IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновената Kia Optima получи два 1,6-литрови мотора

Корейският модел бе оборудван и със специален "умен" режим

Обновената Kia Optima получи два 1,6-литрови мотора

Компанията Kia представи обновените седан и комби Optima за европейския пазар. След фейслифта моделът е получи два нови двигателя с обем 1,6 литра – бензинов и дизелов.

Обновената Kia Optima получи два 1,6-литрови мотора

Бензиновият турбомотор развива 180 к.с., като в гамата на модела той ще се разположи мужду атмосферния 2,0-литров агрегат със 163 к.с. и и 2,0-литровия двигател с турбо, развиващ 245 к.с. Новият мотор се комбинира със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя.

Обновената Kia Optima получи два 1,6-литрови мотора

Дизелът заменя досегашния 1,7-литров агрегат с такова гориво. Неговата мощност е 136 к.с. и 320 Нм, което е малко под данните на стария дизелов мотор – 141 к.с и 340 Нм.

След обновяването Kia Optima е получил нови предна и задна брони, различна оптика и променена решетка на радиатора. За модела вече се предлагат нови джанти с размер от 16 до 18 цола. В интериора на седана и комбито са включени нови материли, както и различен от досега волан.

Обновената Kia Optima получи два 1,6-литрови мотора

В оборудването на модела вече влизат система за следене на състоянието на шофьора, функция за предотвратяване на сблъсък с движещ се отпред автомобил, система за следене на лентата на движевие, функция за кръгово наблюдение с камери, завиващи светодиодни светлини, функция за превключване на фаровете от къси на дълги, а също така и мултимедийна система със 7 или 8-инчов екран.

Обновената Kia Optima получи два 1,6-литрови мотора

Освен това, шофьорът ще има на разположение още един режим на управляваща електроника – Smart. След неговото активиране атомобилът самостоятелно включва или изключва останалите режими в зависимост от ситуацията на пътя.

Снимки: Kia

Тагове: kia optima
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kan4o ( преди 6 години )
    Ами то добре оборудвана Оптима Е НАД 70К.Голямо такси!
  • #11
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Вече колко години се опитвам да ги харесам Киа и все не се получава.Няма тръпка,няма душа марката нещо.
  • #10
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Авенсиса е много приятен автомобил. Последното поколение 3-тата генерация. Втората генерация не ми допада на външен вид. Първата по-бива. Та както и да е говоря за последната генерация с двигател 1,8 147 к.с. бензин. Тих, икономичен, пъргав и невероятно здрав автомобил с голям багажник + много удобно купе и седалки. Доста модерно изглеждащ и функционален на приемлива цена. Та не зная какво на Авенсиса специално не ви харесва? Според мен е без забележки.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 6 години )
    Аз също не съм виждал такси Оптима, но мнението ми за такситата няма стойност и амбиции. Оптима е с отлична екстериорна визия, но както споделих, вътре нещо в дизайна и е сбъркано. Разказах ви за усещането на шофьорската седалка, но не споделих, че отворих задната врата с намерение да пробвам там ... погледнах и се отказах да влизам. Без ангажимент, но това не е таксиджийски автомобил. Възможно е по-компактни водачи и пасажери да се чувстват добре.
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аз таксиОптима в София не съм виждал, за разлика от ширпотребата на Шкода.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Спират 1.7 заради емисиите.
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Авенсис е най-безидейния, грозния, скучния и най-кофти моторизирания автомобил в сегмента. Сравнете го просто с Мондео или Инсигния, или Супърб или Мазда 6. След Авенсис отдолу нагоре е Оптима... таксиджийска мечта, но поне е красива.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 6 години )
    Колега 9, също анонимното включване, ценни и верни добавки правите. Някак незабелязано за мен самия възприех стилистиката на този форум, която включва задължително отделяне на ФВ като еталонна мярка, респективно оплюване от други. Е, нали е народна кола и видимо най-разпространена, но основно втора ръка. Акорад беше спрян от Хонда за нашия пазар, беше ми в дългата листа, но ме попариха на щанда. Акорд без колебание е забележителна кола. Авенсис не харесвам, но по лични емоционални причини.
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    В този клас и ценова категория Авенсис или Акорд според мен са най-добрите предложения от гл.т.цена/качество/икономия/практичност.Оптимата и тя не е никак лоша, но са се изложили, защото е много, много тясна. Кия Сийд е по-широка а е клас надолу. И не се лъжете с тази голямата гаранция,която дават,а четете написаното с малките букви.Четете какво покрива,защото не всичко покрива и в един момент да не се окаже,че уж сте имали гаранция,плащали сте за обслужване,а сте нямали всъщност на всичко.
  • #3
    13 rate up comment 2 rate down comment
    9! ( преди 6 години )
    Прав си,само едно уточнение ако мога да направя.Пасата не мисля,че е критерия за този сигмент,поне според мен,защото доста му надуха цената а отдавна не е това което беше навремето.Сега само дизели (аз съм ги отказал тях отдавна) и проблемни бензини. 1.4тси е доста проблемен,и къса често,а 1.8тси е масларка.Акорд е хубав вариант, Киа-та също,Инсигния и тя,за другите нямам чак такива наблюдения,но всеки е свободен да си вземе каквото му е на кеф и на възможностите.