Вход   Регистрация

Избраха Mazda Vision Coupe за най-добър прототип в Женева

Избраха Mazda Vision Coupe за най-добър прототип в Женева
 

"Японецът" с втора награда, след тази на парижкия автомобилен салон

Mazda Vision Coupe бе избран за най-добър прототип на автосалона в Женева. Това стана по време на специалното събитие Car Design Night. Дебютът на японския концептуален автомобил се състоя още миналия декември на салона в Токио.

Избраха Mazda Vision Coupe за най-добър прототип в Женева

Журито в конкурса бе съставено от 18 души, сред които главните дизайнери на най-големите автомобилни производители. За Mazda Vision Coupe това е втората награда, след като на парижкия автомобилен салон в януари автомобилът бе обявен за най-красив прототип на 2017 г.

Избраха Mazda Vision Coupe за най-добър прототип в Женева

Купето с четири врати има 21-инчови джанти, а за оформлението на салона са използвани дърво и кожа. На горната част на централната конзола е разположен голям дисплей. Представителите на японската компания не разкриха техническите характеристики на прототипа.

Снимки: Mazda

Реклама  


Купи Mazda

  • Mazda 3 1.6d-facelift

    5500 лв.

    дата на произв. - януари , 2006 г., пробег - 147000, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

  • Mazda 3 1.6i-GPL

    6299 лв.

    дата на произв. - юни , 2005 г., пробег - 152000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Mazda 3 1,6i верига

    4990 лв.

    дата на произв. - септември , 2006 г., пробег - 181000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Mazda 6 2.0 TDI Кожа! Климатроник! Печка!

    3300 лв.

    дата на произв. - април , 2003 г., пробег - 207000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Mazda 6 2.2d-veriga-face

    12700 лв.

    дата на произв. - януари , 2011 г., пробег - 107000, С.к - Ръчна, цвят - Графит

  • Mazda 3 2.0 sport

    2300 лв.

    дата на произв. - април , 2004 г., пробег - 158000, С.к - Ръчна, цвят - Син

Виж всички обяви

Коментари ( 22 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Абе мен мисленето ми е за 3 литров двигател с две турбинки и 340-350к.с, ама там говорим за коли които са на двойна цена от една Мазда. Мазда не са в този сегмент и е вярно че нямат такива коли. Но това са само премиум марките.Аз сравнявам големината на двигателите с конглокентните на Мазда марки и цени.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: До: отговор на ... ( преди 8 месеца )

щом за теб 2.0литра/150-170к.с. мотор е от "големите" ...

типичната шир-потреба "мислене".
Отговори
 
  0
 

Положителни: 4  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Вярвам ти. Но ти говорош за модели от съвсем друга ера. Някога като се качиш на новите и ги поопознаеш, ще установиш пестене, нечувано по размери. Стигнали са дотам, че са спестили от спирачките, в резултат на което спирачният път има измерения, които не съм виждал от началото на 90-те. Като дадеш една торба пари за нов автомобил, очакваш съвременни характеристики, а не най-лошите в класа си...
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: A-хъм ( преди 8 месеца )

Бе не знам, но последната ми мазда 3 става на 9 години, карал съм я 180 000км и преди половин година и се разтрака болта на предния десен носач. Всичко друго е било стандартна поддръжка - масла, гуми, накладки. Преди това съм имал още 3 мазди - 323, MPV и 6. Единственото калпаво изпълнение беше трансмисията на MPV-то. Все нещо придърпваше и през 6 месеца и слагаха нов софтуер.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Не говоря само за CX-5. Имам достатъчно стаж и с 6-цата. Имам и не един приятел, които ги притежават. Държат се по същия начин. Няма да отричам качествата, като отличния външен вид и икономичните двигатели, оптимизирани за въртящ момент, но на черното няма да кажа бяло. Окачванията им са евтини и зле настроени. Предното поколение 6 също имаше редица проблеми с окачването.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: A-хъм ( преди 8 месеца )

Не ми сравнявайте кола с SUV (CX-5). Дъщеря ми обикновено кара моята кола - Мазда 3. Тия дни ме закара до сервиза, където си бях оставил колата за смана на масла, регулиране на предница и предни спирачки. Съответно бяхме с SUV-то на жена ми. Дъщеря ми коментира, че много подскачало по бабуните, сравнено с колата. Интересното е, че това не и прави впечатление, когато се вози, а само когато кара колите.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Карал съм и други коли с твърдо и некомфортно окачване, но те поне стоят като залепени на пътя. Маздата подскача, клати се, подхвърля задница.

Наскоро казах зад една CX-5 като моята бившата. На някаква напречна неравност цялата подскочи, хем се движехме с 30 км/ч. Аз се приготвих за същото и...нищо. Колата ми мина равно и нормално, неравността се оказа минимална.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

"Купете си Мазда 6 или 3 и ще разберете"

Кому е нужно да заблуждаваш хората (и себе си) така?

"Защо няма по-добра кола за нашите пътища и стандарт на живот." - Цената на Маздите е завишена за това, което предлагат.
"Фантастично здраво окачване" - на 7-мия месец ми тропаше рейката на CX-5.
"и оптимален комфорт" - и 6, и CX-5 имат подчертано твърдо, некомфортно и нервно окачване.

По чуждите пътища може да се ядва, но шофирането в БГ с подобно евтино окачване е изморително и ОПАСНО.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Отговор на: А бе .. ( преди 8 месеца )

"на екстериор/прототип го докарват, ама под капака все малолитражна ширпотреба."

Точно пък само Мазда запазиха големите двигатели и не се хвърлиха на даунсайзинг с турбини.Двулитрвият им атмосферен двигател харчи толкова, колкото и 1.4 с турбина на другите производиели.Да не забравяме, че догодина идва и Skyactiv-X (който не е сигурен за какво става дума има много инфо из нета)
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: Някой. .. ( преди 8 месеца )

Купете си Мазда 6 или 3 и ще разберете, защо няма по-добра кола за нашите пътища и стандарт на живот.
Фантастично здраво окачване и оптимален комфорт за цената си...
Дизайна също е на много добро ниво.
Марката не е за хора, които нямат пътна култура и си мислят, че магистралата е писта...
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: chacho ( преди 8 месеца )

аз пък като чуя за Норвегия и веднага се сещам за оня масовия убиец.От там разбрах и че е висок стандарта на живот,след като същия ревеше,че няма интернет за плейстейшъна в луксозната си килия.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: A-хъм ( преди 9 месеца )

Бе то в дизайна не трябва да се делят нещата на немски, френски, японски.

Toyota и Маздаса японски - едното ми харесва, а другото не. Дори и само при една фирма има разлики - сегашните мерцедеси ми харесват,а предишното поколение - не.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: Не така ( преди 9 месеца )

Относно яденето на ряпа от немските, да напомня, че до голяма степен дизайнът на тази кола е европейски, особено силуета и предницата. Даже и колегата по долу е уцелил някой от примерите.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 3  Отрицателни: 7

от: kretini ( преди 9 месеца )

Покажи Коментара
Aston Martin
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 1  Отрицателни: 8

от: 112 ( преди 9 месеца )

Мазда имат наистина красиви автомобили. Като притежател на такъв мога да кажа че е безпроблемен. В сервиз освен за смяна на консумативи не съм стъпвал.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 13  Отрицателни: 0

от: А бе .. ( преди 9 месеца )

Покажи Коментара
на екстериор/прототип го докарват, ама под капака все малолитражна ширпотреба.
Отговори
 
 -12
 

Положителни: 4  Отрицателни: 16

от: Последните дизайни ( преди 9 месеца )

на Лексъс и Тойота са твърде агресивно ръбати. Като че ли са правени от 15-годишни ученици. Инфинити е с по-сдържан дизайн.

Мазда имат стил.
Отговори
 
+21
 

Положителни: 21  Отрицателни: 0

от: Браво на Мазда! ( преди 9 месеца )

Това наистина е страхотен дизайн. Немците и другите "лидери" ряпа да ядат както се казва.

Друг е въпроса дали този дизай ще влезе в серийно производство.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 16  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 9 месеца )

Покажи Коментара
по-добър дизайн от инфинити и лексус ли?
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 7  Отрицателни: 15

от: zoom in ( преди 9 месеца )

Тва че били в дъното не го разбрах?!? Точно когато се стигне до реално производство, при Мазда колата която излиза от завода е почти 1 към 1 с концептите им. И да - имат най-добрия дизайн от всички японски марки... и то от доста време.
Отговори
 
+32
 

Положителни: 34  Отрицателни: 2

от: 9! ( преди 9 месеца )

Не съм съгласен.Мазда имат невероятни модели,с красив екстериор още от едно време.За времето си мх5,рх7,рх8 изглеждаха супер,да не говорим,че все още се заглеждат хората по тях когато ги видят.От по-широко разпространените модели мазда6 я намирам също за прекрасна.Мазда специално в дизайна са доста добре,не са толкова екстравагантни примерно като някои други японски и широката публика ги приема,да не говорим че и чисто интериорно са доста приятно подредени и с добри материали.
Отговори
 
+44
 

Положителни: 44  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 9 месеца )

Покажи Коментара
Прототипи всеки го бива да прави, но като се стигне до реални коли, Мазда са някъде в дъното на класацията.
Отговори
 
 -37
 

Положителни: 7  Отрицателни: 44


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising