IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota обнови основен модел за Европа

Хечбекът Aygo получи и малко увеличение на мощността

Toyota обнови основен модел за Европа

Една от премиерите на Toyota по време на автосалона в Женева ще бъде обновеният Aygo, който продължава да е един от основните модели на марката в Европа.

Toyota обнови основен модел за Европа

Автомобилът може да бъде лесно разпознат по X-образният дизайн, който си личи в предната част. Различни са броните, въздухозаборника и оптиката, но като цяло стилът е запазен.

Хечекът ще се предлага в два нови цвята Magenta (червен) и Blue (син), както и с нови 15-цолови джанти. В салона е сменено осветлението, променен е и цифровият панел. Предлагат се две нови цветови решения за интериора - Quartz Grey и Piano Black.

Toyota обнови основен модел за Европа

Моделът ще бъде достъпен в три нива на оборудване – начално „x”, средно „x-play” и топ-версия „x-clusiv”. В средното ниво са предвидени климатик и мултимедийна система със 7-инчов сенорен екран.

Топ-вариантът предвижда специални джанти с двойни спици, кожени елементи в салона, навигация и комплекс за безопасност Toyota Safety Sense. От компанията  допълват, че специалните версии „x-cite” и „x-trend” ще продължат да се предлагат.

Toyota обнови основен модел за Европа

Под капака на обновената Toyota Aygo е разположен преработен 3-цилиндров бензинов двигател с газоразпределителна система DOHC. Мощността на агрегата е увеличеа от 69 на 72 к.с., като той вече отговаря на стандарт Евро-6.2. Автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 13,8 секунди и развива максимална скорост от 160 км/ч.

Toyota обнови основен модел за Европа

В Европе, по данни на сайта carsalesbase.com, японският модел се радва на добро търсене. Неговите продажби стартирата през 2005 г., а през 2009 г. бе записано и най-доброто постижение – 103 252 продажби. През 2017 г. резултатът на Aygo на Стария континент е 84 588 продажби, с което той превъзхожда сериозно основните си конкуренти Сitroen С1 (53 292) и Peugeot 108 (55 831).

Снимки: Toyota

Тагове: toyota aygo
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това са пълни глупости! Не съм този за който пишеш, но в Германия със 130-140 км/ч съм един от най бавните. Със 160 се движат в средната, и на всичкото отгоре има достатъчно магистрали без лимит на скоростта. Изключвам местата с ремонти и отбивките за градове.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Може да си извъртял други неща особено яко си бил на повикване по паркингите с турски тираджии но километри в Германия на аутобан не си въртял щом дрънкаш подобни простотии. И кво викаш не карат с по малко от 140. Ти си *** и то голям. От мен да знаеш че хората масово си карат със 120-130 в дясната и средната лента. В най лявата са състезателите, но те са малко сравнени с останалите. Върви и виж а не да пишеш наизуст.
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Яяяя, пооправили са си дизайна! Предния им беше станал буквално gender дизайн!
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    uBo ( преди 6 години )
    Колицата е приятна за класа си. Отлично съотношение цена-качество. Фейса за мен е по-добър от предишния. Има някаква интересна прилика със спайдърмен :)
  • #6
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Мизерните германци взимат средно по около 4000 евра, след данъци около 2200. А в щатите като изключиш 5-6 щата, останалите са като у първи клас с 1000 долара макс на месецКъде си тръгнал ти с твоите 300-400 евра.
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Факт! ( преди 6 години )
    За швейцарците е така ама къде набута мизерните германци със заплата 1500 евро а бее момче в америка заплатите се мерят в часове а не на месец като в банановата република Германиика!
  • #4
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Основен модел ( преди 6 години )
    ..и съм бил и съм извъртял маса километри и никъде не видях някой да шофира с под 140 .Лично на мен с мойте 140 ми се зъбеха.Чисто и просто по-бързо не ми се шофираше щото покривах мн км за ден.и гонех разход и време.Тази сапунерка дори срещу Шкода Фабия няма шанс..не за изпълнения а за нормално шофиране.
  • #3
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Европейците били бедни :D :D Спрямо американците хората от страни като Швейцария, Австрия, Германия и Холандия са направо като петролни шейхове...
  • #2
    14 rate up comment 8 rate down comment
    до: Основен модел ( преди 6 години )
    А защо да не е основен модел от моделната им гама, като е с едни от най-големите продажби? това, че в ге.ропа са бедни и стиснати задръстеняци и се харчат най-много коли от този клас не е виновна фирмата Тойота. А и модела не е предназначен само за Германия и основното му предназначение не е за дълги магистрални преходи щом толкова си се притеснил за максималната скорост. А и ако си бил в Германия би трябвало да си забелязал, че местата без обраничение по аутобана не са много. Така, че...
  • #1
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Основен модел ( преди 6 години )
    Мъкааа...ако този сапунер е основен модел...тааа фирма да се измита от Европа.Интересно има ли статистика за продадените в Германия..не за друго,който е карал из пътищата им знае каква скорост се поддържа.Те ПАсатите фучат с 160 спокойно..а това с максимална.. мъкоооо...Тойотооо магазина за играчки е на друго място.