IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda възражда роторния двигател за Toyota

Моторът ще бъде поставян на безпилотни автомобили

Mazda възражда роторния двигател за Toyota

Роторните двигатели Mazda, които компанията не произвежда от 2012 г., ще се поставят на бъдещи безпилотни модели на Toyota. Това заяви пред Bloomberg шефът на американското подразделение на Mazda – Масахиро Моро.

Mazda възражда роторния двигател за Toyota

Компактните и леки роторни агрегати ще бъдат използвани за зареждане на генератора и за увеличаване на пробега на безпилотните коли. Подобна система се среща и при модели на BMW, например. От Mazda твърдят, че този тип двигатели могат да работят без шум и вибрации.

Едно от първите превозни средства, което ще използва моторите на Mazda, ще бъде безпилотната платформа E-Palette. Тя бе представена от Toyota в началото на година, като трябва да се превърне в част от мобилна екосистема, разработена за бизнес-партньорите на марката.

Mazda възражда роторния двигател за Toyota

Всъщност E-Palette представлява универсална капсула, която в може да изпълнява ролята на товарна, на пътническа или на товаро-пътническа машина. Благодарение на платформата си тя ще се предлага в 3 различни размера, което ще я направи много по-ефективна.

Компаниите Toyota и Mazda подписаха споразумение за обмен на технологии още през 2015 г. През следваща – 2016, японските производители се договориха и за съвмества разработка на електромобили и „умни” превозни средства, които ще могат да общуват както помежду си, така и с инфраструктурата.

Снимки: Mazda, Toyota
 

Тагове: mazda toyota e-palette
0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Мацуда ( преди 5 години )
    Ванкеловия мотор ще работи само при изчерпване на батерията като генератор да се добереш до вкъщи пак дефакто на ток,т.е-фиксирани обороти в най-ефективния диапазон,тогава ванкела показва добър разход,харчи много в преходен режим!Знаем че не може да изминава повече от 150000 км без ремонт,но в този случай е перфектно решение!Много лек и компактен-идрален за генератор!Остава цената да е добра в и ще се купува,с тия нови Еко-разпоредби в Европа,че и по целия Свят!
  • #6
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    интересно ... всъщност Toyota колко техни мотора имат от Пежо взимаха от БМВ взеха ... сега и от Мазда ..... за Субару ,Ямаха и Исузо ще си замълча
  • #5
    11 rate up comment 2 rate down comment
    без коментар ( преди 6 години )
    "за зареждане на генератора"
  • #4
    9 rate up comment 6 rate down comment
    хаха ( преди 6 години )
    е точно с това Шошо и компания ше избие рибата на Нордшлайфе хаха тва Ламбо тва Мки, малиииии ряз баце и на финала... даже време закафе ше има докато дойде Ламбото ,нали така Доше,..такова де Факте,...
  • #3
    12 rate up comment 7 rate down comment
    112 ( преди 6 години )
    Супер, вместо да закъсаш на магистралата ще можеш да си удължиш пробега.
  • #2
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тъпооооо!
  • #1
    15 rate up comment 22 rate down comment
    о чудо ( преди 6 години )
    Е точно с този подвижен кафез ще избиете рибата по продажби.Па и безторковия роторен ..идеалка.продължавайте към триумфа на безличността драги японци.