IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot спря Opel от автосалона в Женева

Французите натискат за намаляване на разходите и загубите

Peugeot спря Opel от автосалона в Женева

Германската компания Opel няма да участва на предстоящия автомобилен салон в Женева през март заради натиск от новия собственик PSA Peugeot Citroen да намали разходите и загубите си. Новината бе потвърдена официално от говорител на PSA.

Peugeot спря Opel от автосалона в Женева
След мощната моделна офанзива през 2017, тази година Opel няма да представя нови модели, а само версии на съществуващите, начело с Insignia GSI

Opel не е пропускал женевския салон от дълги години, но в сегашното решение има известна логика - след седемте нови модела, представени през 2017, в новата година компанията няма нито една съществена премиера. Отделните нови модификации, като например спортната версия на Insignia, ще бъдат представени със собствени събития.

От PSA потвърдиха, че това е нова политика на групата, която се отнася до всички марки. Когато няма значим нов продукт, отделните брандове ще пропускат големите изложения, за да спестят постоянно растящите разноски по тях.

В Женева няма да бъде и луксозната марка DS, групата ще бъде представена само от Peugeot и Citroen.

Женевският салон, който привлича най-платежоспособната публика от всички големи изложения, до момента не бе получавал отказ от голям производител. За сметка на това миналогодишният Франкфурт бе пропуснат от Peugeot и DSA, Volvo, Nissan, Fiat и Jeep. Преди това в Париж отсъстваха Ford, Volvo и Mazda.

 

Тагове: ds psa geneva motor show
0 от 500
  • #27
    12 rate up comment 0 rate down comment
    lowrage ( преди 6 години )
    Видя ли Инсигния винаги се обръщам.Нямам любима марка ,но тази кола е красива
  • #26
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тоя посер фактически е леко омразен..клепе кафено под всяка тема..очвидно си няма работа и поцял ден виси пред компа...досущ като каналния плъх Дшшко.
  • #25
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Факт-ическия ... ( преди 6 години )
    отново доказа колко може да се увредиш като караш/притежаваш рено!
  • #24
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хем са много мразени Опелите в БГ хем по табели на КАТ се оказва, че всяка 9-та кола по нашите пътища е от тази марка. Второ място, без значение дали се включват също мотопеди, мотоциклети, влекачи, автобуси (каквито Опел нямат) и т.н. или не. Факт!Явно са добри коли щом се карат 10 години след като почти всичките им коглокенти са отишли на скрап. М?
  • #23
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да, френските автомобили са много качествени, сигурно затова се обезценяват повече и от италианските!Апропо, новите италиански автомобили никак не са лоши! Ще мине време обаче, преди италианците да си възвърнат позициите, които загубиха през 90-те години! Говоря за автомобилите, произведени в Италия естествено, а не за тези, производство на Тофаш /Коч холдинг/!
  • #22
    18 rate up comment 1 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 6 години )
    Викаш, понеже са пълни дараци, за това хората ги търсят много... Абе вие като говорите преди това с кое мислите ? Това дето ви е между ушите, или с това на което сядате ? Това, че сте фенове на японски/френски/италиански/американски коли, не означава, че трябва да мразите немското. Омразата не е полезна, само съвет давам.
  • #21
    16 rate up comment 1 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 6 години )
    А Опел попадна при французите, заради глупавата политика на ГМ ! Неправилната политика, не прави автомобилите лоши ! И СААБ бяха отлични автомобили, но фалираха, Волво също, но се наложи да ги купят китайците, иначе и те си заминаваха. А ако не сте влизали в развойния център на Опел в Рюселсхайм, не говорете какво разработват там, и какво не. ;) П.П. прекарвал съм там стотици часове, на 37 км. отвкъщи ми е. Това ми беше работата, преди да започна да си вадя хляба с това !
  • #20
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Цената за коли втора ръка се определя от търсенето което няма нищо общо с качеството!Както и да го гледаме немските коли са зле проектирани във всяко едно отношение.Евтини материали скърцащи пластмаси.Зле проектирани двигатели които освен че харчат повече гориво имат убииствен разход на масло!Шумоизолацията при немските коли е на примитивно ниво.Българските сайтове не са показно защото купувачите в България са оли.о.рени на 80%
  • #19
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ами нали затова Пежо купиха Опел, за да ги закрият...Все пак до миналата година Опел им беше сериозна конглокенция и вземаше доста от продажбите им!
  • #18
    12 rate up comment 0 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 6 години )
    Като много ги разбирате, отворете един сайт за продажба на автомобили, и вижте цените на 206-Корса, 306-Астра, 406-Вектра. Дори сайтовете в България са показно, защото в немските сайтове е ясно кое ще го има в повече и с по-висока цена, за френските се отнася същото. В Англия няма смисъл, хубави или не, англичаните си харесват моделите на Воксхол (Опел). Като качество на сглобката и материалите, както и икономичност при двигателите, просто няма база за сравнение !