Вход   Регистрация

Нови подробности за бъдещата Kia Ceed

Нови подробности за бъдещата Kia Ceed
 

Моделът е на нова платформа, но запазва размерите си

Вече е известно, че хечбекът на Kia ще смени името си от cee'd на Ceed, а също така видяхме и снимки на прототип на модела без никакъв камуфлаж. Премиерата на автомобила е само след 2 дни, но екип на изданието AutoBild вече тества машината и разкри интересни подробности за нея.

Нови подробности за бъдещата Kia Ceed

Новият Ceed става първият модел на Kia, изграден на платформата K2, която не се отличава съществено от предишната – J4. Запазва се многоточковото задно окачване, както и разстоянието между двете оси – 2650 мм. Дължината на хечбека си остава 4310 мм, но каросерията е нова. Благодарение на използването на специална стомана, теглото на колата е намалено с 25 кг.

Нови подробности за бъдещата Kia Ceed

Височината на автомобила е с 23 мм по-малко от сегашния модел – 1440 мм, а като компенсация на загубеното пространство над главите на возещите се инженерите на Kia са поставили седалките по-ниско. Така салонът няма да бъде по-тесен, а обемът на багажника дори е увеличен – от 380 на 395 литра.

Нови подробности за бъдещата Kia Ceed

Архитектурата на предния панел следва тенденциите в индустрията,, като вграденият дисплей на медийната система е заменен с изпъкнал екран, чийто диагонал е 5, 7 или 8 инча в зависимост от нивото на оборудване. Ceed запазва класическите си прибори, а размерът на волана е намален. Моделът разполага с електрическа ръчна спирачка, вентилация на предните седалки, нагряване на предното стъкло и безкабелно зарядно за смартфони.

Нови подробности за бъдещата Kia Ceed

Новият Ceed ще наследи от предшественика си 3-линдровия бензинов турбомотор 1.0 T-GDI (120 к.с.) и 4-цилиндровия дизел 1.6 CRDI (115 или 136 к.с.). Мястото на атмосферния 1,6-литров двигател в Европа ще бъде заето от 1.4 T-GDI с мощност 140 к.с. Всички версии ще бъдат оборудвани с механична скоростна кутия, а за версиите с 1.4 T-GDI и 1.6 CRDI ще се предлага и 7-степенна роботизирана трансмисия с два съединителя.

Нови подробности за бъдещата Kia Ceed

Премиерата на модела пред публика ще се състои на автосалона в Женева, където освен хечбека с 5 врати ще бъде показан и още един вариант, най-вероятно крос-версия. В семейството Ceed ще остане и комбито, а хечбекът с три врати Kia pro_cee'd ще бъде заменен от лифтбек Proceed, който ще бъде показан наесен.

Снимки: AutoBild

Реклама  


Купи Kia

  • Kia Carens NAVI AVTOMAT

    8500 лв.

    дата на произв. - януари , 2008 г., пробег - 190000, С.к - Автоматична, цвят - Светло син

  • Kia Rio 1,300 EURO4

    2599 лв.

    дата на произв. - август , 2005 г., пробег - 153000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Kia Magentis 2,000 CRDI EURO4

    4999 лв.

    дата на произв. - октомври , 2007 г., пробег - 188000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Kia Carens 1,800 EURO3

    2799 лв.

    дата на произв. - октомври , 2002 г., пробег - 185000, С.к - Ръчна, цвят - Бордо

  • Kia Rio 1.4 CRDI EURO 5 B

    9300 лв.

    дата на произв. - януари , 2013 г., пробег - 135687, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • Kia Carens 2.0CRDi-АВТОМАТ

    8300 лв.

    дата на произв. - ноември , 2007 г., пробег - 144000, С.к - Автоматична, цвят - Тъмно сив

Виж всички обяви

Коментари ( 4 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 9 месеца )

Май за различаването на новия сийд и новия фокус, които ще излязат едновременно ще са необходими сериозни детективски умения. :)
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: azzz ( преди 9 месеца )

"Благодарение на използването на специална стомана, теглото на колата е намалено с 25 кг." - много специална ще да е тая стомана, цели 0,1% подобрение
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 9 месеца )

Не са променили много, а и не трябва. Държат на надежност, така че няма нужда от резки промени. Да не забравяме, че се конструират в Германия и се произвеждат в Словакия. 7 год. гаранция без значение на зиминат км. За такива като мен, които не харесват Голф и Фокус, това е много добра и напълно равностойна алтернатива.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 10  Отрицателни: 0

от: Гост ( преди 9 месеца )

Брандът е вероятно единственият, който премина през кризата без никакви сътресения и проблеми и вероятно е подходящо да вярваме, че знаят какво правят. Аз субективно съм леко изненадан, че снижават един обикновен седан, сегмент С, при положение че доказано целият свят изказа предпочитание да седне по-нависочко. Седалките на такситата и досега си бяха ниски, новите ще са още по-неудобни. Е, за младите това е без значение, ние ще търсим да се качим на нещо по-високо.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 1  Отрицателни: 3


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising