IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-после и официално: Това е новият Mercedes G-Class

Ще има и електрическа версия на легендарния всъдеход

Най-после и официално: Това е новият Mercedes G-Class

Една от първите официални премиери на автосалона в Детройт стана тази на новото поколение на Mercedes-Benz G-Class. Всъдеходът, който се превърна в знаков модел за германската марка, следва познатия фирмен стил и трябва да продължи успешното представяне на предшествениците си.

Най-после и официално: Това е новият Mercedes G-Class

Измененията в дизайна на „Гелендваген” са минимилни. Автомобилът запазва позната решетка на радиатора и кръглите фаорове. Нови са капака и предната броня, която е по-закръглена заради подобряване на аеродинамиката.

Всъдеходът е пораснал на пазмери, като дължината му с 53 мм повече от досега. Широчината е увеличена с цели 121 мм, като това е довело и до нарастване на вътрешното пространство на автомобила. От компанията допълват, че всъдеходът е значително по-удобен от своя предшественик, тъй като е получил кардинални промени за намаляване на шума и на вибрациите

Интериорът на новата G-Class вече не е изненада, тъй като германците го показаха още в края на 2017 г. В салона има нов волан, както и елементи от метал, карбон и дърво. Приборите са изцяло аналогови, а като опция се предлага 12,3-инчов цифров приборен панел. Той се комбиниран с 12,3-инчов екран на мултимедийната система.

Най-после и официално: Това е новият Mercedes G-Class

По традиция, срещу доплащане всъдеходът може да бъде поръчан с огромен брой допълнителни опции, включително акустична система Burmester, кожен салон и пакет Active Multicontour Seat, при който предните седалки имат функии за масаж, вентилация и нагряване. Предлага се и пакет Exclusive Interior Plus с кожа Nappa на вратите, приборния панел и централната консола.

При старта на продажбите новото поколение на Mercedes-Benz G-Class ще се предлага с 4,0-литров V8 туин-турбо двигател, който развива 431 с. и 609 Нм въртящ момент. Тази модификация ще бъде достапна под името G550. При нея скоростната кутия е 9-степенен автомат, като той работи със система за задвижване на четирите колела.

На представянето на всъдехода в Детройт се появи и знаменитият холивудски актьор Арнолд Шварценегер, който директно попита дали ще се предлага електрическа модификация на G-Glass. Отговорът на шефа на Daimler Дитер Цетше беше лаконичен: „Останете с нас”, което показва, че германците работят и в тази посока.

Знае се още, че новият „Гелендваген” разполага с 3 блокировки на диференциала, което обещава предишните всъдеходни способности. Най-голямата промяна и включването на предно независимо окачване. Задното също е напълно ново, за да може автомобилът да бъде още по-устойчив на пътя.

Най-после и официално: Това е новият Mercedes G-Class

В оборудването на всъдехода влиза системата Dynamic Select с режими Comfort, Sport, Eco и Individual. Има и допълнителен режим G-Mode, който се активира при блокаж на един от трите диференциала или когато автомобилът минава на по-ниска предавка. Пътният просвеj на новата G-Class е 241 мм, като това подволява преминаване на ров с дълбочина до 70 см.

Продажбите на модела в САЩ ще стартират в края на 2018 г., но цените още не са известни. На пазара в Германия всъдеходът ще се появи още по-рано – през лятото.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz g-class
0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ГП ( преди 6 години )
    КВо да говорим??? След години упорство минаха на същата архитектура, която Тойота ползва от десетилетия... Независимо окачване отпред и мост отзад! Било по-здраво със 100%процента шасито от старото... а иначе плюха Тойотата десетилетия наред
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 6 години )
    Анонимен, фейслифт означава модернизация. Това тук е изцяло ново поколение на модела.
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ми хубуу... Същият е, това е добре, само не разбрах защо беше целият този шум за един фейслифт? Като няма да го променят, защо ни занимават с глупости сума време?
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Факт-ическия ... ( преди 6 години )
    пак е злоупотребявал с рено! )))))))))
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Аморфис ( преди 6 години )
    И на мен ми е ръбат, ама хората ги купуват!Да не мислите, че PR отделите им спят?Да, те чакат вашето мнение, преди да го произведат, сигурен съм!ХА-ХА-ХА! И отново - ХА-ХА-ХА!
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Отпед сега окачването независимо ли е? На такова прилича от снимката, предните колела са вертикални въпреки разликата в позицията им.
  • #15
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Факт! ( преди 6 години )
    Да в една дума тази тухла и аеродинамика наистина звучи малоумно но пред германските полухора минава!
  • #14
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Факт! ( преди 6 години )
    За малко си помислих че е някаква китайска версия на Гуангджоу или нешо подобно!
  • #13
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Няма нищо смешно в този автомобил. Смешни ще са тези, които ще го купуват да ходят на чалготека с него, както и руснаците, които ще го карат в центъра на Лондон.
  • #12
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Нови са капака и предната броня, която е по-закръглена заради подобряване на аеродинамиката."Това е най голямата смешка в историята на аятомобилостроенето.