Вход   Регистрация

Tesla е загубила 2 млрд. долара през 2017 г.

Tesla е загубила 2 млрд. долара през 2017 г.
 

Резултатът е с 3 пъти по-висок от предходната година

Компанията Tesla е завършила четвъртото тримесечие на 2017 г. с рекордни загуби – 771 млн. долара. Това става ясно от публикувания финансов доклад на производителя на електрически автомобили.

Tesla е загубила 2 млрд. долара през 2017 г.

При това приходите за този период са 3,29 млрд. долара, което е с 44% повече от същия период на предишната година. Като цяло чистата загуба на производителя на електомобили за 2017 г. е 2,24 млрд. долара. Това е 3 пъти повече от 2016 г., когато показателят е 773 млн.

През месеците октомври, ноември и декември компанията е ограничила производството на Model S и Model X до 22 177 бройки, като обяснява намаляването с преразпределение на ресурси в ползва на Model 3. В Tesla смятат в края на март да успеят да произвеждат по 2500 коли на седмица, а през лятото това да се увеличи до 5000 единици.

В отчета на производителя се кава още, че през последното тримесечие на 2017 г. компанияте е открила нови 12 дилърски центъра, като в края на годината общият им брой е достигна 330. Броят на зарядните станции също е увеличен – с 338 бройки до 1128.

Снимка: Tesla

Реклама  


Купи кола

  • VW Polo NAVI .NOV NOV

    12999 лв.

    дата на произв. - март , 2015 г., пробег - 66400, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Audi A4 1.9 tdi

    6799 лв.

    дата на произв. - август , 2002 г., пробег - 174000, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Audi A8 4.2 TDI Quattro

    95999 лв.

    дата на произв. - февруари , 2015 г., пробег - 33000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • VW Jetta 1.8

    11 лв.

    дата на произв. - ноември , 1994 г., пробег - 123456, С.к - Ръчна

  • Ford Fiesta 14i AVTOMAT

    4300 лв.

    дата на произв. - декември , 2004 г., пробег - 121000, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Audi A6 Quatro - газова уредба

    2900 лв.

    дата на произв. - септември , 1999 г., пробег - 260000, С.к - Автоматична, цвят - Металик

Виж всички обяви

Коментари ( 32 )

Напиши коментар Влез

от: Русия ( преди 10 месеца )

Ще засили експлоатацията на работниците си в заводите и ще намали баланса.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )

„Вече имаме над 350 000 продажби на електромобили в цял свят – обясни Томас. – Ние сме лидер при производството на електромобили в цял свят, продали сме най-много такива коли.

„Nissan Leaf е най-продаваният електромобил в световен мащаб и сега, с оглед на това, че наскоро лансирахме второто поколение на модела, ние ще запазим първото място по продажби.”

А това е даже от същя сайт:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/33339-tesla-model-3-ne-pritesniava-nissan/ :)
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )

Знам че цитираш данните на Лийф от Википедия, но се разрови още 2016 е минал 200 хил бройки, само в Америка са продадени над 100 хил, а според Бмумърг обявява общо 281 000 бройки към юли 2017 това е повече от общия брой тесли.
Лийф е безспорният лидер в продажбите това е неоспорим факт!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Германци и японци си разработват платформите и технологиитве за ел колите, и в един момент ще имамат във всеки сегнет възможност за ел задвижване с голям избор от опции и оборуддване, особено германците са мног вариативни. Както бях казал те ще си подложат и планират много добре всичко преди да изкарат продукта си на пазара. И всичко ше е изпипано и както клиента го пожелае. Това го правят 100 години, подготвени са технически и икономически, в момента влагат милиарди за развитие години напред.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 7  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

В какво по-точно Nissan Leaf е лидер след като има 202000 продажби a Tesla model S има 212000 за две години по-малко
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 0  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Proofing абе къде летят... къде падат... :D

И както акзва Факт! по-долу - Нисан Лийф е все още лидер :)
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )

Когато (НЕ АКО) акциите се сринат някой ще си напазарува активите на Тесла направо за без пари... Ти акциите не ги гледай, за един ден ще изгърмят и тогава най-ценното ще са производствените мощности, коти при фалита ще се купят за под пазарна стойност. И най-вероятно купувачи ще са китайците :D
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Proofing ( преди 10 месеца )

Майната му, нали летят в космоса с парите на клиентите.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: Факт! ( преди 10 месеца )

Няма значение важното е че Рено-Нисан са лидери в сегмента!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: пена ( преди 10 месеца )

"Спасението за тесла е ако бъде откупена от голям автопроизводител. За момента най-силни са ВАГ и Тойота."

В момента цената на Тесла (общата стойност на акциите) е много близка до тая на VAG. Трудно ще ги купят :-)
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: pena ( преди 10 месеца )

"2 милиарда загуби при 3,3 милиарда оборот... Абсолютна пирамида, май вече и слепите и глухите трябва да са го разбрали....."

2 милиарда загубаза годианта, 3,3 милиарда оборот за тримесечието. Дeбил!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Минтирит ( преди 10 месеца )

И за кой модел на mercedes-benz са се записали 500 хиляди човека и са предплатили половин милиард долара, още преди да са го видяли как изглежда?

Субсидиите са за първите 200 000броя на всеки производител. Всички са наясно, че ще платят пълната цена за модел 3, но вместо да се отписват, всеки ден нови 1800 човека правят заявка за него, защото го желаят, а не защото някой ги кара.

Илон Мъск не е измислил електромобила, просто го направи желан. Както не е измислил ракетите, а ги направи евтини!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 2

от: Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )

И накрая 7-мо ако не беше тоталната малоумщина на политиците и милиардите субсидии единици ще си купят електроавтомобил. Мъск все още се крепи, защото политическата конюнктура и безкрайния рев на еко-терористите изкривяват свободния пазар. Карл Бенц е успял, защото е предложил революционен продукт с качества надминаващи всичко за времето си. Тесляка по дефиниция си е трамвай пробутван с протекции
Отговори
 
  0
 

Положителни: 7  Отрицателни: 7

от: Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )

4то - Мъск може да обявява много неща, но дефакто до момента не е изпълнил нито едно обещание. За изграждането на дори още 1 гигафактори му трябват няколко милиарда, които той няма.
5то - смешно е да се говори, че Тесла е луксозна марка - тесла е скъп продукт, но не и луксозен, дори струващия близо 150 хиляди долара Модел S има по-калпави материали и по-калпава сглобка от един Голф за 25 000
6то - Кво да инвестира в Спейс Х, като там цуца милиарди субсидия от правителството
Отговори
 
+3
 

Положителни: 8  Отрицателни: 5

от: Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )

Да карам наред:
1во - нямам жена спя с чуждите :D
2ро - доказателства за екологичната полза от електроавтомобилите няма - все още е спорно, а с технологиите за синтетични горива, които дефакто извличат CO2 от атмосферата ефектът би бил много по-голям
3то - Мъск не може да си позволи още 3-4 години на загуба, той и в момента няма пари и събира чрез смешен ПР по няколко милиона тук и там да покрие оперативните си разходи.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 8  Отрицателни: 7

от: до оня ( преди 10 месеца )

ти добре питаш дали не е спал с нечия жена.Ние да питаме защо пък да го хвалим..с неговите утопизми обърка цяла една индустрия,подкокороса и без това менталивите политици..от всичко това страдат нормалните хора.За които обче тоя кошник с име на инструмент от дърводелството не е опция.Всекъкви разбирачи нни навират това в носа с назидателен тон.Ай сиктир от тойя.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Теслата си е луксозна стока и няма как с цени от по 100 000 долара да дойде на печалба.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Личи си, че повечето тук нищо не разбират ин инвестиционни планове. СИгурно работите за някой и ви е супер да си вземате Х пари на месец. Не съм фен нито на Мъск, нито на Тесла, но това което говорите с пирамидите и "експертните" прогнози и оценки които давате са смешни.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 7  Отрицателни: 5

от: popa ot razgrad ( преди 10 месеца )

електрическите автомобили бяха добра идея, която Мъск ще се постарае да продаде на добра цена...неговата мечта е космоса...ще инвестира всичко във фирмата си SpaceX...
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: primorack ( преди 10 месеца )

Вие какво очаквате. Имайте предвид, че Тесла е на 10години някъде. Те в момента от марка, която преди две години произвеждаше 10/20к автомобила на година се опитват да изкарват 25к+ автомобилa на месец. Това е огромен скок, който не става ей така и не е безплатен. Инвеститорите са наясно и поне още 3/4 години ще са на загуба. Мъск също каза, че до края на годината ще обявят локации за 4 нови гигазавода за батерии. Не ми приличат на действия на умираща компания...
Отговори
 
+3
 

Положителни: 8  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Спасението за тесла е ако бъде откупена от голям автопроизводител. За момента най-силни са ВАГ и Тойота. Ако някоя от тези две компании закупи Тесла, много бързо ще ги направи масовки защото има както технически кадри така и готови поточни линии, които да масовизират процеса. Същевременно с това имат огромна мрежа от сервивизи, което ще подобри и обслужването. Имат сервизи във всеки град на планетата, дето се вика да си сложат във всеки сервиз зарядна станция и ще покрият нуждата от зарядни.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 15  Отрицателни: 2

от: До долния ( преди 10 месеца )

Има един въпрос, абе Мъск да не е спал с жена ти, че така настървено говориш против него?
Човекът е визионер, ако не беше той все още дизела щеше да е най - голямата екология. Важното е че, обърна тренда и всички големи почнаха да правят ел коли, печалба или не само времето ще покаже.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 12  Отрицателни: 7

от: Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )

Акциите не ги гледайте. Към Тесла прибавете и Солар Сити, която така и не направи никакви печалби и се наложи Тесла да я придобие и прибере под шапката си, за да я спаси от фалит, но въпреки това продължава да е на загуба...

Това си е една гигантска фабрика за чалъми и вероятността да оцелее клони към нулата. Още повече имат огромни проблеми с качеството, а с увеличението на производство и със сервизирането. Големите играчи излизат на пазара до месеци и на Свети Илон ще му се стъжни...
Отговори
 
+8
 

Положителни: 14  Отрицателни: 6

от: Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )

Учителю: Свети Илон последните поне 6 месеца година не е направил никаква значителна инвестиция, камо ли за 2 милиарда в последното тримесечие – това са си чисто и просто производствени загуби от не знам дали е алчност или обикновена идиотия.

А говорейки за S и X моделите тия коли също не са излизали на печалба, въобще Свети Илон за 10 години на пазара не изкарал и пукнат цент от продажби с тия 2 милиарда загубите му до момента са около 8 милиарда, която е повече от стойността на активите. Ак
Отговори
 
+5
 

Положителни: 11  Отрицателни: 6

от: Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )

В интерес на истината, предплатени са по 1000 долара, напъват се с бройките на Модел 3, за да приберат останалите 30 и няколко хиляди. Проблема обаче е, че производството е оразмерено да излезе на + при 5000 бройки, които Свети Илон трябваше да стигне още лани, а той и до края на 2018 няма да успее и му се задава цяла година да трупа загуби от пари, които дефакто отдавна няма. Парадокса при него е, че колкото повече работи толкова по-големи загуби трупа.

Учителю: Свети Илон последните поне 6 ме
Отговори
 
+2
 

Положителни: 8  Отрицателни: 6

от: лимонад ( преди 10 месеца )

нищо не им е платено за колите. 1000$ беше поръчката. да си запазиш номерче, като ти дойде номерчето, тогава те викат да кажеш какви екстри и тогава чак си поръчваш колата, както и плащането...
Отговори
 
+5
 

Положителни: 8  Отрицателни: 3

от: popa ot razgrad ( преди 10 месеца )

Елон Мъск е един великолепен мечтател и един много лош бизнесмен...въпросът е докога ще го подкрепят инвеститорите...
Отговори
 
+9
 

Положителни: 12  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

А от къде идва заблудата,че ако правят по 2500 бройки на седмица от модел 3,ще започнат да печелят??? Дефакто те само ще забързят пласиратето на така или иначе продадени коли,защото тези бройки са им платени вече.Те трупат загуби заради коли от които вече са получили пари,как ще изкарат от тях?и заради това ограничават бройките на коли (s и x) от които биха изкарвали пари.това с модел 3 беше голям автогол,защото не бяха готовш и това нещо им забави развитието много.тесла няма да фалира обаче.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 8  Отрицателни: 8

от: Учителя ( преди 10 месеца )

Това не са "загуби", а гигантски инвестиции в производствени линии и зарядни станции. просто разходите са много по големи от приходите на този етап...няма нищо общо с "пирамидите"
Отговори
 
+2
 

Положителни: 13  Отрицателни: 11

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

2 милиарда загуби при 3,3 милиарда оборот... Абсолютна пирамида, май вече и слепите и глухите трябва да са го разбрали.....
Отговори
 
+5
 

Положителни: 14  Отрицателни: 9

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising