Вход   Регистрация

Направиха изцяло електрически прототип за Льо Ман

Направиха изцяло електрически прототип за Льо Ман
 

Състезателният автомобил с 1000 к.с. ще разчита на двигатели от Formula E

Бившият инженер на тима от Williams във Формула 1 - Николас Перин, съдаде изцяло нов състезателен прототип от клас LMP1 за "24 часа на Льо Ман", който ще бъде годен за участие в надпреварата най-рано през 2023. Болидът Perrinn разчита изцяло на електрически двигатели, разработени за шампионата Formula E .

Perrinn 424- нов изцяло електрически прототип за Льо Ман

За да направи автомобила, отборът от Йоркшир е сключил договор за доставка на 3 електрически мотора от Formula E. За разлика от шампионата с електрически болиди обаче, двигателите, вложени в модела Perrinn 424, са настроени да генерират пълна мощност от 1000 к.с.

Енергията за агреатите се осигурява от 64 батерии, тежащи общо 399,1 кг. Благодарение на наличието само на батериите и електрическите мотори, състезателната кола би трябвало да тежи с 331 кг. по-малко от прототипа на Toyota- TS050 Hybrid. Ако това бъде постигнато, то Perrinn 424 ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч само за 2 секунди, а максималната скорост да бъде около 350 км/ч.

Perrinn 424- нов изцяло електрически прототип за Льо Ман

На този етап Перин има за цел да събере близо 2 млн. паунда, за да завърши напълно своя автомобил. Тези средства са нужни, за да подобри капацитета на батериите дотолкова, че те да могат да издържат цяло 24-часово състезание без презареждане или подмяна.

Засега екипът има за цел да подобри рекордите в класа на електрическите състезателни автомобили на пистите "Сарт", Северната дъга на "Нюрбургринг", "Пол Рикар", "Америка", както и трасето в Шанхай. Планира се опитите за нови рекорди да започнат идната година.

Снимки: Perrinn

Реклама  


Купи кола

  • Pontiac G6 GT6 CABRIO

    7000 EUR

    дата на произв. - декември , 2008 г., пробег - 22000, С.к - Автоматична, цвят - Светло син

  • Jaguar Xj 3.5

    18000 лв.

    дата на произв. - ноември , 2005 г., пробег - 152000, С.к - Автоматична, цвят - Тъмно сив

  • BMW 325 М-пакет аут Кожа двд

    9000 лв.

    дата на произв. - ноември , 2000 г., пробег - 180000, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Mazda 5 2.0 TDI

    6300 лв.

    дата на произв. - септември , 2007 г., пробег - 158371, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • BMW 320 КЛИМАТРОНИК

    4400 лв.

    дата на произв. - септември , 2000 г., пробег - 177000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Audi A3 1,9 TDI 5вр.

    5300 лв.

    дата на произв. - януари , 2003 г., пробег - 194700, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

Виж всички обяви

Коментари ( 13 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

добро утро бавни другарчета - за незагрелите пояснявам - ще сменят батерията в бокса и може да си върви не 24 часа ами и 240 ако им е кеф.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: z8 ( преди 3 месеца )

на теслата е мн. стара технологията за това са тежки,но в статията нещо са объркали в превода
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Я провери пак Лукас ди Граси и Нелсън Пике с какво станаха шампиони(при състезателите) ?? О,вярно с Ауди...Рено са при конструкторите а няма един мижав японец и там?що така,нали много технологични? Във формула 1 имаше едни,те ги скъсаха от подигравки,на светлинни години са от Мерцедес.Във врц се радвайте,че ги няма вече ФВ,защото иначе състезанията бяха безмислени и шампиона бе ясен,а ГАЗО и там ги няма никакви.Изобщо не намесвайте оризарките,без никакви успехи при големите от Европа..
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: бавареца ( преди 3 месеца )

на Тесла 100Д батериите тежат 600кг и с 200км/ч може да кара 40 минути
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: бавареца ( преди 3 месеца )

eeee направо се разплаках. 24 часа на батериии. абе хора каква лютеница ядете бре. айде първо да видим как ще изкара 2 часа на батерии при средна скорост от 200км/ч
Отговори
 
+7
 

Положителни: 8  Отрицателни: 1

от: Факт! ( преди 3 месеца )

Правилно каза Формула е там ауди немат и една титла!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 3

от: Факт! ( преди 3 месеца )

Е то без кунглокенция кат се състезават сами и финиширането си е победа прав си!А у врц нещо ги нема махнаха се!
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Да, доакто немските автомобили печелят всичко престижно и са рекордьори и на Нюрбургринг, Тойота празнува 7-мо място в някой неизвестен азиатски шампионат. :D
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: Доктора ( преди 3 месеца )

Как къде са немците?Първи са,и тая и предната и като цяло посленните години.В Льо Ман ама хич не ги мисли,там са хегемони каквито други не са били ,защото или е Порше или е Ауди,във формулата Мерцедес,във ВРЦ Фолксваген(с Ожие),във Формула Е пак Ауди.Не ги мисли тях,ти си психично болен дошовак което обаче си е факт..
Отговори
 
+3
 

Положителни: 9  Отрицателни: 6

от: Този ( преди 3 месеца )

Няма такива батерии с които да изкара цяло състезание. Може би има нещо неправилно преведено в тази новина.
Нали била 300кг по лека, дори да използват това тегло с най-добрите батерии ще съберат макс 30квтч. В състезателни условия ще изкарат макс 500км.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Засега това са само халючинацжии на някакъв човек който иска да събера пари в аванс. Ако въобще този автомобил се случи, то не се занае до колко ще е конкорентно способен на сругите тимове от Льо Ман. В Ломан не се влиза от днес за утре и победата се постига изключително трудно. Отбори с финансов и технически ресурс като Тойота се провалиха. Да не забравяме гръмките амбиции и последвалото фиаско на Нисан.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: Факт! ( преди 3 месеца )

Добре заварил нема ги немците тука като и предполагах!Те още осъвършенствуват парната машина на джеймс Уат нов кюмюр са изобретили!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 13  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 3 месеца )

Добре дошли в бъдещето!
Отговори
 
+16
 

Положителни: 17  Отрицателни: 1


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising