускат! А и не се съмнявай, с ресурса с който разполагат, че този модел ще види бял свят!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Дали ( преди 3 месеца )

Дали правиш разлика между изкарали сглобен прототип и работеща версия с реална поточна линия която почва да пуска бройки на пазара.Те не цъкат хич с език,.но когато са готови от тия няма да остане и следа.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Не знам дали са крадци, ама куцо и сакато изкараха електромобили, само високо-технологичните германци още седят отстрани и цъкат с език! До кога?
Отговори
 
+7
 

Положителни: 15  Отрицателни: 8

от: Факт!!! ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Тия китайци са е.ати крадците!Нищо сами не могат!
Отговори
 
 -10
 

Положителни: 2  Отрицателни: 12


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising