Вход   Регистрация

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86
 

Конструкция на купето не позволява такъв двигател

Спортното купе Toyota GT86 няма да получи версия с турбомотор, въпреки многото молби на феновете да бъде пусната такава модификация. Това разкри главният инженер на проекта Тетсуя Тада, която е начело и на разработката на новата Supra, пред изданието Caradvice.

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

От думите му става ясно, че компанията не игнорира желанието на поклониците на марката, а просто няма техническа възможност за това. За да бъде направено подобно купе с турбодвигател, на практика ще трябва да бъде проектиран изцяло нов автомобил.

Тада разкри, че актуалната платформа на GT86 е разработена изключетелно за лек атмосферен двигател и поставянето на турбина ще преразпредели теглото към предната част на автомобила. А това ще създаде сериозни проблеми за колата при завиване.

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Моделът Toyota GT86 е подложен на доста критики в последно време заради ниската мощност на 2,0-литров атмосферен мотор 4U-GSE, развиващ малко над 200 к.с. Поставянето на турбовигател със сигурност би направило автомобила доста по-интересен, а много от феновете на марката очакваха подобна версия да се появи под новата марка Gazoo Racing, която ще развива спортните модели на марката.

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Всъщност Gazoo вече представи по-мащна модификация на GT86, предназначена за японския пазар, като промените при нея засегнаха спирачките, окачванено, изпускателната система и салона, но не и двигателя.

Снимки: Toyota

Реклама  


Купи Toyota

  • Toyota Avensis 2.2D4D~FACE~NL

    7799 лв.

    дата на произв. - януари , 2007 г., пробег - 157422, С.к - Ръчна, цвят - Златист

  • Toyota Avensis 2.0~D4D~FACE~SWISS

    7499 лв.

    дата на произв. - октомври , 2007 г., пробег - 176350, С.к - Ръчна, цвят - Кафяв

  • Toyota Corolla verso 2.2D4D 136kc

    6800 лв.

    дата на произв. - януари , 2006 г., пробег - 212413, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Toyota Corolla 1.6 vvti

    11 лв.

    дата на произв. - май , 2002 г., пробег - 120000, С.к - Ръчна, цвят - Бордо

  • Toyota Corolla

    11 лв.

    дата на произв. - август , 2003 г., пробег - 110000, С.к - Ръчна

  • Toyota Avensis 2.0 vvti

    11 лв.

    дата на произв. - октомври , 2007 г., пробег - 120000, С.к - Ръчна, цвят - Графит

Виж всички обяви

Коментари ( 26 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Тунерите на тази кола слагат не 1 а по 2 турбини и вдигат мощността над 1000 к.с. Много носи на тунинг и държи. Добра машина. А това, че нямало място за турбо е просто политика някаква тяхна. Явно не искат да го правят поради някакви си техни съображения, които не са длъжни да ги казват. Въпросът е, че машината е доста добра и носи на зверски тунинг. Вземаш нова от магазина за 30 000 евро и до 50 000 евро е правиш супер бегачка. Малко са такива коли,които могат да се надграждат много.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: ASD ( преди 2 месеца )

Виждъл съм турбина на двигател,и не мисля че тя би преразпределила тежестта в колата. Тея нещо ни будалкат.
Има някъде другаде проблем, който не позволява вдигането над 200 конски сили.Но той не е в теглото на турбото, в това съм СИГУРЕН.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

За първи път чувам даунсайзнат мотор с турбо да е по тежък от по голям атмосферен. Това ще да е някакъв парадокс, открит от Тойота

Относно удоволствието от атмосферен или не, лично аз на мотор без турбо вече не се качвам. Въпрос на вкус
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

По темата.Колата е замислена като спортно купе с атмосферен двигател и добро разпределение на теглото. Който не търси такова купе,не го купува. На пазара има достатъчно турбо спортни коли. Но предимството от ниското тегло е незаменимо за пътното поведение, което доколкото съм чел е водещо при Тойотата.

А и пазарът на спортни купета в момента не е много голям и малко производители правят такива коли.
А и красотата е в различните предложения.Който каквото харесва.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 10  Отрицателни: 0

от: нали ( преди 2 месеца )

По ред на номерата...мазда е мх-5 не е еталон за нишо а евтин роудстер.Плюс че си явен комплексар.Че има по-добра кола от въпросната мазда, има,.Ти твърдиш че тази е най добрата изобщо ил иза теб?Хаха..Моята кола не те касае,а това е друг атестат че си комплексар.Детско е комплексариите,аз такива нямам смешко.Последния,тиквундер,дори не си разбрал съждението.Толкоз ти е капацитета.Ще пиша където си искам.И аз не понасам Дошко и всичките му клонинги ама го търпим.Коммплексарче си и ти м исе види
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 2  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

вагенското фенче само бегачки по 1500 коня кара и драгстери от време на време. Тва 200 коня никъф кеф не му дават - смятайте колко е напред момчето! Ама кат се събуди и пак краката в легена с вода, двата пръста в контакта и *ъза му ръкопляска
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

"Кефа е субективно усещане.." Верно ли,не знаех.

"Само технологичен невежа може да.....Само пак такъв може да си вярва че има кеф от куц атмосферник 2.0 с кухи 200 к.с и върт момент като трабант.Ама тази кьопава консерва с интериор от Боровец,е далеч от високоскоротстен кеф."

Ако обичаш, пиши в някой детски форум.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Хаха,

бати смешниците
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Щом харесваш и караш съответната кола, ОК, ако обичаш остави това да правим и останалите, направили своя избор,без да се натрапваш с нискокачествените си и крайно необективни коментари.
Мазда не била най-добрата кола???? А има ли най-добра кола? Или тази,която ти харесваш е най-добрата.ОК Разсъждения,достойни за дете.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: нали ( преди 2 месеца )

Я да чуем ти как се изразяваш :)Като начало кажи на колко си годинки :)Зайко!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: нали ( преди 2 месеца )

Кефа е субективно усещане..има доста автомобил ис 50:50 маса, това е хубав бонус но не е достатъчно.Аз няма да оборвам твойта мазда.Такова си искал такова взел.Ама под секрет не е най доброто,за теб може.По-праведен си от папата ли..айде моля.Дори да не караш МПС изобщо това далеч не означава че те е еня за природата.Нарияа се популизъм.V8 не струва 100 бона.Моля.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

На този "нали" не си заслужава да се отговаря. Има разсъждения и изразни средства като 10 годишен.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: zoom in ( преди 2 месеца )

3.5 литра атмосферен, ама тва е на кола 2 тона. Ай сега ми кажи, дали аз на моята 1 тон МХ5 с 2.0 и 50:50 тежест имам повече кеф или тоя с двата тона шлеп.
Ся няма да крия, и аз искам да карам V8 минимум 5.0, ама първо нямам 100 бона за кола, и второ - имам все пак някаква съвест за околната среда.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 16  Отрицателни: 5

от: КуроЛюба ЛапаДухова ( преди 2 месеца )

Трошльота ли ? ААА НЕ мерси, нямам време за сервизни акции, най обикновени боклуци са трошльотите, Боклуци генериращи цунами от сервизни акции. Само глупаци и лузъри карат Тъпота :D
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 9  Отрицателни: 12

от: До нали ( преди 2 месеца )

Карам си по Хемус с хх километра. Точно преди серпентините на Ябланица ме изпреварват три някакви си коли. В края на серпентините и трите бяха зад мен. Понеже и те като теб си мислят че високата скорост прави кеф. Кеф прави да влезеш със 120 в серпентините на Ябланица и долу да излезеш все така със 120.

Правил съм го - много по забавно е от 220 по Хемус. Но иска и акъл а не само тежък десен крак
Отговори
 
+11
 

Положителни: 14  Отрицателни: 3

от: нали ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Само технологичен невежа може да назовава турбините глупости.Само пак такъв може да си вярва че има кеф от куц атмосферник 2.0 с кухи 200 к.с и върт момент като трабант.Байко атмосферките са много хубаво нешо ама от 3.5 литра нагоре,спор няма че там е фън.Ама тази кьопава консерва с интериор от Боровец,е далеч от високоскоротстен кеф.Викайте 112, 112 не прави разлика от Ганьо и Държава .Уплах на кубик.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 8  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Има две коли на пазара който са направени с философията на английските спортни производители от миналия век - GT86/BRZ и MX5.

Айде да не ги съсипвате а?
Отговори
 
+4
 

Положителни: 12  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Атмосферен мотор, задно предаване, ръчни скорости, супернисък център на тежеста, перфектен баланс...

Що не си пип мaйкaтa с това турбо
Отговори
 
+1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 6

от: 112 ( преди 2 месеца )

Бах Ганьо разбира повече от световен производител но не произвежда нищо. Защо ли ...
Отговори
 
+4
 

Положителни: 10  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

За гоуфаджии и БеЕнВеисти естествено, че 200 коня са малко. К0чините им може да не могат един завой да вземат, обаче гледат колко куци немски магарета са под капака на новият внос (нищо, че половината са умрели).
А който се е качвал на GT86 и е карал съм сигурен, че изобщо за турбини и други глупости не би си и помислил, ако разбира се държи на колата си и не иска да си развали кефа с атмосферният боксеров двигател.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 12  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Изключително безобидна "спортна" кола. 2018 година сме, атез са в застой от десетилетие и повече. Само веднъж съм виждал такава на живо, караше я една малка женичка. Нещо не е много популярна, поне в Европа.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 14

от: нали ( преди 2 месеца )

Само хондаджиите и тойотаджиите ги разбират нещата беййй..Ти да видиш.Хората цели китове имат турбинни за тоз лиген.А от централата казват че нямало възможност.Ега го у лигеня ако 10 кг му развалят извънземния баланс..Което при Ганчо,Манчо и Фелипе направо ше им съсипе супер спортното каране.Смех смех ..
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 11  Отрицателни: 15

от: zoom in ( преди 2 месеца )

Напълно съгласен с последния коментар.
Никога не бих сложил турбо на MX5-цата, нищо че за разлика от Тойотата, мазди масово се модифицират после с турбини, като това не компрометира шасито, баланса и управлението. Даже Мазда са оставили предвидливо точно място за едно турбо под капака. Ако искаш - слагай. Ако искаш удоволствие от атмосферен бензин на доста лека кола - не слагаш.
Фиатското "братче" на МХ5 има турбо и не е по-добра кола. Тва е.
Отговори
 
+20
 

Положителни: 22  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Оставете атмосферката и не отговаряйте на тези, които нищо не разбират от коли и гледат само колко коня е колата! Това е нещо подобно на фотоапаратите. Неразбиращите гледат мегапикселите колко са, а всъщност те изобщо не са толкова важни за качествената фотография. Така е и с колите. Коне, та коне и тук-таме нютон метри, ако е за нафтова печка. За тези, които все още не са разбрали, GT86 е кола за кеф. Каете се, покарайте я и ще разберете за какво удоволствие става на въпрос!
Отговори
 
+11
 

Положителни: 18  Отрицателни: 7

от: Dido ( преди 2 месеца )

Не са един и два проектитe при които се слага турбо на GT86!Че и двигател от Ферари сложиха на тази платформа разработена за лек атмосферен двигател!По скор е въпрос на желание!И маркетинг! Една GT86 с 300+ к.с. едно,че ще е доста по скъпа, друго че влиза в конглокенция с очакваната Supra...Просто идеята на модела не е такава.
Отговори
 
+18
 

Положителни: 21  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

лелелеле тойота удари дъното с тази мисъл кажи с две думи тъпи сме не можем да направим двигател с турбина вместо това четем патетични изказвания най елементарното е да сложиш електротурбина като кит се продава и се поставя на субару има много видеа в тубата
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 17  Отрицателни: 21


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising