IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Още 127 000 нови коли на Audi влизат в сервизите

Акцията в Германия е заради манипулирани дизелови двигатели

Още 127 000 нови коли на Audi влизат в сервизите

Федералното автомобилно управление на Германия е задължило Audi да вкара в сервизите си 127 000 нови коли с дизелов двигател V6 TDI заради скандала с манипулираните вредни емисии, съобщава Bild am Sonntag.

Още 127 000 нови коли на Audi влизат в сервизите

Проверките на властите са показали, че моделите A4, A5, A6, A7, A8, Q5 и Q7 са оборудвани с „незаконни системи за пречистване”. Освен това на компанията от Инголщад е наложена забрана за продава автомобили Audi A8, произведени преди средата на 2017 г.

Скандалът с манипулираните дизелови двигател на концерна Volkswagen, част от който е Audi, избухна преди повече от 2 години в САЩ. Германският производител бе обвинен в използването на софтуер, който занижава реалните вредни емсиии на моторите.

През миналото лято Audi организира няколко безплатни сервизни акции, чиято цел беше да подобри именно нивата на вредните емисии на нейните модели. Те засегнаха близо милион коли, като в бройкат влизат и тези 127 000 машини, които сега трябва да бъдат вкарани в сервизите.

До 2 февруари компанията трябва да представи пред Федералното автомобилно управление свой план за това как ще се справи с манипулациите. От него ще зависи и дали Audi ще понесе други санкции заради скандала.

Снимка: Audi

Тагове: audi
0 от 500
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Там им е мястото, защо трябва да повтаряте. Вс го знаем
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    По-добре TDI с "чип", отколкото ..Ама с една, две или трите червени букви :))), за кое TDI говорим.
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    1 ( преди 6 години )
    С една дума....срам
  • #9
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пич, Мерц и БМВ са премиум марки, за това държат цена. Ауди,... с трици маймуни, не става. Камуфлиран фолксваген, третокласен производител.
  • #8
    5 rate up comment 8 rate down comment
    по-добре ( преди 6 години )
    TDI с "чип",отколкото Таката с осколки!!!
  • #7
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Абе ако си говорим реално q7 е доста добър съв, но както виждаме цените му 2ра ръка са поне 15-20 процента по-ниски от тези на БМВ и мерц. да не говорим за Ленд Крузера. Явно има защо.. И всички знаят, че поддръжката му е по-скъпа от тези изброените горе. Логика няма... просто реклама и закостенели тикви, които живеят с лозунги от миналото и разкази на квартални "майстори", които навремето са ровичкали по 80-тката, която е супер добра разбира се и сега си мислят, че що е ауди е "убу". Ама не е!
  • #6
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Наистина продължавам да се учудвам на хората, които дават по една чанта пари за автомобил на Фолксваген. За Бога, хора!?!?
  • #5
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Замазват очите на институциите и продължават дя бълват канцерогенници. Това е не само тяхна, но и държавна политика. Факт!
  • #4
    24 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На всеки е ясно, че няма как да оправиш проблема просто ей така. Абсурдно е дори да си го помислиш. Евентуално могат да редуцират софтуерно нещата, но тогава ще трябва да намаляват мощността. И кво праим тогава? Купуваш си к0чина на селската марка и не стига, че си абонат на сервизите, не стига, че сервизът е твоя втори дом, а и накрая ти намаляват мощността, за да покриеш еко нормите и пак не ги покриваш. Е нали си дал пари за кола с определени к.с., а после конете ти омират. ВАГенска му раотъ.
  • #3
    23 rate up comment 9 rate down comment
    none ( преди 6 години )
    Много ми е интересно, произведената в завода кола като не покрива еконормите, как в сервиза ще направят така че да ги покрие ;)))). Ако беше толкова лесно да се направи, ФВ нямаше да инсталират мамещ софтуер. Поредната им машинация. И кой ще провери дали наистина са оправили "проблема" на толкова милиони автомобили от всичките им марки? И ако не са какво? Силно се надявам да ги осъдят за обезщетение на всеки собственик в Европа, както това се случи в САЩ, иначе ще продължават с измамите ...