IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi представи новото A6

Всички подробности за осмото поколение на модела

Audi представи новото A6

Името Audi A6 се появи в средата на 90-те години на миналия век, като този модел се смята за директен наследник на автомобилите с индекс 100. Сега компанията от Инголщад представи осмото поколение на A6, като го обяви за „най-дръзкия”, „най-умен” и най-спортен” автомобил в историята на модела.

Audi представи новото A6

Новата генерация на бизнес-седана ще бъде една от основните премиери на автосалона в Женева, който отваря врати следващата седмица. Подобно на баткото A8, и „шестицата” е натъпкана с всевъзможни електронни системи. Например вместо с традиционен ключ управлението на автомобила може да се осъщестява с помощта на смартфон. Комплексът MMI Touch позволява да се запомнят 400 параметъра на 7 различни шофьори.

Дизайнът на автомобила не е претърпял революционни промени, затова Audi A6 запазва своите основни оръжия в това направление – елегантен силует с три прозореца, остри линии на светодиодната оптика и задни стопове с множество вертикални линии. Коефициентът на аеродинамично съпротивление е намален до впечатляващите 0.24, като подробности за това ще бъде обявени при премиерата.

Интересното е, че въпреки дизеловия скандал, новото A6 излиза на пазара с 3 двигателя на такова гориво. Версията A6 40 TDI получава 4-цилиндров турбомотор с 204 к.с.. Другите два варианта са с 3,0-литров V6 с 231 и 286 к.с. Най-мощната модификация към момента е бензиновата, която разчита на 3,0-литров V6 с турбо. Тя развива 340 к.с. и 500 Нм въртящ момент.

Всички заявени до момента силови агрегати са така наречените „меки хибриди”. Те работят с отделна 48-волтова мрежа, която захранва стартер-генератор с ремък. Системата акумулира енергия при спирането, която по-късно се използва при ускорението на автомобила.

Трансмисиите са различни. За най-малкия дизел и за бензиновите мотори е предвидена 7-степенна роботизирана скоростна кутия с 2 съединителя. Единствено версията с 204 к.с. е с предно предаване, за всички други е предвидена система за задвижване на четирите колела. Те получават и скоростна кутия S tronic с муфа за изключване на задния диференция.  А най-мощният дизел е оборудван с 8-степенен автомат с класически междуосев диференциал.

Габаритите на новото A6 не са променени значително. Седанът е със 7 мм по-дълъг (4939 мм), с 12 мм по-широк (1886 мм) и с 2 мм по-висок (1457 мм) от предшественика си. Увеличено е междуосието - с 20 мм, и така пространството в салона е по-голямо, най-вече това на задния ред седалки. Разстоянието между тях и креслата на водача и пътника до него е с 30 мм повече. Обемът на багажника си остава като при предишното поколение на модела – 530 литра.

Автомобилът е изграден на същата платформа – MLB Evo, която използват новите A7 и A8. Клиентът може да избира между 4 варианта на шасито – стандартно, спортно снижено с 20 мм, спортно адаптивно и адаптивно със специални амортисьори. В списъка с оборудване влиза и завиваща задна ос, която улеснява маневрите при ниски скорост и подобрява стабилността при висока. Кормилната рейка е със спортни настройки още в базовия вариант.

Audi представи новото A6

Интериорът на модела до голяма степен напомня този на дебютиралото неотдавна A7 Sportback. На централната конзола са поставени 2 екрана, а още един може да замени традиционния приборен панел. Материалите в салона са от най-високо качество. От флагманите на Audi новото A6 е получило и комплекта от електронни асистенти за водача, в това число и системата за автопилот.

В най-високото ниво на оборудване бизнес-седанът получава 5 радара, 5 камери, 12 ултразвукови датчика и лазерен скенер. Автомобилът може самостоятелно да паркира, да влиза в гаража, да маневрира на място, да спира, да контролира скоростта и да следва лентата на движение. Задължително обаче ръцете на водача трябва да бъдат върху волана (с изключение на паркирането).

Освен това A6 използва онлайн-услуги, благодарение на които може да предава данни за пътната обстановка на други автомобили на марката, снабдени с тази технология. Водачът има достъп до данните чрез смартфона си. Моделът се предлага и с мощна акустична система Bang & Olufsen, с 30 вида осветление на салона и матрични светодиодни фарове.

Снимки: Audi

Вижте цялата галерия с новото Audi A6 горе.
 

Тагове: audi a6
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Бих казал че по скоро 90% От новите Аудита от а4 нагоре са продадени с куатро задвижване. Дори БМВ продават по малко модели със xDrive от колкото само със задно. Хората вече са убедени в предимствата на 4х4 задвижването и си плащат за сигурност и стабилност.
  • #14
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ее целият Бмв форум се изреди да дава мъдри слова тука.А да ви попитам господа батки - коя марка наложи 4х4 ?Защото сега всичките ви кене/фи са такива !Много сте зомбирани,но Бмв не е повече от Ауди !Ама какво ви говоря,важното е да има работа за пътните помощи !
  • #13
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Брандо ( преди 6 години )
    Мдаа...нищо интересно като екстериор. Даже фаровете много наподобяват тези на Волво. Като двигатели изчакаха пак Мерцедес а после и БМВ да покажат и сега и те....Със системите е същото. Затова винаги ще са в сянката им. Даже не са успели да се доближат до новият бензинов мотор на Мерцедес с 367 к.с.
  • #12
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е миналото А6 е от 2011 нормално е а че изкарват през 6 месеца е така защото имат около 15 модела
  • #11
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Като не ви харесва не го купувайте бе.
  • #10
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Били недозавивали. 95% от продадените Аудита са с предно, как няма да недозавиват? Щом хората ги купуват, значи това не им пречи. Текущото поколение А6 с Quattro е с 60:40 тяга заден:преден мост и се държи изключително неутрално, освен когато е на границата на сцеплението, когато показва съвсем леко недозавиване.
  • #9
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Раптор ( преди 6 години )
    Имам усещането, че изкарват новите си модели през година, през шест месеца. Като мобилни компании станаха! Май само интериора са променили, а от вън само те си знаят!
  • #8
    26 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Точно с Ауди А6 от 90-те, Ауди отхапаха баницеата на БМВ и Мерцедес, екстериор интериор, сглобка, материали, направо ги накараха да изглеждат архаични.
  • #7
    26 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тази мантра с недозавиването е от 90 години, двигателя е напред заради куатро системата, понеже беше обемиста, обаче пък точно тя им даваше голямо предимство пред конглокентите. Сега са далеч по балансирани освен това има и вече електронни системи за стабилизация, както повечето автомобили от висок клас.
  • #6
    15 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Като изключим RS моделите, ауди винаги са си били пенсионерска марка. И са със много лошо разпределение на тежеста, понеже двигателите им са пред предния мост. Абсолютно всики аудита страдат от недозавиване.