Вход   Регистрация

Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe
 

Нестандартният всъдеход се предлага в малък тираж, на висока цена и е много бърз

Сегментът на кросоувърите с 3 врати, който е много ограничен, се попълни с нов играч – новият Range Rover SV Coupe, който бе представен на автосалона в Женева. Моделът прави впечатление с 3 факта, които са доста впечатляващи, но може и да шокират някого.

Факт №1 - Той е много рядък


Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

От Land Rover твърдят, че Range Rover SV Coupe е първото в света пълноразмерно SUV-купе. Впрочем, първият луксозен всъдеход с 3 врати е направен именно от тази компания. И нейните дизайнери сега са се вдъхновявали от този автомобил.

Въпреки че е на базата на стандартния Range Rover (дори разстоянието между двете оси е еднакво) този автомобил е построен от нулата. Той има собствена конструкция, която е напълно различна от тази на версията с 5 врати. Общите детайла в екстериора са само три – външни огледала, оптика и задни стопове.

Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

Уникалостта на Range Rover SV Coupe се дължи и на факта, че той е разработен от експертите от подразделението SVO (Special Vehicles Operation) и ще се произвежда само от тях, при това на ръка. Затова и тиражът му е строго ограничен – 999 бройки.

Факт № 2 - Той е мното бърз.

Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

На Range Rover SV Coupe ще се поставя само един двигател – фирменият V8 Supercharged с максимална мощност 565 к.с. и въртящ момент от 700 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 5 секунди, а максималната скорост е 266 км/ч.

Автомобилът запазва целия всъдеходен арсенал на Range Rover с 5 врати, в който влизат система за задвижване на четирите колела, блокировка на задния диференциал, пневматично окачване с регулиране на твърдостта и възможност за промяна на пътния просвет. Версията с 3 врати във всяко положение е по-ниска с 8 мм от тази с 5 врати.

Факт № 3. Той е много скъп


Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

Засега е известна единствено цената за пазара във Великобритания. Поданиците на Нейно Величество, желаещи да си купят Range Rover с 3 врати, ще трябва да платят минимум 240 000 паунда. Това е базовата версия на модела в стандартен цвят и 21-цолови джанти.

Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

По желание на клиента кросоувърът може да бъде оборудван с 22-и или 23-цолови джанти, специален цвят на каросерията, направен от SVO, както и индивидуално офрмление на интериора с използване на кожа и скъпо дърво.

Снимки: Land Rover

Реклама  


Купи Land rover

  • BMW X5 3.0D Panorama

    23000 лв.

    дата на произв. - август , 2007 г., пробег - 266000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Mitsubishi Outlander 2.0I-ГАЗОВ-ИНЖ

    7890 лв.

    дата на произв. - март , 2007 г., пробег - 171000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Mazda B2500 2.5

    8700 лв.

    дата на произв. - август , 2003 г., пробег - 127000, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • VW Tiguan 2.0D

    13 лв.

    дата на произв. - октомври , 2008 г., пробег - 123, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Chevrolet Captiva 2.0 D

    22 лв.

    дата на произв. - август , 2007 г., пробег - 123, С.к - Ръчна

  • BMW X5 4.0 D

    17 лв.

    дата на произв. - август , 2012 г., пробег - 123, С.к - Автоматична, цвят - Черен

Виж всички обяви

Коментари ( 11 )

Напиши коментар Влез

от: Русия ( преди 3 месеца )

Всичко е хубаво ама липсват две врати.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Последния анонимен: по тази логика как досега са влизали в двуратите Бентли Континетали и Ролс-Ройс Фантоми?
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Искам да видя как бизнесмена се шмугва между седалките и след него шофьора бута седалката и сяда. Да си купиш кола за над половин милион и да влизаш в нея като във хечбек за 20 000.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 1  Отрицателни: 4

от: до RR ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
И какво общо имат старите двуврати Range Rover-и, които са направени както казваш за лов с този горе? Ти четеш ли какво ти пише човека, 2 врат джип ориентиран за лукс на задния ред седалки е повече от смешно! Иначе къса база джиповете са готини, но този всъщност не е такъв, а някакво недоразумение. Трябва освен да си с доста пари да си доста слабоумен да си го купиш. Или ще го направиш само, защото е рядък модел и си фен на Rover, но това ще си остане грозен и непрактичен куфар.
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 1  Отрицателни: 7

от: До долния ( преди 3 месеца )

Съгласен съм с теб, но въпреки това е малоумие да построиш голяма кочина с две врати само и при все това да сложиш някакви луксозни седялки в задната й част...
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 1  Отрицателни: 4

от: RR ( преди 3 месеца )

Анонимен: това не е автомобил за масовия пазар, а специално изпълнение в тираж 999 бройки, с исторически сантимент назад към оригиналния RR Classic. Има достатъчно хора червиви с пари които веднага ще ги изкупят и в бъдеще цената им само ще се вдига. Такива хора имат колекции от по 15-20 коли в гаража си и въобще не им пука за намалената практичност, със сигурност имат и някой Майбах, Бентли или Ролс.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 11  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

НЕ Бъркай РР днес с този от 60-те. Тогава е бил високопроходим фермерски джип, сега е скъп луксозен паркетник. Погледни задните седалки и ги сравни с тези на останалите РР. Ще откриеш, че тези са по-хай изпълнение. Именно за комфортно пътуване а не за пушки както си мислиш. За мен този насочен към задните седалки лукс е противоречив когато достъпа до лукса е по неудобен. А дали хора, които ще платят заедно с екстрите вероятно над 300 хиляди паунда имат лични шофьори за теб звучи нелогично?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 5  Отрицателни: 5

от: Факт № 4 ( преди 3 месеца )

Факт № 4 - трябва да си доста *** гъзар за да си купиш това за 300к евра вместо Бентли
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: RR ( преди 3 месеца )

Анонимен: тази концепция идва още от 60-те години и се нарича "shooting brake". Това са двуврати коли с издължена каросерия с идеята отзад да се побират принадлежности за лов като пушки и т.н. Никой не си купува такава кола за да го вози шофьор. Първите Рейндж Ровъри от 70-те са се предлагали само с такава каросерия, но те са били по-спартански и са се ползвали именно за лов, горска дейност, фермерство. Този няма да бъде популярен на пазара, но колекционерите ще се избият за ограничените бройки.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 15  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Концепцията на това нещо е толкова сбъркана, че няма на къде повече. А най смешното нещо е че СУВ-а е специално ориентиран към задните луксозни седалки, демек за баровци, които да се опънат отзад и да тънат в разкош докато личните им шофьори ги возят а достъпа до задните седалки като се гънеш да се провираш през предните ще е доста мъчителна. Голям лукс ама да не си богаташ над 60-те че може да ти се обади лумбагото и исшиаса докато се качваш и слизаш от "оригиналната" си машина.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 8

от: Bmw435icc,X3G01 ( преди 3 месеца )

Покажи Коментара
Oliaha se s taz cena.Za tezi pari moga da si vzema 3 RR Sport SVR ili 1 488 Pista
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 3  Отрицателни: 8


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising