IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

Lvchi Venere излиза на пазара през 2019 г. и ще се прави в Италия

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

Младата компания от Шанхай – Lvchi (Лючи), представи на автосалона в Жевева голям седан под името Venere. Той е изцяло разработка на италианската инженерингова и дизайнерска фирма I.DE.A. Institute, която е създадена през 1978 г. в Торино. Именно в този град ще се произвежда и моделът от 2019 г.

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

Седанът е гласен за конкурент на Tesla Model S. Дължината му е 5150 мм, широчината – 2120 мм, височината – 1418 мм, а разстоянието между двете оси – 3040 мм. Коефициентът на въздушно съпротивление е 0,28.

Основните параметри на автомобила бяха обявени още през миналата година, но сега бяха внесени и някои корекции в тях. Venere се задвижва от 4 електромотора – два отпред и два отзад, като общата мощност е 1006 к.с. и максимален въртящ момент от 1540 Нм. Тягата е поделена поравно между двете оси, като всяка двойка мотори я предава с помощта на двустепенна трансмисия и диференциал.

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

При представянето на модела се оказа, че той ще е по-бърз и по-мощен от предварително обявеното. Максималната скорост на седана ще е не 250 км/ч, а 285 км/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 2,5 секунди.

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

Интериорът на Venere изобилства от екрани, кожа, алуминеиви и карбонови елементи. Вероятно обаче при серийния модел салонът ще бъде по-опростен. Все пак китайците твърдят, че всички основни системи на електромобила ще се управляват от сензорни екрани. Те са общо 7 на брой, като само един е в задната час. Освен цифров приборен панел, седанът има екрани вместо странични огледала и още два сензорни дислея на волана.

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

Батерията на електрически автомобил е с капацитет 100 кВт/ч, като енергията е достатъчна за пробег от 652 км по цикъла NEDC. От специална зарядна станции акумулаторите могат да бъдат напълнени зо 80% за 50 минути.

Китайски конкурент на Tesla Model S се оказа още по-бърз

Теглото на Venere е 2100 кг., което е със 100 кг. по-малко от Tesla Model S. Топ-версията на американския седан отстъпва с 0,2 секунди при ускорение до 100 кч/ч от място, с 35 км/ч при максималната скорост и 39 км при пробега. Цената Model S е 124 000 евро за Европа (без данъците и таксите), очакваме да разберем колко ще струва и нейният китайският конкурент, който ще се прави в Италия.

Снимки: Lvchi

Тагове: tesla model s lvchi venero
0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Дали ( преди 6 години )
    Аз китайците хич не ги мисля.Една друга фирма прави още по-голяма "спортна пропаганда.Ще ще така или иначе ще поуснат на пазара.Ама защо е този рев всеки с някого да се сравнява и видите ли ако няма *** електромер в листата и вече е назадничава фирма.Ти що не караш Теслъ?Аз па да те питам.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ауто ( преди 6 години )
    "Дали правиш разлика между изкарали сглобен прототип и работеща версия с реална поточна линия която почва да пуска бройки на пазара."Амиго, китайците не ги мисли въобще като става въпрос за електромобили, защото са номер едно по производство и продажби на такива, и не само, автобуси с ел. задвижване също, и то от години! Без да правят пропаганда от рода на "Ще, ще.." без покритие, просто правят и пускат! А и не се съмнявай, с ресурса с който разполагат, че този модел ще види бял свят!
  • #3
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Дали ( преди 6 години )
    Дали правиш разлика между изкарали сглобен прототип и работеща версия с реална поточна линия която почва да пуска бройки на пазара.Те не цъкат хич с език,.но когато са готови от тия няма да остане и следа.
  • #2
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не знам дали са крадци, ама куцо и сакато изкараха електромобили, само високо-технологичните германци още седят отстрани и цъкат с език! До кога?
  • #1
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Факт!!! ( преди 6 години )
    Тия китайци са е.ати крадците!Нищо сами не могат!